koska loppuu

pikkumummu ykkönen

olen sairastanut nelisenkymmentä vuotta aurallista migreeniä, joskus viikottain,kuukausittain ja harvemmin.On estolääkettä, täsmälääkettä, ym, ym, ne ei kuitenkaan näköjään poista tautia, olen srntään jo 60-vee.Onko mahdollista, että menen tämän tautini kanssa hautaan? Olen kyllästynyt tähän, sillä tänään viimeksi sain migreenin kauppareissulla.Joskus, kun päähän "pistää", otan miranaxia 2 krt 550 mg, niin voi mennä ohi.Muuten tämä on yhtä hel...., koko ajan on oltava varuillaan, vaikka harva tähän kai on kuollut. Jos jotain kiinnostaa, lukisin mielelläni muiden kokemuksia mummoiässä olevasta migreenistä Hyvää joulun odotusta ja kiitos!

43

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbm

      Yli 40-vuotta täälläki takana aurallista migreeniä. Diagnooseina klassista -,kroonista-,basilaarimigreeniä ja kymmenisen vuotta epilepsiadiagnoosi.
      Ikää 53v,eikä vaan tahdo loppua tulla. Nuorempana eräs neurologi lohdutti,että kun tulet 40-kymppiseksi,niin kyllä helpottaa. Niin eivaan ole käynyt.
      Kyllä ilmeisesti tämän taakan kanssa saa elää loppuelämän.

      • ykkönen taas

        Kiitos kannanotosta. Näillä se vaan on pakko mennä, tauti ei ole vaarallinen, mutta kiusallinen ja sosiaalista elämää rajoittava. Olen saanut migreenin poikani häissä, pesäpallopelissä, tansseissa, lenkillä, autolla ajaessä, ym,ym. Mutta tsemppiä, sitä me tarvitaan!


      • Migreenipotilas!

        Minäkin potenut migreeniä koko ikäni.

        Minulle tavallinen lääkäri sanoi, että sinulla migreeni pahenee kun tulet 40 vuotiaaksi ja lähenet vaihtareita. Tuo väite pitää paikkansa, sillä parin vuoden päästä täytän 50v ja migreeni senkun vain pahenee.

        Tosin, minulla on auraton migreeni. Teininä minulla oli aurallinen migreeni ja se vasta hirveä olikin, vaikka kestikin vain muutaman tunnin. Näkökenttä hävisi lähes kokonaan ja en nähnyt eteeni kuin pienestä "reiästä" lisäksi sahalaita värisi muistaakseni vasemmalla puolella, tuon jälkeen alkoi sitten se kova migreeni.

        Kun sitten tulin aikuiseksi aurallinen hävisi ja antoi tilalle aurattoman joka voi kestää 3-7 päivää, joskus kauemmin. Silmissä välähtää kullan värinen valo ja samaan aikaan migreeni.

        Jos minulla on niskahartia jumissa, silmissä vilahtaa sininen valo ja samaan aikaan migreeni.

        Aurallisessa tuli ensin oireet ja sen jälkeen kova migreeni.


      • Migreenipotilas!
        Migreenipotilas! kirjoitti:

        Minäkin potenut migreeniä koko ikäni.

        Minulle tavallinen lääkäri sanoi, että sinulla migreeni pahenee kun tulet 40 vuotiaaksi ja lähenet vaihtareita. Tuo väite pitää paikkansa, sillä parin vuoden päästä täytän 50v ja migreeni senkun vain pahenee.

        Tosin, minulla on auraton migreeni. Teininä minulla oli aurallinen migreeni ja se vasta hirveä olikin, vaikka kestikin vain muutaman tunnin. Näkökenttä hävisi lähes kokonaan ja en nähnyt eteeni kuin pienestä "reiästä" lisäksi sahalaita värisi muistaakseni vasemmalla puolella, tuon jälkeen alkoi sitten se kova migreeni.

        Kun sitten tulin aikuiseksi aurallinen hävisi ja antoi tilalle aurattoman joka voi kestää 3-7 päivää, joskus kauemmin. Silmissä välähtää kullan värinen valo ja samaan aikaan migreeni.

        Jos minulla on niskahartia jumissa, silmissä vilahtaa sininen valo ja samaan aikaan migreeni.

        Aurallisessa tuli ensin oireet ja sen jälkeen kova migreeni.

        Buranaa vaan ja jälleen buranaa.


    • Syyllinen migreeniin

      on tiedetty jo elokuu2006 lähtien! Migreenin parantaminen on älyttömän helppoa, ei tatvitse kuin syödä kahta-kolmea määrättyä bakteeria! Valitettavasti rivilääkäreillä tietotaito ei tähän ongelma-alueeseen riitä.


      .............jatkuu.
      Ja kääntäen-
      Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on kunnossa.

      Kahden tärkeimmän probiootti-bakteerin:
      1.(1.) Lactobacillus asidophilus ja
      2.(3.) Bifidobacterium,
      joiden luonnollisin saantilähde on lehmän raakamaito (=käsittelemätön maito).

      Mutta mihin ovat kadonneet hyvät/tarpeelliset Probiootti bakteerit vuosien saatossa:
      - Ennen vanhaan juotiin vasta lypsettyä lehmän raakamaitoa, jossa oli tärkeimmät Probiootti bakteerit Lactobacillus asidophilus ja Bifidobacterium. Eikä silloin sairasteltu niin valtavasti kuin nykyisin, ei ollut allergioita, eikä ollut vatsa, eli suolisto sekaisin, jne.
      - >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Olette varmaankin kuulleet tämän mystisen lauseen, jonka on esittänyt laktoosi-intoleranssia tai migreeniä sairastava henkilö:
      “Kun käyn hakemassa suoraan maatilalta lehmän raakamaitoa niin voin juoda sitä ongelmitta, mutta kun ostan kaupasta meijeriltä tullutta maitoa, niin laktoosi- ja migreeni-ongelmat alkavat heti”.
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Eli syy mm laktoosi-intoleranssi- ja migreeni-ongelmiin on Probiootti bakteereiden puutteessa!

      Herää kysymys:
      - Mihin tarpeelliset Probiootti bakteerit sitten katoaa? Jatkuu...........
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

      Pyri tekemään elämäntapa muutos:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-tee-tasta-elamantapa-rasva-ja-probiootti-remontti/

      Mutta jos:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/

      Migreenisi loppuu sen jälkeen kun otat itseäsi niskasta kiinni ja ymmärrät sen että lääkäritkään eivät tiedä kaikkea, koska nyt mentiin Terveystieteen alueelle jota lääketiede/lääkärit eivät osaa!!

      Hyvää migreenitöntä Joulun odotusta!

    • elliPpa

      Hei,
      Aloita täysin sokeriton ruokavalio. Jos migreeni ei lähde pois kokonaan, niin ainakin huomattavasti vähentyy. Kannaattaa koeilla, elämänlaatu paranee ja pääset lääkkeistä.

      • vbm

        Olet oikeassa sokerin suhteessa.Se kyllä huomattavasti helpottaa,muttei se sitä lopeta.
        Toinen asia on kahvinjuonti,jonka lopettaminen helpotti huomattavasti. Migreeni ei itsessään minnekään hävinnyt,mutta kun nukkuu yönsä paremmi ,eikä valvo,niin on pirteempi kestämään migreeniä. Voi kuulostaa huvittavalta,mutta näin on itselläni tapahtunut.
        Sen tiedän omalta kohdaltani,koska ikää on jo tänkin verran,ettei se koskaa häviä. Ei lääkkeillä,eikä ruokavalioilla. Ehkä omalla kohdallani voi olla se,että on siihen epilepsiaankin viittaavaa eeg.n perusteella. Voivat olla oireiltaa niin samanlaisia.


