Suihkussa käynti.

1+17=18

onko se siis silleen et suihkussa pitäs käydä väh. joka toinen päivä? kun kattokaas meijän perhe käy yleensä niinku 2 kertaa viikossa -.- mulla on maanantaina liikkaa koulussa ja en käy kotona sillo sinä iltana suihkus vaa sit tiistaina ku isi on käyny pelaamassa lentopalloa nii sit tiistaina vasta. ja nyt on perjantai ja vasta huomenna käyään ja sit huomisen jälkeen taas vasta kun tiistaina. naurettavaa eikö? miten sanoisin vanhemmilleni tästä että pitäisi käydä useammin kun hiuksetkin rasvoittuu mulla tosi nopeesti -,- auttakaa !

69

1778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdxdxdxdxdxdxdxdxdxd

just

• ein fuhren

öö... sanot että suotana kyllä sitä vähintääki joka toine päivä on päästävä... :D
      ja menet suihkuun!

• Zxxdfzxd

Ei siinä ole mitään "pitäisi käydä aikavälein x", itse käyn kerran viikossa enkä haise ja hiukset rasvoittuvat vain vähän. Tämä tietysti riippuu yksilöstä.

• kukaaneihuomaa123

käyn joka ilta. oon 15v poika

• Vantaan tyttö

Määrääks sun vanhemmat millon käyt suihkussa??? Käyn joka päivä, oon 13

• yx poitsu.

Ei kannata käyä suihkussa liian usein. Muuten iho rupee kuivumaan liikaa ja tulee kaiken maaiman tulehduksia. Kaks kertaa viikossa kyllä riittää. Tietysti liikuntatunnin jälkeen vois käyä koulun suihkussa, jottei tyttöjen nenään haise hiki.

• tytttö16

rasva on keksitty ? :D

ite käyn joka toinen päivä :)

• Keku..

Ei kannata hinkata liikaa!

• Aaposte

Liikaa suihkussa käynti = useammin kuin kerran päivässä suihkussa käynti.

Menit sitten laidasta laitaan. Aloittaja tuskin tarvitsi tietoasi sillä hyvä kun edes kaksi kertaa viikossakaan suihkuun pääsee..

• 17 chica

Mä vaan en pysty olemaan käymättä suihkussa joka päivä (vain lauantaina tai sunnuntaina en käy). Etuhiukset rasvoittuu päivässä, joten ne pesen joka aamu, mutta muulle tukalle kävisi kyllä pesu joka toinen päivä. Jos kuitenkin jätän pesemättä arkipäivinä, niin niinä päivinä olo on jotenkin vaivaantunut ja hieman likaiset hiukset ovat mielessä koko ajan. Saatan tällöin olla mielialaltani myös helposti ärsyyntyvä.

• yx poitsu.

Hiukset kyllä kannattaa pestä useammin, jos ne tuntuu likasilta. Mutta ne voi pestä erikseen eikä muuten tarvii käyä sillon suihkussa.

• täs neuvo

no on kyl teil tosi omituista, ite käyn joka ov suihkus :ooo sun pitää kyl alkaa käyä ainaki joka toinen pv suihkus, ja meetkin. ei ne sun vanhemmat voi päättää et ettet saa mennä suihkuu..

varsinki jos sul on murrosikä nii suosittelen. mulla nimittäi hiukset alkaa jo rasvottuu jos en käy kahen pv sisäl suihkus. ja sitte se hikiki haisee ku jos sä et ees harrasta mtn liikkaa nii silti tulee hikee, meil on sanottu sillee.

mut toi on totta et iho ja hiukset voi kuivua jos liikaa käy suihkus nii mä oon nytte tehny sillai et välil käyn joka pv suihkus ja sitte toisinaan piän yhen pv ilma suihkuu. ja sitte nytteku on viel talvi nii ihohan saattaa kuivuu kauheest niinku mulla nii sit kansii joka aamu ilta huuhella kasvot kylmällä veellä, ja saippuaa ei kande kauheest käyttää ,mut niinku sanoin nii sitte joka toine pv suihkuu.

ja sitte mä laitan viel joka ilta sellast rasvaa kasvoille nii nyt mulla ei oo ollenkaa kuiva iho :)

ja tietenki riippuu sustaki et jos sulla on sellane iho tai hiukset et ne on kauheen rasvasii nii sitte just toistepäi et joka ov suihkuu ka saippualla aina.

tuli pitkä viesti mut oikeesti kandee totella tota "sääntöö" . ja hygeniasta muutenki vaihat vaatteeta riittävän usein yms ...

