twihii: leipää
twihii: maitoa
twihii: ei yhtään hiljennystä
twihii: jes
twihii: yks hiljennys
twihii: toinen hiljennys
twihii: taas hiljennys
http://galleria.suomi24.fi/twihii
Näin fiksua
7
3466
Vastaukset
- twihii
jee kiva ku mä oon päässy tänne:) musta saa ehkä järkevämmän kuvan jos tänne pasteis KAIKKI mun sanomiset mutta aivan sama,kiva jos jollain on kivaa ku pastee mun juttuja tänne:D
- twihii
..kiittää vielä tuosta galleriasivuni osotteen pasteemisesta,nyt kaikki näkee että millanen oon:) eli Ki mille ISO kiitos siitä *niiaa*
- -GL-
Olin itsekin silloin tuolla chatissa ja täytyy sanoa että "järkevästi" on otettu tämäkin lainaus sieltä.Ko.chattaaja taisi sanoa muutakin ja nuo asiat eivät edes liittyneet toisiinsa,toisella kerralla taisi olla kyse kauppakassin sisällöstä ja toisella kerralla muusta chattaajasta joka "kiusasi" hiljentämällä/antamalla puhua/hiljentemällä/antamalla puhua jne. tätä jota on lainattu.Että näin.
- BruuNetti
Blondi asui omakotitalossa, jonka postilaatikko oli tien varressa. Monta kertaa päivässä blondi kävi kaivamassa laatikkoa, ja naapuria alkoi jo kiinnostaa, mitä blondi niin kiihkeästi odottaa. Niinpä kun hän seuraavan kerran näki blondin astelevan postilaatikolleen, passasi hän itsensä samaan aikaan laatikolle:
- Odotatko jotain erityistä? tiedusteli naapuri ohimennen.
- No en, mutta aina kun avaan tietokoneen, niin siellä lukee "Sinulle on postia"!
- Ki mi
[12:13] twihii: upu upunen........
[12:14] twihii: arvatkaa kuka on upu upunen?xP
[12:14] twihii: en
twihii: mun kanipupu =)
twihii: moimoimoimoimoimoimoi
twihii: moimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoiiiiiiiii
twihii: upu upunen lähettää terkkuja kaikille x)
twihii: ne tulee väkisillä jos muu ei auta
twihii: veinpäs upusen kylppäriin
twihii: mika,jos se on hiljentäny sut nii se ei tosiaan nää sun tekstejä
twihii: niiinpä
twihii: niiinpä
http://galleria.suomi24.fi/twihii- twihii
kiitos taas Ki mille tästä=) ois ihan kiva jos sä pasteisit KAIKEN mitä mä sanon etkä vaan osaa=) ja seuraavalla kerralla,älä tee tälleen:
Ki mi => twihii: sinä se jaksat tuota yksinpuhelua niin kuin se jotain kiinostais
Ki mi => twihii: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462&posting=22000000004295717
Ki mi poistui keskustelusta
- Kivakundi
juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483