      • vaihtarit jo ohi
        vbm kirjoitti:

        Olet oikeassa sokerin suhteessa.Se kyllä huomattavasti helpottaa,muttei se sitä lopeta.
        Toinen asia on kahvinjuonti,jonka lopettaminen helpotti huomattavasti. Migreeni ei itsessään minnekään hävinnyt,mutta kun nukkuu yönsä paremmi ,eikä valvo,niin on pirteempi kestämään migreeniä. Voi kuulostaa huvittavalta,mutta näin on itselläni tapahtunut.
        Sen tiedän omalta kohdaltani,koska ikää on jo tänkin verran,ettei se koskaa häviä. Ei lääkkeillä,eikä ruokavalioilla. Ehkä omalla kohdallani voi olla se,että on siihen epilepsiaankin viittaavaa eeg.n perusteella. Voivat olla oireiltaa niin samanlaisia.

        Mä olen melkein 59 v ja nigreeni yhä vaivaa. Eilen illalla otin täsmälääkkeen viimeksi. Mun neurologi sanoi, että kuuskymppisenä helpottaa. Siinä lupauksessa roikun lujasti kiinni. Jo riittää!! Kokeilin myös tota sokeritonta ja se toi mullekin helpotusta. Paljonko ja mihin aikaan,vbm, joit kahvia. Mulla se tuntuisi helpottavan, mutta olen valmis kokeilemaan, koska nukun myös huonosti yöt eikä hormonikorvauslääkkeet sovi, pahentavat vain migreenejä. Juon aamulla yhden kupin ja puolilta päivin toisen. Vaikuttanevatko vielä yöuniin asti?
        Pelottelevat myös, ettei meidän ikäiset saisi enää käyttää triptaaneja, käyvät pumpun päälle. Mutta minkäs teet, ei sitä kohtausta voi hoitamattakaan jättää eikä tulehduskipulääkkeet auta...


    • vbm

      Täytyy todeta,että join kahvia runsaasti. Useat aamukahvit ja sitä rataa iltaan asti.
      Eipä varmaankaan noin vähäinen kahvinjuonti vaikuta yöuniin. Tietysti voi aina kokeilla.
      Omalla kohdallani on kuitenkin parempi olla ilman kokonaan,koska en osaa olla kohtuukahvinjuoja.
      Niinhän sitä väitetään,että migreeniä helpottaisi kahvinjuonti. Varmaan se voi kohtuudella sitä ollakin.

      • ikä ei helpota

        Itse olen 58 vuotias ja migreeni on ollut lapsesta asti . Lääkärit sanoivat aina että kun ikää tulee lisää niin migreenit helpottuvat mutta minulla migreeni on ainakin lisääntynyt koko ajan . Ennen tuli 3-4 kertaa kuukaudessa ja nykyään tripaaneja menee noin 20 tablettia kuukaudessa ja kaikkea on yritetty , estolääkkeitä ja kiropraktikkoa ja akupunktiota ja hierojaa ja ................. rahaa on mennyt mutta migreeni on jäänyt . Tällä hetkellä on käytössä vagifem 10 mg x 2 /viikkossa ja kolmen kuukauden välein primolut 5 mg x 3 , 10 päivän kuuri vuodon aikaansaamiseksi , normaalia heikommat vuodot tulevat primolutilla . Yöllä on jokin verran lihas - ja nivel särkyä . Mitähän pitäisi tehdä ?


      • vaihtarit jo ohi
        ikä ei helpota kirjoitti:

        Itse olen 58 vuotias ja migreeni on ollut lapsesta asti . Lääkärit sanoivat aina että kun ikää tulee lisää niin migreenit helpottuvat mutta minulla migreeni on ainakin lisääntynyt koko ajan . Ennen tuli 3-4 kertaa kuukaudessa ja nykyään tripaaneja menee noin 20 tablettia kuukaudessa ja kaikkea on yritetty , estolääkkeitä ja kiropraktikkoa ja akupunktiota ja hierojaa ja ................. rahaa on mennyt mutta migreeni on jäänyt . Tällä hetkellä on käytössä vagifem 10 mg x 2 /viikkossa ja kolmen kuukauden välein primolut 5 mg x 3 , 10 päivän kuuri vuodon aikaansaamiseksi , normaalia heikommat vuodot tulevat primolutilla . Yöllä on jokin verran lihas - ja nivel särkyä . Mitähän pitäisi tehdä ?

