Olen 19-vuotias tyttö ja epäilen että minulla voisi olla ADD. Olen käynyt juttelemassa psykiatrilla asiasta. Kerroin keskittymisvaikeuksista ja muista oireista. Ensiksi sanoi vaan että olen masentunut ja että pitäisi mennä juttelee lääkärin kanssa ja psykiatri vain sanoi "mitä sä sillä tiedolla teet jos saat tietää että sulla olisi ADD" ja että "tuskin sulla niin vaikea ADD ja ei ne lääkket silloin auta jos se on lievä". Tuntuu vähän, että psykiatri ollut asiantunteva sitten yhtään. Menin lääkärille ja selitin ,että keskittymisvaikeuksia ja muita on ollut jo lapsesta asti.. ja että en ole masentunut noh lääkäri ja psykiatri olivat sitten sitä mieltä että pitäisi puhua opinto-ohjaajalle. Opinto-ohjaaja sanoi, että voi selvittää asiaa, mutta vasta joulun jälkeen kevään puolella. Alkaa mennä mennä jo hermot tähän ku tuntuu ettei millää pääse testeihin. Tää asia kuitenki vaivaa jatkuvasti. Onko teillä muilla ollut vaikeuksia päästä testeihin vai oletteko päässeet heti?
Kauanko teillä meni että pääsitte testeihin?
5
211
Vastaukset
- chilly
itselläni meni puolitoista vuotta ennen kuin alettiin testaamaan. Meni tosin ihan muita reittejä kuin sinulla ja odottamiseen oli ihan selkeä syy. Sitten se olikin jo ekalla käynnillä ihan selvää pässin lihaa...
- aikuinenaddi
Kaksi viikkoa odottelin yksityiselle neuropsykologille neurologilla käynnin jälkeen.
- Tuttu3
Et ole ainoa! Minun kanssani on tehty erilaista pompottelua jo v.1993-2012 eli elämäni on jo liki ohi. Tampereen kaupunki ei hoida aikuisia valehdellaan sillä
kyllä niitä annetaan kun alkaa sekoilemaan tarpeeksi viinan kanssa. - Älä anna periksi!
Yksityislääkärin kautta saat lähetteen nopeiten. Esim. Sami Leppämäki on hyvä.
Monet suomalaiset psykiatrit ovat täysiä poropeukaloita neuropsykologian alueella. Asperger ja ADD henkilöitä hoidetaan vuosia masennuksen tai "persoonallisuuhäiriöiden" takia. - toivoo on
ravinto vaikuttaa, mutta ei paranna
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019