• Greesy

Riippuu paljolti iästä. Nämä ipanat kuten nimimerkki "yx poitsu." eivät tiedä asiasta mitään. Iho ei kuivu, jos kerran käyt päivässä suihkussa, etenki vielä jos käytät kunnon shampoota yms.

Ala-asteikäisen ei tarvitse käydä niin useasti suihkussa. Murrosiän iskiessä hiukset alkaa rasvottua nopeammin ja hiki alkaa haista. Olen 18v poju ja kyll' joka päivä käyn suihkussa. Yläasteella muutamaa tyttöä ja poikaa joskus jotkut mainitsi heidän rasvasista hiuksistaan. Täytyy myöntää, että ne kyllä näyttävät ja tuntuvat ällöttäviltä.

• yx poitsu.

Kyl mä tiiän asiasta vähintään yhtä paljo ku sä! Mee muualle täältä haukkumasta!!

• Elikkäs näin
        yx poitsu. kirjoitti:

Kyl mä tiiän asiasta vähintään yhtä paljo ku sä! Mee muualle täältä haukkumasta!!

Joka päivä 2 kertaa ja aamuisin pesen hiukset, eli joo, toisaalta tääl liikkuu aika paljon epäsosiaalista väkee joita ei oletettavasti kiinnosta oma hygienia.
        Enkä käy sen takii ettei tytöt kaikkoais vaik kyl mul tyttöystävä on, toisaalta oon tehny näin mobta vuotta jo, 15v

• rasvaletti poitsu
        yx poitsu. kirjoitti:

yx poitsulla ei kyllä ole hajuakaan mistä puhuu, ikää varmaa hänellä 10v tai vähemmä. ihan vaa päättelen kun jos et suihkussa käy niin olet joko napero tai yksinäinen nörtti josta kukaan ei välitä. meillä on koulussa sellasia rasvalettejä, joilla ei ole kavereita. saatat olla muute yks niistä.

• yx poitsu.
        rasvaletti poitsu kirjoitti:

yx poitsulla ei kyllä ole hajuakaan mistä puhuu, ikää varmaa hänellä 10v tai vähemmä. ihan vaa päättelen kun jos et suihkussa käy niin olet joko napero tai yksinäinen nörtti josta kukaan ei välitä. meillä on koulussa sellasia rasvalettejä, joilla ei ole kavereita. saatat olla muute yks niistä.

En oo nörtti. Mul on kyl kavereit. On tyttökaveriki. En oo sun koulussa.

• valheita!!
        yx poitsu. kirjoitti:

En oo nörtti. Mul on kyl kavereit. On tyttökaveriki. En oo sun koulussa.

hahahahaha ihan ku joku uskois.
        ei tommonen haiseva rasvaletti ketää saa..

• Zzzxdz
        Elikkäs näin kirjoitti:

Joka päivä 2 kertaa ja aamuisin pesen hiukset, eli joo, toisaalta tääl liikkuu aika paljon epäsosiaalista väkee joita ei oletettavasti kiinnosta oma hygienia.
        Enkä käy sen takii ettei tytöt kaikkoais vaik kyl mul tyttöystävä on, toisaalta oon tehny näin mobta vuotta jo, 15v

Täysin yliampuvaa, ei ole mitään syytä käydä kahta kertaa päivässä eikä edes joka päivä. Hiuksetkin alkavat rasvoittua hitaammin kun ei koko ajan ole niitä pesemässä, sitäpaitsi ei ne päänahan luontaiset öljyt mitään pahaa tee jos niitä vähän kerääntyy.