        Tuntuu, että sulla voisi olla triptaani särky, kun menee noin paljon. Itse söin pari kuukautta sitten viimeksi kortisonikuurin triptaanien liikakäyttöön. Ite käytän myös Vagifem 10mg x 2. Miksi vielä haluat aikaansaada vuodon, eikö ne näihin ikiin jo ole kuivuneet kokoon.Mulla ainakin melkeen 10v sitten. Mistäs sais yöksi unta? Melatoniini ja tryptofaani aiheuttaa migreeniä. Ja unilääkkeet koukuttaa.


    • alottajamummu

      Kun saan migreenin, aurallisen, juon heti, jos on mahdollista, pari kuppia väkevää mustaa kahvia, lisäksi 2 miranaxia, minulla se on helpottanut päänsärkyä jonkun verran.Mutta mikä sopii toiselle, voi olla "myrkkyä"toiselle. Migreenitöntä joulua!

      • ikä ei helpota

        Gynekologi oli sitä mieltä että kohdun limakalvo paksuuntuu edelleen koska hormonitoimintaa on hieman ja jos kohdun limakalvo paksuuntuu niin kohtusyöpä riski lisääntyy , siksi syön primolutia niin kauan että kahdet vuodot jäävät tulematta primolutilla .
        Lääkepäänsärkyä mietin itsekin mutta jos en ota triptaania niin migreenikohtaus on aivan kamala ja lopulta joudun ottamaan injektion . Lääkäri ei ollut oikein varma että lääkepäänsärkyä olisi koska välillä on viikon tauko migreenissä .
        Olen aika neuvoton tällä hetkellä ? Mielellään kuulisin muiden kokemuksia migreenistä ja miten apua kun neurologi sanoi nostavansa kädet pystyyn ettei pysty auttamaan . Olo on aika yksinäinen .......


    • apua tarjolla

      Jos et pidä kiinalaista hierontaa humpuukkina ja asut Helsingissä, voin auttaa helpottamaan vaivaasi. Tähän numeroon voi soittaa: 044 969 9198

      • ikä ei helpota

        En pidä mitään humpuukkina mikä auttaa . Olen kokeillut kiinalaista akupunkiota jota antoi kiinassa opiskellut sairaanhoitaja . Kävin 6 kertaa mutta ei auttanut ja akupuntion antajankin mielipide oli että akupunktio ei valitettavasti tunnu auttavan ? mitä seuraavaksi ?


    • apua tarjolla

      Minun hierontatekniikkani auttaa verenkiertoa ja lievittää kipua. Se on täysin erilaista verrattuna akupunktioon. Uskon, että pystyn auttamaan. Jos haluat kokeilla, soita tähän numeroon: 044 969 9198. Kokeilu ei maksa sulle mitään, mikäli asut Hesassa. Muualla en pysty käymään.

      • vaihtarit jo ohi

        Onkohan meillä sama lääkäri, kun munkin sanoi kun viimeksi nähtiin:nyt joudun kyllä sun kohdalla nostamaan kädet pystyyn. Itkin käytävässä...


      • Parannuskonsti löy-
        vaihtarit jo ohi kirjoitti:

        Onkohan meillä sama lääkäri, kun munkin sanoi kun viimeksi nähtiin:nyt joudun kyllä sun kohdalla nostamaan kädet pystyyn. Itkin käytävässä...

        tyy hyötybakteereista!
        Lääkäreiden ammattitaito ei yksinkertaisesti riitä näihin limakalvojen hyötybakteereihin!
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/#Probiootti_bakteerit_ja_migreeni_

        Mhb opastus:
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/


      • ikä ei helpota
        Parannuskonsti löy- kirjoitti:

        tyy hyötybakteereista!
        Lääkäreiden ammattitaito ei yksinkertaisesti riitä näihin limakalvojen hyötybakteereihin!
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/#Probiootti_bakteerit_ja_migreeni_

        Mhb opastus:
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/

        Syön jatkuvasti maitohappobakteeri tablettia ja juon jugurttia muttei niistä ole mitään hyötyä .
        Ei maitohappobakteeri tabletit ole mikään ihmehoito migreeniin .

