Merja Kyllösen eduskuntaan,onhan tuo autoilu ja työssäkäynti ollutkin liian halpaa haja-asutusalueella! Joukkoliikennehan pelaa siellä korvessa hyvin,yhtä mummoa kuskataan linja-autolla valtion tuella jossa jyllää 300hv moottori,näin päästöt pysyy kurissa! Suomi samanlainen kyttäys-yhteiskunta kuin DDR,sillä erolla,että täällä on paremmat vehkeet!
Vastaukset 2
- Faakiuu
Kivahan Kainuuseenkin olisi metrot ja ratikat saada, mutta tuskin järjestyisi vaikka olisi minkä puolueen kainuulainen pääministerinä.
Ja autoilu tulee myös kallistumaan tulevaisuudessa. Vai uskotko, ettei lähi-idässä enää sotittaisi? Ilmaston lämpenemiseenhän sinä et tietenkään usko, joten turha kysyäkään... - antipuniikki
Puniikki on aina puniikki.
Onneksi kommunistien kannatus taas laski. Kuivuu kuin RKP ja jää lopulta marginaalipuolueeksi höpisemään Pohjois-Korean mallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509