Eli tarkotus ois värjätä hiukset jollakin tummalla värillä, aattelin aluksi ihan mustaa mutta tuleeko siitä sittenkään niin hienon näköinen jos on ihan pikimustat hiukset.
Mulle ehdotettiin myös tumman ruskeaa josta tulee kuulemma melkein kun musta..
Kertokaas mielipiteitä mikä ois hyvä väri.
Niin ja hiukset on aika lyhyet.
Hiusten värjäys
9
653
Vastaukset
- klik
ÄLÄ IKINÄ VÄRJÄÄ MUSTAKSI!!!!!!!! Itse tein sen virheen ja tukka on nyt ihan harmaa. Suosittelisin jotain tumman ruskeeta, mut ei IKINÄ ihan mustaa.
- dude
ööh.. siis sul on hiukset harmaat sen värin takia vai onko ne ihan harmaat nyt myöhemmin kun väri on jo kulunut pois kun hiukset on kasvanut pidemmiksi?
- ...
dude kirjoitti:
ööh.. siis sul on hiukset harmaat sen värin takia vai onko ne ihan harmaat nyt myöhemmin kun väri on jo kulunut pois kun hiukset on kasvanut pidemmiksi?
eli mun tekis mieli värjätä seuraavan kerran pää mustaks, mut katsos sit ku hiukset kasvaa, ni jakaus näyttää sit rumalta, koska se on ruskea tai blondi, mut muut hiukset on sit ihan mustina... Mutta mä ainakin suosittelisin tummanliilaa! Se on hieno väri!
- minä
se riippuu hiusten laadusta.. pitkät hiukset on hyvännäköset tummina, olivatpa suorat tai kiharat, mutta,mutta... jos sulla on suorat lyhyet hiukset, kannattaa olla vaaleat. ja kiharat tummat.. et sellasta.
- tyttö90
tumman ruskeella! se on hyvä ratkasu.. mustaa ei todellakaan kannata, hiuksista lähtee se `eloisuus`, vai miksine sitä kutsuu..?
- ---
jos haluut näyttävän värin nii värjää musta jossa on jotakin sävyä. jos haluun muuten vaan tumman nii tumman ruskeeta väriä. oma mielipide. muuten mitä jos kokeilisit blondiks. ei näytä pahalta.
- Tuuliva
Mulla on itellä ollu vaaleenruskeat (kamalan väriset) sitten vetäsin mustaksi ja oon ny pariin kertaan jo laittanu mustan uusiks. Tykkään siitä.
Kuvakin on irc-galleriassa.
^^moonbeam^^ - Roseanne
Oon värjänny hiukseni n. miljoona kertaa (jos kevytvärit lasketaan). Alotin punaisesta sävytteestä ja väri ikäänkuin tummeni koko ajan. Oon kestovärjänny fledani 3 kertaa mustiksi, ja hyvältä on näyttäny joka kerta. Eikä se väri mihinkään harmaantunu, vaan pikemminkin ruskehtui. Mut se on vaan ongelmana jos siihen kyllästyy. Nimittäin joku toinen väri vaatis sitten värinpoiston, joka melko varmasti vahingoittaa hiuksia.
- Rockie
älä hyvä ihminen mene ainakaan kestovärillä värjäämään. Tyvikasvusta tulee paljon siistimpi jos laitettu väri on kevytväri ja jos tulet katuma päälle, sen poistaminenkin käy paljon helpommin.On harhaluuloa,ettei kevytväri muka pysyisi hiuksissa..joissakin tapauksissa jopa paremmin kuin kestoväri (hauraissa ja huonokuntoisissa jne.). Ja muistutan vielä uudelleen värjätessä, ettet laita väriä joka puolelle hiuksiin kerralla,vaan ensin tyvi ja vaikutusajan lopulla pituuksiin ja latvoihin. Näin estät värikertymien tulon ja hiusten eloisuuden. Värikertymät vaikeuttavat suuresti jatkossa värjäämistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022