Onko työvoimaa hyvin?
Työvoimaa
7
310
Vastaukset
- Minä teen
yksin lähes kaikki työt, mutta palkka ei ole kummoinen.
- Ketjuvarsilapio
Kortistossa on kyllä työvoimaa tarjolla,mutta nuoremmissa osalla työallergiaa.Jos vain palkka maittaa,muttei työ ,parempi yrittäjälle olla palkkaamasta riesaa itselleen.
- uneliaseino
Mitä töitä siellä on tarjolla?
- Velotus
Kaikkee pittää osata, ikkää sais olla korkeintaa 25 ja työkokemusta vähintään 10vuotta. Ja palkkaa en oikee viittis maksaa.
- Pukki tulloo.
Niin ja sitten työvoimaa kyllä tarvittaessa tehdään lisää..
- hyyyyyi
Joo ja pakotetaan johonkin 9e palkalla ja perustellaan ettet syrjäydy.Vittu mulla on niin paljon tekemistä etten kerkii syrjääntyy.Mulle sanottiin että työharjottelusta hyötyy ku hakee muita töitä että on näyttöö vähän joka alalta.Mihin minä alkoholisti ukko enää kelpaisin ja edes jaksaisin.eläkkeelle ei pääse,en tiiä miten jotkut nuoremmat on päässeet.Ja kun täällä yrität olla raittiina niin johan ollaan tunkemassa nokkaa ovelle kun on rahapäivä.antaisitte sellasten olla rauhassa jotka ees yrittää raitistua.vittu menkää omiin porukoihin ja antakaa mun olla itekseni.saatanan seon räkälän juopot.
- Töömees
Pittää olla onnellinen kun on työtä, vaikka ei palkkaa saisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926