• ihan vinkkinä
        Zzzxdz kirjoitti:

Täysin yliampuvaa, ei ole mitään syytä käydä kahta kertaa päivässä eikä edes joka päivä. Hiuksetkin alkavat rasvoittua hitaammin kun ei koko ajan ole niitä pesemässä, sitäpaitsi ei ne päänahan luontaiset öljyt mitään pahaa tee jos niitä vähän kerääntyy.

paljon on ikää? koska tuon perusteella olet vielä kaukana murrosiästä.
        oikeesti oon 17v mies ja kyllä ne hiukset rasvottuu joka ilta, aamulla ois viimestää rasvaset jos en illalla kävis suihkussa. kiva sit mennä sellasil kouluu...

riippuu millanen päivä mutta ei kaksikaan käyntiä nyt vielä yli ammu. ainakin kerta päivässä ei todellakaan ammu, päinvastoin se on nykypäivänä normaalia.
        epänormaalia on olla huolehtimatta omasta hygienistaan. vastakkainen sukupulikin tykkään jos on puhdas eikä mikään puliukko.

kimaltavat hiukset näkyy kauas. joku päivä se tulee, yläasteella viimestään ku joku huomauttaa sua niistä.

• Zzzxdz
        ihan vinkkinä kirjoitti:

paljon on ikää? koska tuon perusteella olet vielä kaukana murrosiästä.
        oikeesti oon 17v mies ja kyllä ne hiukset rasvottuu joka ilta, aamulla ois viimestää rasvaset jos en illalla kävis suihkussa. kiva sit mennä sellasil kouluu...

riippuu millanen päivä mutta ei kaksikaan käyntiä nyt vielä yli ammu. ainakin kerta päivässä ei todellakaan ammu, päinvastoin se on nykypäivänä normaalia.
        epänormaalia on olla huolehtimatta omasta hygienistaan. vastakkainen sukupulikin tykkään jos on puhdas eikä mikään puliukko.

kimaltavat hiukset näkyy kauas. joku päivä se tulee, yläasteella viimestään ku joku huomauttaa sua niistä.

On minulla murrosikä ollut jo useamman vuoden, enkä ihan oikeasti kärsi mistään rasvaletistä käydessäni suihkussa kahdesti viikossa.
        Sinulla on varmaan epätavallisen korkea rasvaneritys, tai no miksei toisaalta itselläni sitten epätavallisen alhainen.

• semmonen11
        Zzzxdz kirjoitti:

On minulla murrosikä ollut jo useamman vuoden, enkä ihan oikeasti kärsi mistään rasvaletistä käydessäni suihkussa kahdesti viikossa.
        Sinulla on varmaan epätavallisen korkea rasvaneritys, tai no miksei toisaalta itselläni sitten epätavallisen alhainen.

sulla epätavallisen alhainen.
        kyllä meillä yläasteella kaikki kävivät kerran päivässä suihkussa. tytöt ainakin käy.
        toki riippuu onko sulla joku siili tukka mutta silti.

oikeasta kahdesti suihkussa viikossa...
        meillä oli yksi tyyppi yläasteella joka kävi juuri kerran suihkussa viikossa. sanoi itse että sauna vkloppusin. kylläsen hiukset kiilsi ja tyyppi haisi. ethän itse sitä hajua huomaa mutta muut. olikin kiusattu tyyppi sit..

todella ällöttävää.

• angstipaska

Miksi et vain mene suihkuun? Eihän se vanhemmista voi olla kiinni, milloin SINÄ käyt suihkussa. Siis perheenne käy aina samoina päivinä suihkussa? Miksi et voisi itse käydä silloin kun haluat?
      En ymmärrä :D

• pukari

hyi stn ........

• läträäjä

ei helvetti.... kai sä nyt suihkuun pääset ilma vanhempies lupaa ?

mä käyn joka aamu suihkussa jos päivällä/illalla on reenejä nii käyn siellä sitte pesulla mutten kastele hiuksia. kyllä mua ainaki ahistais olla likasena koulussa sun muualla missä liikkuu muitaki ihmisiä..
      ja kyllä ne rasvaset hiukset huomataa, eikä sitä katota kovi hyvällä.....