        Minulla ainakin migreeni on pahentunut vaihevuosien aikana , lääkärit eivät tunnu välittävän ja kun neurologi sanoo nostavansa kädet pystyyn ettei pysty enää auttamaan niin mistäs se apu sitten tulee . Kaikki on kokeiltu mutta migreeni pysyy .......


      • Vaihtarit jo ohi
        ikä ei helpota kirjoitti:

        Syön jatkuvasti maitohappobakteeri tablettia ja juon jugurttia muttei niistä ole mitään hyötyä .
        Ei maitohappobakteeri tabletit ole mikään ihmehoito migreeniin .

        Minulla ainakin migreeni on pahentunut vaihevuosien aikana , lääkärit eivät tunnu välittävän ja kun neurologi sanoo nostavansa kädet pystyyn ettei pysty enää auttamaan niin mistäs se apu sitten tulee . Kaikki on kokeiltu mutta migreeni pysyy .......

        Onneksi meillä on vertaistukea toisissamme! Nytkin oli migreeni aattona ja ekana ja tokana joulupäivänä... Mäkin oon kokeillu noi mh-bakt. ihan ohjeiden mukaan, ikävä kyllä ei auttanut mullekaan yhtään.


      • Oletko varma, että
        Vaihtarit jo ohi kirjoitti:

        Onneksi meillä on vertaistukea toisissamme! Nytkin oli migreeni aattona ja ekana ja tokana joulupäivänä... Mäkin oon kokeillu noi mh-bakt. ihan ohjeiden mukaan, ikävä kyllä ei auttanut mullekaan yhtään.

        noudatit ohjetta!!?? Tähän limakalvojen laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen TARVITAAN JUURI NUO 1.L-a, 2.L-b JA 3.Bif hyötybakteerit! Ei nimittäin onnistu muilla bakteereilla!!!!!!!!


        ............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
        Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

        >>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
        a.
        *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
        *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
        *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
        *** 3.(7.)Bifidobacterium.
        b.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
        *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        c.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

        Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
        Jatkuu...............
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=19
        Mikä tuossa on liian vaikeaa tajuta??


        Käyttökelpoiset bakteerituotteet tietoineen listattu tuonne; joilla migreenisi paranee sata prosenttisesti! Jos käytät bakteereita jota ei ole listalla, niin ompa kauppiaat sinut ylipuhuneet.
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=24


      • Vaihtarit jo ohi
        Oletko varma, että kirjoitti:

        noudatit ohjetta!!?? Tähän limakalvojen laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen TARVITAAN JUURI NUO 1.L-a, 2.L-b JA 3.Bif hyötybakteerit! Ei nimittäin onnistu muilla bakteereilla!!!!!!!!


        ............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
        Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

        >>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
        a.
        *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
        *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
        *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
        *** 3.(7.)Bifidobacterium.
        b.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
        *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        c.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

        Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
        Jatkuu...............
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=19
        Mikä tuossa on liian vaikeaa tajuta??


        Käyttökelpoiset bakteerituotteet tietoineen listattu tuonne; joilla migreenisi paranee sata prosenttisesti! Jos käytät bakteereita jota ei ole listalla, niin ompa kauppiaat sinut ylipuhuneet.
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=24

        Käytin juuri mainitsemasi mh-bakteerit, löysin jostain verkostomyynnistä. Nyt on jo muutama vuosi aikaa.


