Yksinäinen melkein koko ikäni

Oon ollu yksinäinen kokonaan yläasteelta asti. Minulla ei oo yläasteen jälkeen ollut ketää kaverii. Asuin aikasemmin sellaisessa paikassa, jossa minua kiusattiin, oon muuttanu pois sieltä noin puol vuotta sitten. Aikaisemmin mua kiusasi kotona äiti, koulussa lähes kaikki sekä muualla muut. Uudella seudulla kukaan ei ole minua kiusannut, mutta kavereita ei ole vielä ketään. Sukulaisiin pidän kyllä yhteyttä.
Olen vähän ujo, urheilullinen sekä pidän eläimistä tosi paljon.
Oon siis 19-vuotias nainen ja asun pääkaupunkiseudulla.

Voit lähettää minulle viestin profiilini kautta.

8

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nätti jussi

Oot varmaan ihan tosi kiva mut mä oon liian vanha sulle. Löydät varmaan jonkun mukavan miehen.

• Etsin siis kavereita tältä palstalta. EN etsi itselleni miestä.

Kaikki yksinäiset noin mun ikäiset naiset voivat ottaa yhteyttä lähettämällä viestin profiilini kautta.

• ...

Pääsisit kertaheitolla eroon yksinäisyydestä jos ottaisit itelles tältä palstalta poikaystävän.

• olen kiva

mikä miehissä on vana kun ei kelpaa. Oletko nirso kuten 99% naisista?

• Juha260

itsellä on vähän saman tyylinen ongelma

• pävö

olin hirveän yksinäinen koulussa ja kotona olin ainoa lapsi minua ei kauheasti kiusattu mutta varsinkin kun jäin luokalleni niin mua ei huolittu mukaan juuri mihinkään.Kaverit menivät lukiooon ja minä jäin yksin sen lisäksi moni muutti pois.Olin ujo hiljainen mutta tapasin mieheni kun olin 18v. hän oli kova puhumaan joten minunkin piti opetella ja otin koiran muutettuamme yhteen ja sekin auttoi kun ihmiset tulivat kyselemään kaikenlaista vähitellen npääsin ujoudesta. Toivottavasti tämä auttoi sinua jos nyt olet ujo et ole sitä kokoikääsi.

• Profiili poistettu.....

• Moikka kaikille, jotka luette tätä kirjoitusta

Aikaisemmin mun profiilini oli etsinseuraa93. Tämä profiili on poistettu käytöstä. UUSI profiilini on pirita_93.

Mulle saa kirjoitella profiilin kautta tai sähköposti osoitteeseen, mikä näkyy profiilini etusivulla .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      208
      28043
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      247
      3287
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3171
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2744
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2166
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1644
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1219
    8. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1187
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      294
      1155
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1122
    Aihe