Alkuraskauden oireet täsmää....

Äitiksikö?

Oon siis pian 19-v täyttävä tyttö.. Noh, tässä kävi pari viikkoa sitten sillä tavalla, että harrastettiin seksiä mun pitkäaikasen "säädön" kanssa... Mulla oli just silloin pillerit tauolla.. Tosin menkat oli vasta loppunu, mutta hormonikierto vähän sekasin, ku pillereitä en ollu syöny kahteen viikkoon... Nyt siis oon pyöritelly mielessäni, että voin olla raskaana... Oon tarkkaillu itseäni ja kehoani yhdynnän jälkeen. Viikko yhdynnän jälkeen mulla tuli yhtenä päivänä hiukan rusehtavaa vuotoa, se loppu ja seuraavana päivänä tuli häivähdys verta vessassa käydessä... (hormonihäiriötä vaiko kiinnittymisvuotoa???), ja sen jälkeen on tuntunu alavatsassa sellasta paineen tunnetta, nyt ei oo iltasin varsinkaan oikein maistunu ruoka parina päivänä, ja ehkä lievää ummetustaki on ollu... Niin ja mielialat on alkanu vaihteleen hurjasti... Tänäänki oon ollu semmonen kauhia kiukkupussi...Ja tosiaan tilanne on se, että ku tuolle jätkälle kerron (testin jälkeen, jos oon raskaana) niin se on varmasti abortin kannalla, mutta mun periaatteisiin on aina kuulunu, että abortti ei kuulu mulle, ja mun vaihtoehto ois äitiys... Enkä pidä sitä itselleni loppujenlopuksi lainkaan mahdottomana vaihtoehtona.... Nyt sit vaan pyörittelen mielessäni ajatusta, että olenko raskaana vai voiko mun kroppa oirehtia tällä tavalla stressistä...? Niin ja kun tiedän tasan tarkkaan milloin tuo yhdyntä on ollu, niin milloin voin testin tehhä?

2

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......Muori........

Jos on pakko floodata samaa vähäjärkistä tarinaa usealle osastolle, niin tässä sama vastaus kopioituna Äitien jutuista.

En usko että olet raskaana ja jatkossa syö niitä pillereitä säännöllisesti ohjeen mukaan.
      "Säätöjen" kanssa ei kuulu käydä tekemään lapsia eli aborttikaan ei ole yhtään huonompi vaihtoehto, jos sinulla jatkossa käy samalla lailla, että pillerit jää ottamatta.

• Lopetta sen

kullinkanssa pelaamisen tai käyttää kunnon ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      221
      2900
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      115
      2064
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1691
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1635
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1485
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1237
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1186
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      1024
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      56
      958
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      915
    Aihe