      • ttppii
        Oletko varma, että kirjoitti:

        noudatit ohjetta!!?? Tähän limakalvojen laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen TARVITAAN JUURI NUO 1.L-a, 2.L-b JA 3.Bif hyötybakteerit! Ei nimittäin onnistu muilla bakteereilla!!!!!!!!


        ............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
        Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

        >>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
        a.
        *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
        *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
        *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
        *** 3.(7.)Bifidobacterium.
        b.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
        *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        c.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

        Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
        Jatkuu...............
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=19
        Mikä tuossa on liian vaikeaa tajuta??


        Käyttökelpoiset bakteerituotteet tietoineen listattu tuonne; joilla migreenisi paranee sata prosenttisesti! Jos käytät bakteereita jota ei ole listalla, niin ompa kauppiaat sinut ylipuhuneet.
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=24

        Annapas pari linkit tutkimuksiin, joissa on osoitettu:

        A. maitohappobakteerit auttavat migreeniin.
        B. JUURI NUO maitohappobakteerit auttavat paremmin migreeniin, kuin jotkin tavalliset pimässä olevat.


      • ttppii
        Oletko varma, että kirjoitti:

        noudatit ohjetta!!?? Tähän limakalvojen laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen TARVITAAN JUURI NUO 1.L-a, 2.L-b JA 3.Bif hyötybakteerit! Ei nimittäin onnistu muilla bakteereilla!!!!!!!!


        ............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
        Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

        >>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
        a.
        *** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
        *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
        *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
        *** 3.(7.)Bifidobacterium.
        b.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
        *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        c.
        *** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

        Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
        Jatkuu...............
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=19
        Mikä tuossa on liian vaikeaa tajuta??


        Käyttökelpoiset bakteerituotteet tietoineen listattu tuonne; joilla migreenisi paranee sata prosenttisesti! Jos käytät bakteereita jota ei ole listalla, niin ompa kauppiaat sinut ylipuhuneet.
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=24

        "Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!"

        "No true Scotsman.."


      • Lyhyen aikaa?
        Vaihtarit jo ohi kirjoitti:

        Käytin juuri mainitsemasi mh-bakteerit, löysin jostain verkostomyynnistä. Nyt on jo muutama vuosi aikaa.

        Kirjoitit:>>>>>>>>>Käytin juuri mainitsemasi mh-bakteerit, löysin jostain verkostomyynnistä. Nyt on jo muutama vuosi aikaa.


    • ei auttanut

      joopa joo , migreeniä ei olisi enää kenelläkään jos nuo tabletit olisivat noin tehokkaita .

      • ikä ei helpota

        Minullakin meni aattopäivä migreenin kourissa , nytkin on ollut migreeniä pari viikkoa joka päivä . Yksikin päivä ilman migreeniä on aivan ihanaa , onneksi on triptaanit keksitty vaikka koko ajan pelkään että lääkkeiden teho vähenee


      • vaihtarit jo ohi
        ikä ei helpota kirjoitti:

        Minullakin meni aattopäivä migreenin kourissa , nytkin on ollut migreeniä pari viikkoa joka päivä . Yksikin päivä ilman migreeniä on aivan ihanaa , onneksi on triptaanit keksitty vaikka koko ajan pelkään että lääkkeiden teho vähenee

        Käytin juuri kyseisiä kalliita mh-bakteereita 4kk ja säilytin visusti jääkaapissa.

        Eilen ostin apteekista asperiini 100mg. Siskoni on syönyt niitä illoin 3 vk, eikä ole ollut migreeneitä! Aion nyt kokeilla itsekin, eilen otin ekan, eikä tänä aamuna ainakaan ollut pää kipeä :). Voi tietysti olla placebo-vaikutuskin. Siskon kohdalla näyttää kyllä toimivan ihan saletisti. Ihmetteli itsekkin. Tosin hän syö niitä veren ohennukseen lääkärin määräyksestä, mutta tälläinen "kiva" sivuvaikutus.

        Oooteko kaikki "vanhukset" jo eläkkeellä? Eli ettei ainakaan olisi työstressiä.


