Haluaisin tietää millaista on lapsivesi ? Mulla on menossa eka raskaus viikkoja vähän reilut 39 ja hetki sitten lorahti oikein kunnolla housuihin sellaista valkovuodon näköistä mutta paljon vetisempää tavaraa.. Voiskohan olla lapsivettä ? Kiireesti apua nyt, kiitos. :)
Apua..
4
397
Vastaukset
- tammimamma
Lapsivesi on usein todella nestemäistä, vähä ku vettä:) saattaa olla ihan limatulppaki joka irtos.. alkoko supistukset?
- Tietämätön
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
- tammimamma
Tietämätön kirjoitti:
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
Sitten saatto olla limatulppa, tai vaan valkovuotoa.. ite käyny nyt 2 kertaa synnärillä tarkistuksessa ku on pari kertaa lorahtanu kunnolla, ni ei oo ollu lapsivettä.. tuo valkovuoto ku tuuppaa lisääntyyn ja vetistyyn loppua kohde.. :/ itellä nyt viikkoja 36
- eityet
Mulla tuli lapsivedet esikoisen kohdalla (rv 40 2), ja kyllä sen heti tajusi mikä on kyseessä. Vessakäynnillä kun nousin seisomaan, jalalle lorahti ensin vähän ja sitten sitä vaan valui ja valui pikkuhiljaa lisää, siteet kastuivat vauhdilla. Eikös sitä lapsivettä pitäisi siis tulla enemmän kuin se yksi pikku lorahdus? :)
Mulla ei silloin alkaneet vesien menon jälkeen supistukset vielä n. 8 tuntiin, mutta lähdettiin heti kuitenkin sairaalaan, eivätkä lähettäneet enää kotiin yötä vasten, vaan jäin sinne odottelemaan ja mies lähti kotiin nukkumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679