• mene pois

yx poitsu olet joko todella epäsosiaalinen kotona vain istuva nörtti tai pieni poika vielä, jos et suihkussä käy. kukaan ei tänä päivänä liiku koulussa hikisenä ja rasvaisine hiuksineen.
      ainoastaan ala-asteikäiset koska he eivät vielä välitä ulkonäöstään, eikä heidän hiki haisee (murrosikä ei ole alkanut).

joten olet joko syrjäytynyt tai vielä pikkulapsi, valitse siitä joak ei tiedä mitään mistä puhuu. on enemmän kuin normaalia tänä päivänä käydä kerran päivässä suihkussa.

• kolme plus yheksän

Aloittaja: et voi olla tosissa! Mä käyn AINA VÄHINTÄÄN kerran päivässä suihkussa!

• Zzzxdz

Täyttä turhuutta, antaisit joskus kehon luontaisten öljyjen palautua edes yhden välipäivän ajan niin hiukset ja iho olisivat paremmassa kunnossa.

• 234rt5
        Zzzxdz kirjoitti:

Täyttä turhuutta, antaisit joskus kehon luontaisten öljyjen palautua edes yhden välipäivän ajan niin hiukset ja iho olisivat paremmassa kunnossa.

rasva risto täällä!^
        liika rasvaisuus iholla vaan lisää esim. finnejä kasvoilla.
        kerta suihkussa päivässä on jo hyvä. pesee sitten jollakin laatu shampoolla.

• kjghghlhhgfyfyio

Onks teillä jotain ongelmia lämminvesivaraajan kanssa?

• sdfghjdddddddddddd

oon nyt se alottaja ja sanon vaa et kauhee mekkala tuli nyt tästäki D: ja kyllä, yks päiväki sanoin äitille et aattelin käyä nyt kohta suihkus nii se vaa sanoo et eiku käyään huomenna -.- ja iha btw , älkää mulle huutako et oon iha pska tyyppi ku en mee suihkuu ,tulkaa huutaa mun vanhemmille stna.

• ongelma?

sano vain äitillesi että menen nyt! ei hän voi sinun suihkuun menemistäsi määrätä.

• kukaaneihuomaa123

vittu ootte köyhii

• cameleontti lukiosta

Minkä ikäinen oikeen olet, aloittaja, jos vanhempasi määräävät milloin mennään suihkuun ja milloin ei. Kai sentään valitset itse omat vaatteesi, vai päättääkö vanhempasi niistäkin? :O Elikkäs; jos et oikeasti pääse suihkuun kuin vain kaksi kertaa viikossa, niin tässä vinkkejä: A. voit sanoa porukoillesi, että koulussa terveystiedon tunnilla puhuttiin hygieniasta (niinkuin siellä tehdään) ja kerrot porukoillesi että siellä kerrottiin että suihkussa pitää käydä vähintään joka toinen päivä (mikä on oikeasti hygienia suositus ja niin kuuluu tehdä) B. voit näyttää vanhemmillesi, kuinka likaiset hiuksesi ovat ja sanoa että sinulle on huomautettu likaisista hiuksistasi koulussa tms. C. menet vain suihkuun mitään kyselemättä, eivät vanhempasi sinua sieltä poiskaan vois kesken suihkun raahata. tai D. (mielestäni parhain neuvo) mene vessaan ja laita ovi lukkoon. ota pyyhe j shampoo mukaan ja sitten vaan pää lavuaariin ja pylly pystyyn, vesihana päälle ja pese hiuksesi joka päivä tai joka toinen päivä tällätavoin lavuaarissa, se ainakin toimii ja sitä vanhempasi eivät voi kieltää. tsemppiä!:)

• dafug?

