myyjä sanoi että lisäantenneja ei tartte mokkulassa itsessään on ja keskim. nopeus on 6 megaa siinä dna oisko toiseks pienin.... sanoin että saunalahdella myyjä soitti 5x ja alkoi tunnustamaan jo viime puheluissa että lisää rahaa (antennit) niin nopeus nousee tuplaan. ota näistä nyt selvää.
onko tämä totta mokkulasta pkseudull
3
223
Vastaukset
- kukkses
Hah, jos joku luulee että nettitikun sisällä olevat norm. kaksi kissankarvan mittaiset anteenirääpälettä (900Mhz ja 2100 Mhz) korvaa ulkoisen anteenin, niin siinähän luulee.
Itse en ainakaan käytä nettitikkua ilman ulkoista anteenia, jos nettitikku on vuorokaudenkin samassa käyttöpaikassa. Tilapäiskäytön kyllä ymmärrän ilman ulkoista anteenia. Jos et usko niin testaa ( ellet ole suorassa näköyhteydessä tukiasemaan, ero on kuin yöllä ja päivällä ).
palsta.saunalahti.fi- wrq
dna myyjä sano että 10 megaa saa laajakaistL:llä. 21maks, heitin väliin että ehkä 5-6 ksm. ei uskonut mua eikä puhunut mitää antenneista. entiä mitä tekis un kaikki 3 liittymää haukutaan suohon mikä näissä kiikastaa.
- wanhassa wara
wrq kirjoitti:
dna myyjä sano että 10 megaa saa laajakaistL:llä. 21maks, heitin väliin että ehkä 5-6 ksm. ei uskonut mua eikä puhunut mitää antenneista. entiä mitä tekis un kaikki 3 liittymää haukutaan suohon mikä näissä kiikastaa.
Vasta dna L liittymän hankin minä ja naapuri. Tikku Huawei e353 mukana tulevalla antennilla.
Naapuri saa tikusta parhaimmillaan 20 Mbit/s. Minä alle 10 Mbit/s, ja minun tikku pätkii koska tippuu välillä 2G verkkoon, ja yhteys katkeaa (tämä katkeilu moodivaihtelun yhteydessä on kuulema tikun ominaisuus).
Naapuriin on matkaa 20 m, mutta hänellä on ikkunat eri suuntiin ja talo on vähän korkeammalla.
Tikun pätkimisen vuoksi käytänkin vanhempaa Nokian CS-17 tikkua aivan ilman antennia, wanhassa wara parempi. Nopeus on aivan sama kuin e353:lla, mutta pätkimistä ei esiinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1745008- 151620
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621595Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211451Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91283Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit481036Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 181901
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757