Niin. Jos on, niin milloin? Oon 2vko käyttäny ja alkanu tulee pienii finnei toiselle puolelle naamaa, mut toine puoli taas parantunu joknu verra
Onko antibiooteissa pahenemisvaihe??
APOCYCLIN MULLA
752
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Ei ole. Paitsi itellä tuli kuurin jälkeen 2x pahempana takaisin mitä oli ennen.
Sama täällä tuli myös 2x pahempana. Onneks löysin luontaistuotteet nii ei oo enään aknea.
Mä vaan pelkään, että ei pahene ku kuuri loppuu. Jos ees auttais.. Mut sit suoraa kyl ihotautilääkärille? Vai onks neuvoja? :)
Pelkäät ettei se pahene kun kuuri loppuu? No siinä tapauksessa ei huolta, kyllä se pahenee. :)
Mutta jos muutatkin mieltäsi etkä halua sitä pahenemista, niin kuurin jälkeen brevoxyl tai muu kuivattava voide saattaa auttaa.
Hei te keillä se paheni!! Kuinka nopeasti iho ns- rä'jähti kuurin jälkeen? Muutamassa päivässä ja miten se räjähti? Naama oli muutamssa päivässä täynnä finnejä vai miten...?
Tosiaan kuurin aikana ei ollut ainuttakaan finniä, muta olisiko allut 3 päiv'ää kuurin jälkeen kun naama räjähti. Tulenpunaisia näppyjä tuli kymmeniä muuten täysin valkoiseen naamaan ja tilanne viikon kuluttua kuurin loppumisesta tilanne oli jo ihan hirveä, pahempi kuin koskaan kuuria ennen.
Mä oon syöny siis 2vko, eikä tuloksii oo tullu. Millo teillä alko vaikuttaa? Ja millo lähti kokonaa pois?