Kerran viikossa saunot ja uit järvessä ni puhtaana pyssyy

• kiitti cameleontti;)

kiitti ! sun kommenttis oli ehkä rakentavin koko keskustelussa ;p ja kokeilin eilen tota viimestä vaihtoehtoa eli lavuaarissa pesua :) oli hyvä idea ja teen saman tänäänkin :))

• miettikäänyheeiii

pari kertaa viikossa!? huhhuuuh, PS. JOKA AAMU, paljo mukavampi lähtee johonki sen jälkee, ku on käyny suihkus.

• Vastaus o.O

Miks sun pitää sanoa jotain?huikkaat vaan vanhemmilles että meet suihkuun ja meet.

• Puhtaus ennen kaikkea

Mä käyn suihkussa vähintään joka toinen päivä. Jos jostain ne tulehdukset tulee niin siirtä jos ei peseydy tarpeeks usein.

• derty

Mä käyn ehdottomasti joka päivä XP

• asdgffffffffffffffff

oon taas se aloittaja : oon 13.v ja ei, vanhempani eivät päätä vaatteita jotka laitan päälle. ongelmana on äitini -.- jos sanon et käyn nyt suihkus nii se sanoo vaa et ei tänää ylihuomenna vasta tms...........

• jgugyyrrjk,mn

Meet suihkuun sanomatta mitään ja paat oven lukkoon. Sillä se hoituu.

• Jebou2

Käyn itse suihkussa joka aamu. Suosittelen samaa kaikille, joiden hiukset rasvoittuvat nopeasti. Littaantuneet ja kiiltävät rasvahiukset ovat luotaantyöntäviä...

• mie.

mee salaa.. niin m äkin nuorena tein..

• mie22

mie taas jäin miettiin onko onkelmaa veten tulon tai likakivon kaa jos sen takia säännöstellään.. mene uimahallille välillä vaikka kerta viikkoon se o jo hyvä lisä saat lotrata siellä vettä mielin määrin..

• h34g4rwg

Määräävätkö vanhemmat suihkussa käymisen? Aika outoa jos näin on.

Btw, mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin ne rasvoittuvat. Shampoopesu huuhtelee kaiken rasvan pois hiuksista ja keho menee paniikkiin ja rupeaa tuottamaan rasvaa yhä nopeammalla tahdilla.

• h34ghewbhwbh

Ja muuten, jos et kotona saa suihkussa käydä, niin voisithan tietysti käydä koulussa liikkatunnin jälkeen? Jossakin kouluissa se on jopa "pakollista".

• henri5

No meidän ope ainakin sanoo ettei saa käydä enää koulus suihkus ku se kuuluu kunnan säästötoimiin :(

• Mikko 99

Ite käyn suihkus kerran kahes viikos. Ku ei oikeen voi kaydä useemminkaan ku se maksaa aikas paljon. Vanhemmat valittaa sina jos mä koitan kaydä useemmin salaa. Se on aika tyhmää ku kaikki nauraa mulle ain koulus et mähaisen ihan pahalle. Se tuntuu must ikävält. Ja sit mä jään aina kaikist porukoistki ulkopuolelle ku ei ne haluu muo ku mä en tuoksu fressilt ne sanoo.

• kzther

Jos menee joka toinen päivä, OK. Jos joka päivä; se ei ole hyvä!! iho rasittuu ja kuivuu, ja hiuspohjan kunto rapisee... Jos oot ensin mennyt joka päivä, mutta sitten vaikka lähdet kaverille yöksi 4 pvksi, ja et pääse suihkuun silloin niin hiuksesi on aivan hirveän rasvaset!! :O kokemusta on..... :pp
      Itse käyn n. joka kolmas päivä c:

• smelly kid?

paljos ikää?

• Sssddsd
        smelly kid? kirjoitti:

paljos ikää?

Mene sinä tekopyhä suihkuintoilija siitä.

• another smelly kid?
        Sssddsd kirjoitti:

Mene sinä tekopyhä suihkuintoilija siitä.

Sanoppa miten olen tekopyhä? Ja perustele.

