Haluaisin tietää millaista on lapsivesi ? Mulla on menossa eka raskaus viikkoja vähän reilut 39 ja hetki sitten lorahti oikein kunnolla housuihin sellaista valkovuodon näköistä mutta paljon vetisempää tavaraa.. Voiskohan olla lapsivettä ? Kiireesti apua nyt, kiitos. :)
Apua..
4
354
Vastaukset
- tammimamma
Lapsivesi on usein todella nestemäistä, vähä ku vettä:) saattaa olla ihan limatulppaki joka irtos.. alkoko supistukset?
- Tietämätön
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
- tammimamma
Tietämätön kirjoitti:
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
Sitten saatto olla limatulppa, tai vaan valkovuotoa.. ite käyny nyt 2 kertaa synnärillä tarkistuksessa ku on pari kertaa lorahtanu kunnolla, ni ei oo ollu lapsivettä.. tuo valkovuoto ku tuuppaa lisääntyyn ja vetistyyn loppua kohde.. :/ itellä nyt viikkoja 36
- eityet
Mulla tuli lapsivedet esikoisen kohdalla (rv 40 2), ja kyllä sen heti tajusi mikä on kyseessä. Vessakäynnillä kun nousin seisomaan, jalalle lorahti ensin vähän ja sitten sitä vaan valui ja valui pikkuhiljaa lisää, siteet kastuivat vauhdilla. Eikös sitä lapsivettä pitäisi siis tulla enemmän kuin se yksi pikku lorahdus? :)
Mulla ei silloin alkaneet vesien menon jälkeen supistukset vielä n. 8 tuntiin, mutta lähdettiin heti kuitenkin sairaalaan, eivätkä lähettäneet enää kotiin yötä vasten, vaan jäin sinne odottelemaan ja mies lähti kotiin nukkumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327