Haluaisin tietää millaista on lapsivesi ? Mulla on menossa eka raskaus viikkoja vähän reilut 39 ja hetki sitten lorahti oikein kunnolla housuihin sellaista valkovuodon näköistä mutta paljon vetisempää tavaraa.. Voiskohan olla lapsivettä ? Kiireesti apua nyt, kiitos. :)
Apua..
4
346
Vastaukset
- tammimamma
Lapsivesi on usein todella nestemäistä, vähä ku vettä:) saattaa olla ihan limatulppaki joka irtos.. alkoko supistukset?
- Tietämätön
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
- tammimamma
Tietämätön kirjoitti:
Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..
Sitten saatto olla limatulppa, tai vaan valkovuotoa.. ite käyny nyt 2 kertaa synnärillä tarkistuksessa ku on pari kertaa lorahtanu kunnolla, ni ei oo ollu lapsivettä.. tuo valkovuoto ku tuuppaa lisääntyyn ja vetistyyn loppua kohde.. :/ itellä nyt viikkoja 36
- eityet
Mulla tuli lapsivedet esikoisen kohdalla (rv 40 2), ja kyllä sen heti tajusi mikä on kyseessä. Vessakäynnillä kun nousin seisomaan, jalalle lorahti ensin vähän ja sitten sitä vaan valui ja valui pikkuhiljaa lisää, siteet kastuivat vauhdilla. Eikös sitä lapsivettä pitäisi siis tulla enemmän kuin se yksi pikku lorahdus? :)
Mulla ei silloin alkaneet vesien menon jälkeen supistukset vielä n. 8 tuntiin, mutta lähdettiin heti kuitenkin sairaalaan, eivätkä lähettäneet enää kotiin yötä vasten, vaan jäin sinne odottelemaan ja mies lähti kotiin nukkumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849