" http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121616458260_uu.shtml "
Suomaslaisten olisi tosiaankin jo aika herätä. Kaikki poliitikot todellisen kansan parista. Perustuslain mukaanhan kansalla on valta. Mikä ihmeen valta kansalla on, ei mikään. Minä luokittelen kansaksemme muut kuin poliitikot ja muutkin salkun kanssa tienaavat. Nämä salkkuherrojen rahathan revitään sen todellisen kansan selkänahasta, kurjistamalla valtyaosa kansaamme.
Katainen on oikeassa
2
164
Vastaukset
- 1111111
Hukkinen nostaa esille selvityksen rahoituskuviot.
- Mielestäni näitä virallisia rahoittajia on vedetty kuin pässiä narussa siinä – siis Himanen on vetänyt, Hukkinen naurahtaa.
700 000 euroa maksava tulevaisuusselvitys tilattiin kilpailuttamatta Himasen ryhmältä pääministeri Jyrki Kataisen (kok) aloitteesta. Kataisen on katsottu junailleen selvitykselle rahoituksen Tekesiltä, Sitralta ja Suomen Akatemialta.
Lainaus iltasanomista josta voi lukea lisää, jos asia kiinnostaa.
Kauankohan tämä kansalaisten vedätys vielä oikein jatkuu?- von Lagerbom
Juuri niin kauan jatkuu kansan kusetus kuin kansa antaa itseään kusettaa.. Muualla maailmassa olisi jo reagoitu voimaperäisesti mutta onhan se niinkin että kun kansa saa lopulta tarpeekseen väärinkäytöksistä niin, hmm, saa katainen ja kumppanitkin.. Maamme on aina ollut rehellisyyden tyyssija paitsi nyt muutamia kymmeniä, ehkä kolmisenkymmentävuotta, urkin kuoleman jälkeen politiikka sai omaneduntavoittelun piirteitä eikä enää muutu kuin siihen pakottamalla mutta löytyykö kansastamme yksimielisyyttä kitkeä pois omaneduntavoittelu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1455573Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02950No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv432207Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv302081- 241983
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 421795
- 111704