saiko goalle viedä suomesta karkkeja?
uskaltaakohan kannettavaa laittaa matka tavaroihin vai onko parempi viedä käsimatka tavarana?
mitä sai viedä goalle?
9
225
Vastaukset
- Kaikkealöytyy
Minkähän vuoksi sinne pitää karkkeja viedä? Enää pari viikkoa ja sitten päästään täältä tuiskun keskeltä kolmeksi viikoksi taas lämmittelemään Goalle!
- Just joo!
Eiköhän se ole ihan jokaisen perskohtainen asia, jos tahtoo karkkeja viedä mukanaan.
Kaikkea löytyy. No ei tasan löydy! Jos esim. salmiakkiaddikti lähtee Intiaan, niin kyllä pitää olla omat salmarit mukana. Aikaisemmin ei edes Finnairin lennolta löytynyt helpotusta muuta kuin business-luokasta. Nykyään onneksi prole-puoleltakin saa samiakkia.
Tässä yhteydessä aina muistan Finnairin super-ihanaa stuerttia jolle avauduin salmiakkituskissani oltuani reissussa 8 viikkoa ilman niin salmiakkia kuin kunnon juustojakin. Se oli sellainen puoliksi kieli poskessa avautuminen, mutta hetken kuluttua stuertti saapui salaperäisen näköisesti hymyillen, iski silmää ja ojensi minulle kolme askia samiakkia: 'Terveiset business-luokasta.'
Ja ap:lle: Ei kun omat suosikkikarkit vaan reippaasti mukaan joko lähikaupasta tai tax freestä ostettuna, sekä läppäri käsimatkatavaroihin.
Mukavaa matkaa!
- Mato matkaaja
Kyllä meillä on ainakin ollut matkalaukussa perunalastuja, karkkeja yms. Ja voihan Suomesta kentältä ostaa karkkeja ja kaikkee muuta mukaan mitä vaan tarjolla on, ne saa laittaa käsimatkatavaroihin
.
Ite laittaisin läppärin käsimatkatavaroihin. Matkalaukut saavat aika hurjaa kyytiä. Intiassa jos kaikki laukut eivät mahdu linja-autoon niin niitä viritellään esim. linja-auton katolle... - 20ihana54
Älä missään nimessä vie karkkeja, saat varmaan linnatuomion !!!!! Voi hyvät hyssykät.
- wwillem
SAlmiakkia on syytä olla aina matkassa riittävästi!
- Goasta en tiedä
..mutta muualle Intiaan on voinnut viedä karkkeja melko huolettomasti. Lähinnä Fazerin sinistä ja salmiakkia on viety kavereille Intiaan. Kannattaa kuitenkin ostaa Intiasta karkkeja Suomeen, on monenlaisia karkkeja ja hyviä. Maprolla on hyviä karkkeja ja hillojakin http://www.mapro.com/mapro_falero_products.html
Kannettava tietokone käsimatkatavaroihin, ei ongelmia tullissa ja turvatarkastuksissa. Kannettavaan kannattaa ostaa Intiasta tuuletin alusta, varmistaa kunnollisen jäähdytyksen, ei maksa paljoa siellä, muutaman euron - beach bum
Suomalaiset suklaat muuten sulaa siella aivan velliksi etta jaakaappiin oitis jos sellainen on. Intian suklaat kestaa enemman lampoa.
- Goasta en tiedä
Hyvin on suklaat aina säilyneet ainakin meillä, ihan matkalaukussa ovat olleet ruumassa ja Intiassa auton katolla matkalaukut. Asunto ilmastoitu ja lämpö sisällä n. 24C, ei mitään ongelmaa.
- Tuliaisia
Ite oon aina vienyt karkkeja Suomesta sillä kun käyn siellä retkillä ja ne on turistikeskuksen ulkopuolella niin jakelen sitten kyniä ja karkkeja niille köyhille rääsyissä kulkeville kylien lapsille. Ilo on ollut molemminpuolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904