Myydään uudet yhdistelmävaunut tarpeettomana.
Väriltään kerma-sininen
Mahdollinen kuljetus Helsinki, Espoo, Vantaa, muuten nouto. Voin myös pistää matkahuollon kautta pidemmällekin. (postikulut ostajalle)
Hinta olisi 250e
Ominaisuudet:
"Heittämällä" Vaihdettava työntösuunta (pikalukko)
Säädettävät jalkatuki
Säädettävä selkänoja (kolme asentoa)
Säädettävä työntöaisan korkeus (66-110cm)
Irroitettava pehmustettu turvakaari
Lämmin jalkapeite (pitää jalat lämpimänä)
Jarrut molemmissa akseleissa.
Tavarakori (tilava)
5-pistevaljaat
Pehmeä ja tukeva kantokassi (muuntuu myöhemmin lämpöpussiksi)
Jalkatuessa läpinäkyvä muovinen suoja joka helpottaa puhtaanapitoa
Kuomussa kurkistusluukku sekä tavaratasku ja aurinkolippa
Laadukkaat 30 cm ilmakumirenkaat
Takuu 2 vuotta käyttöönotto hetkestä. (Alkaen 8/2004)
Tuotteen sijainti Helsinki
Kiinnostuneille voin lähettää kuvia sähköpostitse.
Haberkorn Comfort Yhdistelmävaunut
8
2430
Vastaukset
- äiti
Mukaan tulisi ilmarenkaiden pumppu ja hyttysverkko.
- ....
Ihmettelee... eikö niissä ole palautusoikeutta?
- jokuli
Miksi ostit?oletko tyytymätön?Olen itsekin ostamassa samanlaisia,siksi kyselen!Olivatko siis niin huonot ettet halua laittaa lastasi niihin?Millaisia vikoja?
- äiti
Lapseni on niin pieni ikäisekseen, ettei hänelle sovi minkäänlaiset yhdistelmävaunut. Niitä ei voi enään palauttaa kun olen kerran niillä ulkona käynyt. (ei voi kuulemma uudestaan myydä "käytettyjä" vaunuja)
Moni on niitä kehunut, itselläni ei niistä siis käyttökokemusta ole.
- Susa
Hei,
Olemme hankkimassa yhdistelmävaunuja ja erityisen kiinnostuneita juuri Haberkorneista. Joten merkki on tuttu.
Otatko yhteyttä sähköpostitse niin voisimme tulla katsomaan myytäviä vaunuja ? Asumme Espoossa.
t. Susanna Seppänen
[email protected] - vaunuista kiinnostunut
Voitko laittaa yhteystiedot vaikka tekstiviestinä numeroon, 040-594 81 00, niin tulisimme katsomaan niitä?
- äiti
Laitan huomenna viestiä. Tulisitko jo ihan huomenna katsomaankin?
- N&G
Joko ne meni jollekin? Minulle voisi laittaa kuvia os: [email protected] Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031