Saunalahti sensuroi, vaihda operaattoria

ei ikinä enää SL

""Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi.
Saunalahden mobiililaajakaistoissa usealla käyttäjällä on sama IP-osoite.
Jos jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, viestiesi julkaisu on estetty""""

"""Hyvä Saunalahden mobiililaajakaista-asiakas!
Saunalahden mobiililaajakaistoissa voi nykyään olla saman IP-osoitteen alla useita eri käyttäjiä.
Jos käyttämäsi jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, et valitettavasti pysty julkaisemaan keskusteluviestejä.
Lisätietoa Saunalahden nettisivuilta. http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/570/osoitteenmuunnos-nat/ ""

Vaihdoin kuukausi sitten operaattoria.
Eo. sensurointi loppui kuin seinään.
Yhteys ei "jäädy", vaan samakin sivu aukeaa toistuvasti juuttuilematta.
Yhteys on paljon nopeampi kuin vastaavan hintainen Saunalahti.

5

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • folio petti?

      Nytpä meni hauskaksi!

      Yllä olevaa viestiä lähetettäessä netti jäätyi minuutiksi.

      Sitten kun taas rupesi pelittämään, niin tuli ilmoitus:
      "Liitännäinen Adobe Flash kaatui. Lue lisää..."

      Eipä kärsinyt mennä kehumaan Suoli24-palstalla. Millaisia kytkyjä taustalla lieneekään?

    • Mulle nakkelee

      ihan samalaista tekstiä, eikä koskaan ole ollu mittän tekemistä koko riivatun Saunalahdena kanssa. Soitin Saunalahti operaattorille, niin jopa tuli selityksiä.
      1. Joku toinen operaattori on käynyt kytkemässä taloyhtion kytkentäverkkohuoneessa jotain toista kytkentöä, ja sekottanu piuhat.
      Kysäsin että miten mun mokkulayhteys liittyy johonkin kytkentäkaapissa käyntiin kun siellä ei tarvitse käydä yhteyteni saamiseksi.
      2. Olen ollut jonkun toisen koneella yhteydessä Suomi 24:n palstalla, ja kirjoitellut asiattomia.
      Kysyin että onks teillä joku pästäkerroinkamerointi, ja toisekseen en ole koskaan toisen koneella edes lukenu Suomi 24:n sivuja. Sain vastukseksi että joku on sit mun koneella käyttäytyny asiattomasti Suomi 24:n sivuilla. Ei koskaan kukaan ole minun koneella eikä minun liittymällä ollut mihinkään yhteydessä. Käskivat ottaa yhteyttä omaan operaattoriini, koska Saunalhden mukaa siellä oli vika. No tietenkin otin, ja olin ottanu kopion (paperiversion) mukaan mennessäni operaattorini toimipaikkaan. Näytin sen kopion liikkeessä. Olivat todella ihmeissään, soittivat Saunalahdelle, ja siihen loppu Saunalahden pelleily. Sitä tosin oli jatkunut jo parin kuukauden ajan, mutta sain loppumaan sen todella vasta kun ottivat minun oman palvelinoperaattorin kautta yhteyttä.

    • mokkulamies1

      Vaihdoin DNAhan ja nyt homma pelittää joutuin 4g mokkulalla.

    • varokaa espoolaista

      samma här v.....ttaa vaan näin jäjestäpäin kun tuli pidettyä Saunalahden liittymää aivan liian pitkääään.

    • Syyllinen olo tuli

      Sama täällä. Keväällä tuli sulku ,jossa kerrottiin ip-osoitteen olevan monen käytössä, ja jonkun käyttäneen sitä väärin. Ratkaisin pulman vaihtamalla operaattoria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe