Hei!
Olen siipeeni saanut mies, joka on tutustunut mukavaan neitokaiseen. Aiemmin olen saanut kärsiä valheista ja pettämisestä. Toivon paljon tältä suhteelta mutta pelkään että saan kärsiä taas ja siksi minun on vaikea antaa täysin sydäntäni hänelle. Onko neito vilpitön suhteeni ja täysin sydämin kanssani? Jos suhde jatkuu, tuleeko perhettä? Kiitos sinulle näkijäni.
Tuntijani Keskiyö
1
<50
Vastaukset
Hei
sinulla on hyvä suhde äitiisi ja olet saanut monta hyvää oppia kotoasi. ethän unohda niitä!
on naisia, jotka etsivät helppoa elämää ja sinunkaltaistesi miesten kautta turvaa.
sinä olet arka ja et siksi ole aivan varma itsestäsi. vaikka voisit kymmenellä tavalla uskotella itsellesi olevasi hyvä, silti sinä epäröit! miksi? toinen asia, minkä näen sinusta, on katsekontaki. sitä pitää harjoitella.
sinun hyvä naisesi, jota et ole vielä kohdannut, on hyvän perheen tyttö. hän odottaa kilttiä miestä, jolla on arvot paikoillaan. hän ei pyydä eikä vaadi, vaan hän hyväksyy ja kiittää. siinä on se suuri ero. tämä tyttö pitää erityisesti lampaista, kuulostaa ehkä hassulta sinun korvissasi?
teitä yhdistää myös uiminen. mutta sinun on aina pidettävä kukkarosi nyörejä sillä tavalla kiinni, että niitä ei pääse löysentämään helppoa elämää havitteleva kumppani. ole siis varovainen.
on sinulla onnea elämässäsi, myös oma asunto ja lapsia. mutta kumppanin valinnassa ei riitä pelkkä tunteilu, sinä tarvitset näyttöä.
kunnollinen maalaistyttö on sinua varten, hän on tällä hetkellä kovin yksinäinen ja monitoiminen, mutta samalla erittäin turhautunut.
ota minuun yhteyttä sähköpostilla, jos tahdot että katson sitä syvällisesti. ja muista käyttää aina samaa nimimerkkiä. en kirjoita siellä ilmaiseksi, mutta mikä se onnen hinta sitten on? voin auttaa sinua.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382