Muistaako kukaan televisiomainosta, jossa mainostettiin Korkeakoskea ja siinä kuului taustalla laulua Korkeakoskesta?
Korkeakoski-mainos
9
802
Vastaukset
- En muista
En..
- Ei muistu edelleenkä
Koska on ees ollu?
- En muista
Ei muistu edelleenkä kirjoitti:
Koska on ees ollu?
Een muista kyllä minäkään
- Hmmmmmm
Hmmmm.... Olisikohan se ollu....
Ei, ei se ollu, en kyllä muista- Helle Permanni
Ei kai sellaisesta rapaisesta purosta ole televisiomainosta ollut. Mustavalko-Asan aikaan korkeintaan.
- ode861
Helle Permanni kirjoitti:
Ei kai sellaisesta rapaisesta purosta ole televisiomainosta ollut. Mustavalko-Asan aikaan korkeintaan.
Tai sitten siinä mainostettiin Maaninkaa ja taustalla kuului jotain laulua missä sanottiin Korkeakoski.
- pultis
se oli 2001 muistaakseni
- Dolce Vita
Maaninkaa.. luontoa järvimaisemaa
Korkeakosken kuohuntaa...
- Anonyymi
koko ajan tämä suku teettää negatiitiisen muilla
VASEN KÄTISEN MIELIKUVAT, VITTULU TÄLLI, KAKSI, PYYDÄ ITRSE M UTRTA ÄLÄ TYÖNNY JOÅPA PERKELE KJOIRVSA OSAA KEWWRRATAQ, KOIRKEAQKIOSWSKIU HUUTAqja vei liesuituuletin ääne4n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512