Alkuraskauden oireet täsmää....

Äitiksikö?

Oon siis pian 19-v täyttävä tyttö.. Noh, tässä kävi pari viikkoa sitten sillä tavalla, että harrastettiin seksiä mun pitkäaikasen "säädön" kanssa... Mulla oli just silloin pillerit tauolla.. Tosin menkat oli vasta loppunu, mutta hormonikierto vähän sekasin, ku pillereitä en ollu syöny kahteen viikkoon... Nyt siis oon pyöritelly mielessäni, että voin olla raskaana... Oon tarkkaillu itseäni ja kehoani yhdynnän jälkeen. Viikko yhdynnän jälkeen mulla tuli yhtenä päivänä hiukan rusehtavaa vuotoa, se loppu ja seuraavana päivänä tuli häivähdys verta vessassa käydessä... (hormonihäiriötä vaiko kiinnittymisvuotoa???), ja sen jälkeen on tuntunu alavatsassa sellasta paineen tunnetta, nyt ei oo iltasin varsinkaan oikein maistunu ruoka parina päivänä, ja ehkä lievää ummetustaki on ollu... Niin ja mielialat on alkanu vaihteleen hurjasti... Tänäänki oon ollu semmonen kauhia kiukkupussi...Ja tosiaan tilanne on se, että ku tuolle jätkälle kerron (testin jälkeen, jos oon raskaana) niin se on varmasti abortin kannalla, mutta mun periaatteisiin on aina kuulunu, että abortti ei kuulu mulle, ja mun vaihtoehto ois äitiys... Enkä pidä sitä itselleni loppujenlopuksi lainkaan mahdottomana vaihtoehtona.... Nyt sit vaan pyörittelen mielessäni ajatusta, että olenko raskaana vai voiko mun kroppa oirehtia tällä tavalla stressistä...? Niin ja kun tiedän tasan tarkkaan milloin tuo yhdyntä on ollu, niin milloin voin testin tehhä?

2

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......Muori........

Jos on pakko floodata samaa vähäjärkistä tarinaa usealle osastolle, niin tässä sama vastaus kopioituna Äitien jutuista.

En usko että olet raskaana ja jatkossa syö niitä pillereitä säännöllisesti ohjeen mukaan.
      "Säätöjen" kanssa ei kuulu käydä tekemään lapsia eli aborttikaan ei ole yhtään huonompi vaihtoehto, jos sinulla jatkossa käy samalla lailla, että pillerit jää ottamatta.

• Lopetta sen

kullinkanssa pelaamisen tai käyttää kunnon ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe