Apua..

Tietämätön

Haluaisin tietää millaista on lapsivesi ? Mulla on menossa eka raskaus viikkoja vähän reilut 39 ja hetki sitten lorahti oikein kunnolla housuihin sellaista valkovuodon näköistä mutta paljon vetisempää tavaraa.. Voiskohan olla lapsivettä ? Kiireesti apua nyt, kiitos. :)

4

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammimamma

Lapsivesi on usein todella nestemäistä, vähä ku vettä:) saattaa olla ihan limatulppaki joka irtos.. alkoko supistukset?

• Tietämätön

Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..

• tammimamma
        Tietämätön kirjoitti:

Ei alkanu.. :( Olin jo ihan varma että ois tullu lähtö mutta ei, kotona vieläkin ollaan..

Sitten saatto olla limatulppa, tai vaan valkovuotoa.. ite käyny nyt 2 kertaa synnärillä tarkistuksessa ku on pari kertaa lorahtanu kunnolla, ni ei oo ollu lapsivettä.. tuo valkovuoto ku tuuppaa lisääntyyn ja vetistyyn loppua kohde.. :/ itellä nyt viikkoja 36

• eityet

Mulla tuli lapsivedet esikoisen kohdalla (rv 40 2), ja kyllä sen heti tajusi mikä on kyseessä. Vessakäynnillä kun nousin seisomaan, jalalle lorahti ensin vähän ja sitten sitä vaan valui ja valui pikkuhiljaa lisää, siteet kastuivat vauhdilla. Eikös sitä lapsivettä pitäisi siis tulla enemmän kuin se yksi pikku lorahdus? :)
      Mulla ei silloin alkaneet vesien menon jälkeen supistukset vielä n. 8 tuntiin, mutta lähdettiin heti kuitenkin sairaalaan, eivätkä lähettäneet enää kotiin yötä vasten, vaan jäin sinne odottelemaan ja mies lähti kotiin nukkumaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6992
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6313
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2502
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      59
      2183
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1502
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe