Oon siis pian 19-v täyttävä tyttö.. Noh, tässä kävi pari viikkoa sitten sillä tavalla, että harrastettiin seksiä mun pitkäaikasen "säädön" kanssa... Mulla oli just silloin pillerit tauolla.. Tosin menkat oli vasta loppunu, mutta hormonikierto vähän sekasin, ku pillereitä en ollu syöny kahteen viikkoon... Nyt siis oon pyöritelly mielessäni, että voin olla raskaana... Oon tarkkaillu itseäni ja kehoani yhdynnän jälkeen. Viikko yhdynnän jälkeen mulla tuli yhtenä päivänä hiukan rusehtavaa vuotoa, se loppu ja seuraavana päivänä tuli häivähdys verta vessassa käydessä... (hormonihäiriötä vaiko kiinnittymisvuotoa???), ja sen jälkeen on tuntunu alavatsassa sellasta paineen tunnetta, nyt ei oo iltasin varsinkaan oikein maistunu ruoka parina päivänä, ja ehkä lievää ummetustaki on ollu... Niin ja mielialat on alkanu vaihteleen hurjasti... Tänäänki oon ollu semmonen kauhia kiukkupussi...Ja tosiaan tilanne on se, että ku tuolle jätkälle kerron (testin jälkeen, jos oon raskaana) niin se on varmasti abortin kannalla, mutta mun periaatteisiin on aina kuulunu, että abortti ei kuulu mulle, ja mun vaihtoehto ois äitiys... Enkä pidä sitä itselleni loppujenlopuksi lainkaan mahdottomana vaihtoehtona.... Nyt sit vaan pyörittelen mielessäni ajatusta, että olenko raskaana vai voiko mun kroppa oirehtia tällä tavalla stressistä...? Niin ja kun tiedän tasan tarkkaan milloin tuo yhdyntä on ollu, niin milloin voin testin tehhä?
Alkuraskauden oireet täsmää....
Äitiksikö?
2
223
Vastaukset
- .......Muori........
Jos on pakko floodata samaa vähäjärkistä tarinaa usealle osastolle, niin tässä sama vastaus kopioituna Äitien jutuista.
En usko että olet raskaana ja jatkossa syö niitä pillereitä säännöllisesti ohjeen mukaan.
"Säätöjen" kanssa ei kuulu käydä tekemään lapsia eli aborttikaan ei ole yhtään huonompi vaihtoehto, jos sinulla jatkossa käy samalla lailla, että pillerit jää ottamatta. - Lopetta sen
kullinkanssa pelaamisen tai käyttää kunnon ehkäisyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647