3.7., 5.7. ja 7.7. kuoriutuneet neitokakadun harmaat poikaset. Isukki lutino ja emä harmaa, joten värimuutokset mahdollisia. Tässä iässä kaikki näyttävät värityksen puolesta vielä naarailta, joten sukupuolista ei tietoa. Poikaset asustelevat Savonlinnassa. "Lentäneet pesästä" 3. - 5.8., joten luovutus heti kun tulevat toimeen täysin omillaan. Kuljetusmahdollisuuttakin kannattaa tiedustella...esim. Helsinkiin matkustelemme silloin tällöin. Hinta 50,-/ kpl. Alustavat tiedustelut sähköpostitse [email protected].
Myydään
6
724
Vastaukset
- Kati
Jos isukki on lutino, sen kaikista naaraspuolisista poikasista tulee myös lutinoja.
Kaikki 3 poikastasi ovat siten koiraita ja tulevat muuttamaan harmaan värityksensä koiraalle tyypilliseksi harmaan väritykseksi.
www.neitokakadu.tk - Katja
käsikesy neitokakadunpoikanen vielä vailla uutta kotia. Kaksi kuljetamme syyskuun lopussa Helsingin seudulle, eli jos olet väliltä SLN --> Helsinki ja toivoisit saavasi käsikesyn neitokakadunpoikasen, ota pikaisesti yhteyttä!
- Katja
Kaikki poikaset ovat saaneet uudet upeat kodit...KIITOS!
- kiskis
Katja kirjoitti:
Kaikki poikaset ovat saaneet uudet upeat kodit...KIITOS!
kun olen etsimässä nyt lintua itselleen!
- Katja
kiskis kirjoitti:
Moi!
Taisin jollain sivulla sinulle postia jo lähettääkin, mutta laita sähköpostia, asia jäi jostain syystä kesken. 3.9. kuoriutunut harmaa uros on tulossa luovutusikään tuossa marraskuun lopussa - joulukuun alussa. - seeppa
kiskis kirjoitti:
Niin onko lintuja tulossa lisää?
Olisin kiinnostunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261730
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381081- 49989
- 129892
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729