menos tunisiaa

-Hailie-

moi! me mennää joulux tunisiaa perheen ja bestiksen perheen kanssa. sousseen hotelli kaiseriin. nyt meitä vähän kiinnostas tietää hotellista ja paikasta vähän enemmän.minkälainen hotelli on ja minkälainen palvelu kyseisessä hotellissa on? minkä lainen puolihoito siellä on ja minkä laista se ruoka siellä on? sitten haluttais tietää joitan netti sivuja josta pääsis tutustumaan paremmin kyseiseen paikkaan -kiitos jo etukäteen- =)

3

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

oltiin siellä lokakuussa,ja petyimme ihan kamalasti,huoneet olivat aivan kamalia ja vessa oli homeessa ja kylpyamme kauheessa kunnossa!

palvelu toimi miten sattuu,muutama ystävällinen tyyppi töissä ja hotellin aamiainen surkea, teetä,kahvia,groisantteja,sulatejuustoo ja jotain jugurttia,ei siis mitään ihmeempää,ja varautukaa siihen että jos menette sinne vähän myöhemmin,niin voipi olla että syömiset on loppu!!! hotellin ruoka oli mitä oli,ja seisovan pöydän salaatissa on sitten älyttömästi chiliä silputtuna,joten voipi tulla tuliset paikat kuin myös kävi meille!!
      miehet todella ärsyttäviä perässä juoksijoita ja jopa hotelli huoneeseemme yrittivät tulla väkisin,mutta pelästyivät miehiämme ja lähtivät karkuun! uima-allas tosi pieni ja ompi varmaan jo suljettu joulun aikaan! en halua pelästyttää teitä,mutta meille tunisia matka oli ensimmäinen ja samalla viimeinen!!!!!!! mutta medina oli kiva paikka ostoksia tehtäessä ja onhan kaiser hotelli aivan rannan tuntumassa!!

• Kaiserista

Olin toukokuussa, ilmat olivat lämpimät ja
        matka maksoi 1 hengen huonelisällä vain
        pikkasen yli 300 euroa.
        Hotelli tosin oli aika murju mutta kun ottaa
        huomioon että huone maksaa n. 10 euroa/vrk
        niin ei sillä parempaa voi saada.
        Sänky oli kulahtanut mutta uni maittoi ja
        suihku oli paksussa ruosteessa eli vähän sellainen
        alkeellisen suomalaisen mökin fiilis ;)
        Parveketta ei oltu siivottu varmaan 15 vuoteen
        kun oli sen verran paksussa paskassa paikat.
        Aamiainen tosiaan oli täysin olematon mutta
        kaupungilta sai rahalla ruokaa.
        Mattokauppias oli hotellin aulassa koko ajan
        kimpussa ja hotellin respan tyyppi muuten
        yrittää sitten kusettaa rahanvaihdossa.

• joopajoo

ihan tykkäsin Kaiserista. Eihän siinä hotellissa majoittuminen maksa paljon paskaakaan... hinta-laatu -suhteessa se on kyllä siis ihan hyvä.

Mun huoneeni oli ainakin ihan ok jamassa. Ruoassa ja palvelussakaan ei ollut valittamista... Luksusta on turha odottaa, mutta ihan kiva paikka se on... ja hyvällä paikallakin vielä.

Sinne vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe