hei!
lopetin pillerit ja edellisestä kerrasta muistan miten jo kohta alkaapi iho kukkia...eli onko mitään keinoja hillitä/estää tätä iho-ongelmaa puhkeamasta?muistaakseni joku kertoi joskus jostain luontaistuotteista jotka auttoivat..kokemuksia?
kiitos asiallisista vastauksista!
lopetin pillerit ja edellisestä kerrasta muistan miten jo kohta alkaapi iho kukkia...eli onko mitään keinoja hillitä/estää tätä iho-ongelmaa puhkeamasta?muistaakseni joku kertoi joskus jostain luontaistuotteista jotka auttoivat..kokemuksia?
kiitos asiallisista vastauksista!
Vastaukset 2
Vanhimmat
itse lopetin hiukan yli puoli vuotta sitten. Nyt alkaa naama hiljalleen neutralisoitua. Älä vaan ala yhteäkkiä käyttää voimakkaita "finninestotuotteita", menee iho vain pahemmaksi. Käytä kunnolla kosteuttavaa voidetta, kasvovettä (esim body shopin aloe vera) ja kuori iho kerran viikossa/parissa. Ja teitty vältä turhaa rasvaa ja sokeria
kaksi vuotta odottelin, että näpyt häviäis pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei ne mihinkään hävinneet, lisääntyivät vaan. Nyt syön Roaccutania, kun meni hermot...
Toivottavasti sulla onnistuu paremmin lopetus.