• kuiva iho

No entä jos on kuiva iho ja hiukset rasvottuu TOSI helposti, 15v poika.
      käyn nyt joka ilta tai aamu suihkussa koska en viiti olla käymättä ku kuulemma rupeen kans haisee vitusti (joo käytän dödöö) ja vaik rasvaan ain suihkun jälkee ja muutenki nii silti kuivuu iho iha helvetisti (naamasta ja käsistä vaa) ja tulee sellasta vähänniinku hilsettä

• atooppinen iho*

nii ja siis atooppine iho piti sanoa

• Asiantuntija.
        atooppinen iho* kirjoitti:

nii ja siis atooppine iho piti sanoa

atooppisen ihoon saa apteekista ja lääkäriltä apua. rasvoja ja kai jtn pillereitä ettei kutia nii paljo.
        sit kannattaa käyttää jtn herkälle iholle tarkotettuja shampoota yms.

mulla oli atooppista ihottumaa myös pienempänä, uimahalleissakaan en mielelläni käyny.

syö jtn hedelmiä yms vastustuskykyä lisääviä aineksia. atooppinen ihottuma lähtee suurimmalta osalta ihmisistä vanhetessa kun vastustus kyky paranee, näin kävi itsellenikin joskus yläasteen alussa.

älä pyyhi niitä kasvoja suihkun jälkee vaa anna veden kuivua ite, pitäisi olla sillo hieman kosteempi. ja ehkä käy se kerta vaan päivässä itlasi suihkus?
        toki hyvä että suihkussä käyt toisinki ku nämä moni muu haisuli/rasvaletti täällä. tai sitten he ovat vain jtn 10v lapsia joilla murrosikä kaukainen haave.

• atooppinen iho

Joo käytän ja oon käyttäny kaike maailma rasvoja mut en mitää pillereitä eikä oo kyl itestää lähteny, välis on näitä jaksoja et iha jees iho ja välis näit karseita et iho iha ruvel ku raavin sitä aina koulus ku sinne ei viiti niitä pumppupulloja oikee ottaa mukaa.. ja tää ei oo muualla ku käsissä (kämmenen toisella puole mikälie onkaa) ja naamassa ja välillä käsitaipeissa.. syön tosi paljo appelsiinia ja mandariinia ja klementiinejä ja mitä näitä ny o :D

Pitää kyllä kokeilla tuota että annan veden kuivua vaa.. Ja jos käyn suihkussa niin käyn aamulla (jos illalla ei oo jaksanu) ja näin aina että joskus 2krt päivässä ja joskus ei yhtää..

• atooppinen iho

nii ja onko muute totta et yöllä hiukset kerkee rasvottuu (ku kaveri sano näin ja sen takia ruvennu käymää ny aamusin suihkus)? jos vaikka reenaa siin iltaa myöte suihkun jälkee (niinku mä monesti :/ )

• Asiantuntija.
        atooppinen iho kirjoitti:

nii ja onko muute totta et yöllä hiukset kerkee rasvottuu (ku kaveri sano näin ja sen takia ruvennu käymää ny aamusin suihkus)? jos vaikka reenaa siin iltaa myöte suihkun jälkee (niinku mä monesti :/ )

no siis kyllä ne yöllä joskus rasvottuu, joskus huomattavasti joskus ei yhtää. se nyt johtuu kai siitä ku kiemurtelet sängyssä ja hiukset hieroo tyynyä vasten. etenki jos on kuuma.

kävin siis ite lääkärissä joskus ala-asteella kun oli tuota ihottumaa käsivarsissa, kasvot olivat hieman kuivat välillä mutta ei mitenkää huomattavaa. sain jotai pillereitä ja laatu rasvaa. tosin ei nekää aina auttanu, pillereitä en koskaa syöny ku se oikeesta alko parantua heti pian sen lääkäri reissun jälkee just. talvi on muuten pahinta aikaa kun on paljon vaatetta, kesällä aina mulla oikeesta iho parani ku oli vaa t-paita ja iho sai auringonvaloa joka auttaa.

tiiäen kyllä sen hirveän kutinan joka ei lopu. senkus otat jonku pienen rasva tuubin reppuu kouluun, itellä oli aina. kyllä sitä sieltä saa vähän käteen painettua tai sitten menet vessaan.

• Raiskaaja 24/7

Hyi vittu siis suihkus pitää käydä vähintään 3 kertaa päiväs et pysyy puhtaana. Aamulla kun herää, Töiden/koulupäivän jälkeen, illalla ennen nukkumaan menoa. Kannattaa pitää hygieniast huolta ettei oo paskakikkareit ja hikee kaikkialla. Mihin tää maailma on menos kun ei osata suihkussa käydä. Mieti nyt jos oot seksuaallisessa yhdynnässä jonku kassihikimiehen kanssa ja likaa siel sun tääl.
      Eli mee nyt sinne vitun suihkuun äläkä tuu takas ennenkun oot 30 min lämpösen veden alla ollu ja pessy ittes saippualla 5 kertaa. Onnea matkaan

• qqqqq,,,,

Vaikka nimimerkistä ja tekstistä päätellen trolli olet niin totta on että suihkussa kannattaa käydä. Kannattaa pitää sukupuolielimet ja puhtaina esim. poikien pestä esinahan alta sissijuustot pois.

• ssssssssssssssssssss
        qqqqq,,,, kirjoitti:

Vaikka nimimerkistä ja tekstistä päätellen trolli olet niin totta on että suihkussa kannattaa käydä. Kannattaa pitää sukupuolielimet ja puhtaina esim. poikien pestä esinahan alta sissijuustot pois.

oon alottaja: ai meinasiks et MÄ oon trolli ? ;P jos meinasit,niin en ole.

• read..
        ssssssssssssssssssss kirjoitti:

oon alottaja: ai meinasiks et MÄ oon trolli ? ;P jos meinasit,niin en ole.

Ei ku vastasin tuolle Raiskaa 24/7:lle. Jos et huomaa noita nuolia kun joku vastaa jolleki...

• asddsaasd
        read.. kirjoitti:

Ei ku vastasin tuolle Raiskaa 24/7:lle. Jos et huomaa noita nuolia kun joku vastaa jolleki...

aaaaa ;)

• riggroll

KUKA HELVETTI EI KÄY JOKA PÄIVÄ SUIHKUS? OON TEHNY SITÄ 11-VUOTIAASTA LÄHTIEN, NYKYÄÄN VÄH. 2 KERTAA PÄIVÄS.

• LOPETAA!!

ÄLÄ TAPA MUA!! JÄT HENKII!! MÄ EN OO TEHNY MITÄÄN PAHAA!! ANTAKAA ARMOA!!!

• ootselvinpäi ?????

OKEI SAAT ARMOA,EN TAPA SUA !!!!! okei..... ??

• Male. . . .

Olen mies. Mulla pitkät hiukset, ja vilkas aineen vaihdunta.

En pese hiuksia usein, koska ne alkaa rasvottuun jos niitä pesee usein.
      Ja pika suihku riittää. Sauna 2 kertaa viikossa.

Vois varmaan heittää jonkun 1 kerta viikossa hiusten pesuun, mutta shamppoo ei tee hyvää päänahalle, joten vältän shamppoottamista, eli pesen kunnolla shamppoolla ehkä n. kerran 2 viikossa.

Tarkoitan shamppoo on emäksinen ja aiheuttaa päänahan hilseilyä jos pesee liian usein.

Miten siis välipäivinä pesen hiukset?
      Pelkällä lämpimällä vedellä... joskus merisuola vedellä.
      Tosi hyvää päänahalle :)

Eli pika pesun otan kyllä joka päivä, mutten pese hiuksia shamppoolla kun kerran 2 viikossa. Eikä rasvoitu enää, en tiedä syytä mutta noin on =)

• SmilingAngel99

Ite käyn suihkussa 2-4 kertaa viikossa, joista sauna päiviä on 2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      154
      4548
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      196
      3248
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      108
      2841
    4. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      34
      2803
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      146
      2759
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      41
      2131
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2007
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2005
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1885
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1139
    Aihe