      • camilla 1990
        vaihtarit jo ohi kirjoitti:

        Käytin juuri kyseisiä kalliita mh-bakteereita 4kk ja säilytin visusti jääkaapissa.

        Eilen ostin apteekista asperiini 100mg. Siskoni on syönyt niitä illoin 3 vk, eikä ole ollut migreeneitä! Aion nyt kokeilla itsekin, eilen otin ekan, eikä tänä aamuna ainakaan ollut pää kipeä :). Voi tietysti olla placebo-vaikutuskin. Siskon kohdalla näyttää kyllä toimivan ihan saletisti. Ihmetteli itsekkin. Tosin hän syö niitä veren ohennukseen lääkärin määräyksestä, mutta tälläinen "kiva" sivuvaikutus.

        Oooteko kaikki "vanhukset" jo eläkkeellä? Eli ettei ainakaan olisi työstressiä.

        hei kysyisin tällaista sain juuri tänään tietää et mulla on migreeni mut mul on ainoastaan iltapäivällä ja yöllä päänsärkyy et lähen maissa alkoi tänään ja oli aamulla poissa kun heräsin mut mä mietin et minkä typistä migreeni mul olis olen 22v ja silloin kun se alkaa niin se tulee hiipien mulle ja se on ainoastaan vasemman korvan lähellä ei ole muissa paikoissa.


    • Pitkässä juoksussa

      po hyötybakteerit ovat halvimmat joissa on kaikki kolme hyötybakteeria, vahinko vain että on tällähetkellä ainoa, mutta paras ja halvin vaihtoeto!

      Ja migreenissä juuri1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on saatava kuntoon. Ja älkää missään nimessä käyttäkö yhdistelmäpillereitä ehkäisyyn silloin kun migreeni on aurallinen, lääkäreidenkin tämä jo pitäisi tietää!

      Ja 4kk on lyhyt aika parantaa migreeni kun olet voinut 30...40-vuotta sen hankkia! Vai uskotko tosissaan että 40-vuoden vauriot korjataan 4kuukaudessa!!??


      ................jatkuu.
      Probiootti bakteerit ja migreeni:
      Mystinen yhtälö:
      Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus*) ei ole kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
      Ja kääntäen-
      Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus*) on kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on kunnossa.

      *)Migreeni on suoraan verrannollinen 1.0.immuunipuolustusjärjestelmän kunnosta, jolloin paraneminen vaatii kolmen tärkeimmän >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Prob.bakteerien(saantisuositus on 3×2-miljardia bakteeria) päivittäistä syömistä keskimäärin noin 12-kuukauden ajan! Paraneminen edellyttää, että Prob.n syömisessä ei ole tehty virheitä**)!
      **) Lue: ”Probiootti bakteerien käytössä tehdyt virheet”.
      Jatkuu...........
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=17#Probiootti_bakteerit_ja_migreeni_

    • Migreeni ja Laktoosi
    • alottaja taas

      Joulu tuli ja meni ilman migreeniä, söin suklaatakin aikalailla, toivottavasti meillä tämän taudin kanssa olisi säryttömämpi uusi vuosi!

      • oliskin ollu

        juuri kun pääsin kirjoittamasta, niin se helv.... tuli taas, että tällainen ilta täällä


      • knduyhn

        Suklaahan on banaanin ohella ihan pahinta migreenimyrkkyä! Lopeta hyvä ihminen näiden syöminen. Kohtaus voi tulla vähän viiveelläkin.


    • alottajamummu

      hyvää ja migreenitöntä Uutta Vuotta kaikille!

    • plmb

      Osa migreeneistä johtuu gluteenista. Katsokaa nyt ainakin, että ei ole gliadiinivasta-aineita veressä eikä gluteeniyliherkkyyttä.
      Gluteenissa on hyvin paljon glutamiinihappoa, joka on hermoja stimuloiva ns. excitatorinen aminohappo, jonka ylimäärä voi lisätä kehon kivun tuntemuksia.

    • plmb1
    • Terveystiede

      .....................Kokonaan linkissä:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/
      ...

      Ajattelemisen aihetta:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/imogen-elliot-laaketieteen-tietamattomyyden-uhri-jonka-l-a-l-b-ja-bif-probiootit-pelastaisivat/

      >>>>>>>>P.S. En ole vielä tavannut migreeni-, tai laktoosi-intoleranssi -potilasta jolta en olisi pystynyt po sairauksia parantamaan! ..............


      Lähde:
      http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/suolen-mikrobiota-avain-sairauksiin-ja-mieleen-t57253-15.html

      • vaihtarit jo ohi
        PappaSmurffin sivut kirjoitti:

        näyttää olevan taas hyökkäysten kohteena, mutta samansisältöiset sivut löytyy toisestakin osoitteesta:

        Hyötybakteeri opastus:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/


        Ajattelemisen aihetta:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/tekijan-tiedot-ja-palaute/blogi-10-kesakuu-2012-imogen-elliott-laaketieteen-tietamattomyyden-uhri-jonka-l-a-l-b-ja-bif-probiootit-pelastaisivat/

        Olen voinut aika hyvin nyt uuden vuoden puolella. Vain yksi migreeni uuden vuoden puolella. Olen hoitanut itseäni näin:
        yöksi 100mg aspirinia (estona menee propral ja triptyl)
        Höttöhiilarit pois,vain vähän ruisleipää ja kaurapuuroa
        sokeri pois
        pois korkean histamiinipitoisuuden omaavat elintarvikkeet ja alkoholi
        monipuolinen kasvisvoittoinen ruoka
        ubikinoni
        karnosiini
        magnesium
        sinkki

        Ulkona joka päivä1 tunti säässä kuin säässä ja maltillista kotivoimistelua
        Rentoutumisharjotusta

        Oon nukkunutkin ilman unilääkkeitä!


      • kärsivä
        vaihtarit jo ohi kirjoitti:

        Olen voinut aika hyvin nyt uuden vuoden puolella. Vain yksi migreeni uuden vuoden puolella. Olen hoitanut itseäni näin:
        yöksi 100mg aspirinia (estona menee propral ja triptyl)
        Höttöhiilarit pois,vain vähän ruisleipää ja kaurapuuroa
        sokeri pois
        pois korkean histamiinipitoisuuden omaavat elintarvikkeet ja alkoholi
        monipuolinen kasvisvoittoinen ruoka
        ubikinoni
        karnosiini
        magnesium
        sinkki

        Ulkona joka päivä1 tunti säässä kuin säässä ja maltillista kotivoimistelua
        Rentoutumisharjotusta

        Oon nukkunutkin ilman unilääkkeitä!

        Itse olen kokeillut migreenin takia , magnesiumia , ubikinonia , vitamiineja , myös sinkkiä , yrittänyt voimistella ( voi laukaista migreenin , ilmeisesti lihakset jumissa ) , käynyt hierojalla , akupunktiossa , kiropraktikolla , neurologilla .......... mutta migreeni vaivaa silti jatkuvasti . Estolääkkeet eivät ole auttaneet ja täsmälääkkeenä on oriptan 100 mg . vaihdevuodet päällä ?


    • mmastuttaa

      Olen monesti miettinyt, miksi joku toinen voi syödä suklaata, juustoa,lihaa yms, mikä meikäläiselle aiheuttaa varmasti migreenin, niin ja punaviiniäkin vielä voivat litkiä eikä migreenistä tietoakaan.Niin se on, että tasan ei käy onnen lahjat!

      • hndtgfc

        Niin, mistä esim. histamiiniyliherkkyys eli pseudoallergia syntyy? Voisiko suuri särkylääkemäärä aiheuttaa sen? Onko kukaan kokeillut Camucin-kapseleita? Yritin eilen hankkia niitä, sekä apteekista että lt-liikkeestä, ei ollut kummassakaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe