Kukapa osaisi kertoa millainen Hasamäki on laskettelupaikkana lapsille? Onko siellä erikseen lastenhissi? Vai käyttävätkö kaikki ankkurihissiä. Millainen esitteessä oleva lastenmäki on. Meillä on alle 10vuotiaat lapset ja sellaiset kohtuu helpot rinteet aloittelijoille on hakusessa.
Hasamäki
7
2240
Vastaukset
- jpsiljamo1
tulee vähän myöhässä mut lapsille on oma rinne ja sompa- tai kapulahissi (en muista kumpi)... ihan kiva lapsille ja heti vaan isompaan kun rohkeus riittää!!!
- vii3
lasten rinne on alottelijoiden ja ihan pienten rinne! hölmö!
- vii3
Hasalla on alottelijoille oma mäki ja siinä on naruhissi niin ja vielä että olen käynyt itse yhden kerran laskettelemassa ja siis harjoittelin ja oli muuten kivaa! Sitten se alottelijoiden mäki on tuplaten pienempi kuin ne isot mäet.
KANNATTAA KÄYDÄ! - vii3
osoite:80,hasamäentie,51900 juva.
HASAMÄKI KUTSUU!
TÄMÄ ON HASAMÄEN OSOITE! - saksimies
rinteet on ok muuten mutta väärään ilmansuuntaan.
siksi melkein aina sulat ja lumesta vapaat - hasaonpop
just sopivat rinteet on ikäsille
- Anonyymi
Rinteet aika jyrkät kävin just laskees mutta on harjoitustinne ei ole yhtään jyrkkä kaikki menee samalla ankkurihissillä mutta jos ovat harjoittelijoita niin ei ehkä kannata hasalle mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940