Onko työvoimaa hyvin?
Työvoimaa
7
306
Vastaukset
- Minä teen
yksin lähes kaikki työt, mutta palkka ei ole kummoinen.
- Ketjuvarsilapio
Kortistossa on kyllä työvoimaa tarjolla,mutta nuoremmissa osalla työallergiaa.Jos vain palkka maittaa,muttei työ ,parempi yrittäjälle olla palkkaamasta riesaa itselleen.
- uneliaseino
Mitä töitä siellä on tarjolla?
- Velotus
Kaikkee pittää osata, ikkää sais olla korkeintaa 25 ja työkokemusta vähintään 10vuotta. Ja palkkaa en oikee viittis maksaa.
- Pukki tulloo.
Niin ja sitten työvoimaa kyllä tarvittaessa tehdään lisää..
- hyyyyyi
Joo ja pakotetaan johonkin 9e palkalla ja perustellaan ettet syrjäydy.Vittu mulla on niin paljon tekemistä etten kerkii syrjääntyy.Mulle sanottiin että työharjottelusta hyötyy ku hakee muita töitä että on näyttöö vähän joka alalta.Mihin minä alkoholisti ukko enää kelpaisin ja edes jaksaisin.eläkkeelle ei pääse,en tiiä miten jotkut nuoremmat on päässeet.Ja kun täällä yrität olla raittiina niin johan ollaan tunkemassa nokkaa ovelle kun on rahapäivä.antaisitte sellasten olla rauhassa jotka ees yrittää raitistua.vittu menkää omiin porukoihin ja antakaa mun olla itekseni.saatanan seon räkälän juopot.
- Töömees
Pittää olla onnellinen kun on työtä, vaikka ei palkkaa saisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297