Alkuraskauden oireet täsmää....

Äitiksikö?

Oon siis pian 19-v täyttävä tyttö.. Noh, tässä kävi pari viikkoa sitten sillä tavalla, että harrastettiin seksiä mun pitkäaikasen "säädön" kanssa... Mulla oli just silloin pillerit tauolla.. Tosin menkat oli vasta loppunu, mutta hormonikierto vähän sekasin, ku pillereitä en ollu syöny kahteen viikkoon... Nyt siis oon pyöritelly mielessäni, että voin olla raskaana... Oon tarkkaillu itseäni ja kehoani yhdynnän jälkeen. Viikko yhdynnän jälkeen mulla tuli yhtenä päivänä hiukan rusehtavaa vuotoa, se loppu ja seuraavana päivänä tuli häivähdys verta vessassa käydessä... (hormonihäiriötä vaiko kiinnittymisvuotoa???), ja sen jälkeen on tuntunu alavatsassa sellasta paineen tunnetta, nyt ei oo iltasin varsinkaan oikein maistunu ruoka parina päivänä, ja ehkä lievää ummetustaki on ollu... Niin ja mielialat on alkanu vaihteleen hurjasti... Tänäänki oon ollu semmonen kauhia kiukkupussi...Ja tosiaan tilanne on se, että ku tuolle jätkälle kerron (testin jälkeen, jos oon raskaana) niin se on varmasti abortin kannalla, mutta mun periaatteisiin on aina kuulunu, että abortti ei kuulu mulle, ja mun vaihtoehto ois äitiys... Enkä pidä sitä itselleni loppujenlopuksi lainkaan mahdottomana vaihtoehtona.... Nyt sit vaan pyörittelen mielessäni ajatusta, että olenko raskaana vai voiko mun kroppa oirehtia tällä tavalla stressistä...? Niin ja kun tiedän tasan tarkkaan milloin tuo yhdyntä on ollu, niin milloin voin testin tehhä?

2

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......Muori........

      Jos on pakko floodata samaa vähäjärkistä tarinaa usealle osastolle, niin tässä sama vastaus kopioituna Äitien jutuista.

      En usko että olet raskaana ja jatkossa syö niitä pillereitä säännöllisesti ohjeen mukaan.
      "Säätöjen" kanssa ei kuulu käydä tekemään lapsia eli aborttikaan ei ole yhtään huonompi vaihtoehto, jos sinulla jatkossa käy samalla lailla, että pillerit jää ottamatta.

    • Lopetta sen

      kullinkanssa pelaamisen tai käyttää kunnon ehkäisyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe