onko tämä totta mokkulasta pkseudull

laajari kallis mutta

myyjä sanoi että lisäantenneja ei tartte mokkulassa itsessään on ja keskim. nopeus on 6 megaa siinä dna oisko toiseks pienin.... sanoin että saunalahdella myyjä soitti 5x ja alkoi tunnustamaan jo viime puheluissa että lisää rahaa (antennit) niin nopeus nousee tuplaan. ota näistä nyt selvää.

3

237

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkses

Hah, jos joku luulee että nettitikun sisällä olevat norm. kaksi kissankarvan mittaiset anteenirääpälettä (900Mhz ja 2100 Mhz) korvaa ulkoisen anteenin, niin siinähän luulee.

Itse en ainakaan käytä nettitikkua ilman ulkoista anteenia, jos nettitikku on vuorokaudenkin samassa käyttöpaikassa. Tilapäiskäytön kyllä ymmärrän ilman ulkoista anteenia. Jos et usko niin testaa ( ellet ole suorassa näköyhteydessä tukiasemaan, ero on kuin yöllä ja päivällä ).

palsta.saunalahti.fi

• wrq

dna myyjä sano että 10 megaa saa laajakaistL:llä. 21maks, heitin väliin että ehkä 5-6 ksm. ei uskonut mua eikä puhunut mitää antenneista. entiä mitä tekis un kaikki 3 liittymää haukutaan suohon mikä näissä kiikastaa.

• wanhassa wara
        wrq kirjoitti:

dna myyjä sano että 10 megaa saa laajakaistL:llä. 21maks, heitin väliin että ehkä 5-6 ksm. ei uskonut mua eikä puhunut mitää antenneista. entiä mitä tekis un kaikki 3 liittymää haukutaan suohon mikä näissä kiikastaa.

Vasta dna L liittymän hankin minä ja naapuri. Tikku Huawei e353 mukana tulevalla antennilla.

Naapuri saa tikusta parhaimmillaan 20 Mbit/s. Minä alle 10 Mbit/s, ja minun tikku pätkii koska tippuu välillä 2G verkkoon, ja yhteys katkeaa (tämä katkeilu moodivaihtelun yhteydessä on kuulema tikun ominaisuus).

Naapuriin on matkaa 20 m, mutta hänellä on ikkunat eri suuntiin ja talo on vähän korkeammalla.

Tikun pätkimisen vuoksi käytänkin vanhempaa Nokian CS-17 tikkua aivan ilman antennia, wanhassa wara parempi. Nopeus on aivan sama kuin e353:lla, mutta pätkimistä ei esiinny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1383
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      83
      931
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      293
      763
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      82
      631
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      46
      623
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. 39
      569
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      564
    Aihe