haastateltavia

riippuvuudet

Hei! Olen freelancetoimittaja, ja teen nuorten aikuisten aikakauslehteen juttua riippuvuuksista.
Nyt etsinkin noin 20-40- vuotiaita haastateltavia, jotka kärsivät erilaisista riippuvuuksista, esimerkiksi työ-, netti-, peli-, päihde-, syömis- tai seksiriippuvuudesta.
Voit osallistua haastatteluun, vaikka sinulla olisi useampikin riippuvuus.
Juttuun mahtuu useampi haastateltava, eikä jutussa tarvitse esiintyä omalla nimellä.
Kaikki haastateltavat saavat palkkioksi lehden, jossa artikkeli ilmestyy.
Jutun asiantuntijaksi tulee A-klinikan tiedotuspäällikkö Teuvo Peltoniemi.
Jos sinun on vaikea puhua riippuvuudestasi, haastattelu voidaan tarvittaessa toteuttaa myös sähköpostitse.

Miten huomasit, että jokin asia alkoi hallita elämääsi? Oletko saanut apua riippuvuuteesi? Millaisia riippuvuuksia sinulla on ja kuinka ne näkyvät päivittäisessä elämässäsi? Millaisia tunteita riippuvuus sinussa herättää?
Kuinka riippuvuus on helpottanut ahdistuneisuuden tai stressaantuneisuuden tunteitasi? Miten riippuvuutesi on heijastunut ihmissuhteisiisi? Onko riippuvuutesi aiheuttanut taloudellisia ongelmia?

Kaikki, joita asia koskettaa, ottakaa yhteyttä allaolevaan osoitteeseen:

t. Marjo Hentunen, freelancetoimittaja

[email protected] tai 050-9101018

4

889

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi

miksi juuri 20-40ikäryhmä vai onko yli nelikymppiset jo niin parantumattomasti addiktioituneita ettei heitä kannata edes haastatella.

• Super addikti 42v

Samaa mietin ja taidan olla riippuvaisuuksista riippuvainen. Läheisriippuvaisuudesta työaddiktioon, syömishäiriöiden kautta netti- ja vinkkuriippuvuuteen, jotka olen nyt pikku hiljaa siirtänyt urheiluun ja seksiin.
        Vaihtoehtoina olisivat olleet uskonto tai politiikka, (ei oikein innostavia) mutta sopivat ehkä 10 vuoden periodiin.

Sanotaan, että addiktioiden määrä on vakio, kohde vain muuttuu. Olen elävä esimerkki siitä.

• riippuvuudet
        Super addikti 42v kirjoitti:

Samaa mietin ja taidan olla riippuvaisuuksista riippuvainen. Läheisriippuvaisuudesta työaddiktioon, syömishäiriöiden kautta netti- ja vinkkuriippuvuuteen, jotka olen nyt pikku hiljaa siirtänyt urheiluun ja seksiin.
        Vaihtoehtoina olisivat olleet uskonto tai politiikka, (ei oikein innostavia) mutta sopivat ehkä 10 vuoden periodiin.

Sanotaan, että addiktioiden määrä on vakio, kohde vain muuttuu. Olen elävä esimerkki siitä.

Hei! Koska kyseessä on nuorten aikuisten lehti, pitää haastateltavien olla sitä ikäluokkaa. Minunkin täytyy toimittajana noudattaa ohjeita, jotka saan ylemmältä taholta.

terveisin, Marjo Hentunen

• Annukka
        riippuvuudet kirjoitti:

Hei! Koska kyseessä on nuorten aikuisten lehti, pitää haastateltavien olla sitä ikäluokkaa. Minunkin täytyy toimittajana noudattaa ohjeita, jotka saan ylemmältä taholta.

terveisin, Marjo Hentunen

Olen 39v nainen ja nyt sain kuulla olevani nuori aikuinen.Kiitti,marjo :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1470
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      94
      1127
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      790
    5. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      696
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      696
    7. 45
      671
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      651
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      604
    Aihe