Mieshieroja miehelle

-vaimon yllätys-

En tiedä onko oikea palsta tälle "haulle" mut kokeillaan. Löytyykö Jyväskylä / Keski-Suomi alueelta mieshierojaa miehelle joka ei keskittyisi ainoastaan lihasten hierontaan?

Eli minä, mieheni vaimo, halusisin antaa miehelleni yllätyksen hieronnassa sisältäen koko paketin, suomeksi sanottuna happy endin mukaanlukien.

Mieheni on reilu 4kymppinen, bi-henkinen, normaalivartaloinen, avoin kokeilemaan mutta ensikertalainen mies mies kontaktissa.

21

4977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • part-time

      Ciao, olisiko miehesi tässä varmasti ihan mukana? Hauska ajatus

    • part-time

      Ja vielä, mikä sun rooli tässä olisi?

    • - vaimon yllätys-

      Hän on tietoinen tästä... Muuten voisi isännällä olla ihmetyksen aihetta hieronnan laadusta... En etukäteen kertonut haustani mutta naureskellen lähtisi mukaan...

      Ja minulla ei olisi näkyvää roolia tässä show'ssa...

      • Miehimys lienee?

        Tuota noin.. oikia isäntä ri halua miehen roplaavan vehjettään. Fakta.


    • bimale

      Siis oletko ihan tosissasi noin kiltti? Haet miehellesi miestä, upeaa. Jos miehesi on kiinnostunut, voiko kauniimmin tehdä. Kunpa minunkin vaimo olis noin avomielinen. Haluaisin hieroa ja tulla hierotuksi juuri tolla tavalla. Toivottavasti löydät mieleisen miehen hommaan!
      Onneksi on tällaisiakin naisia maailmassa....

    • -vaimon yllätys-

      Hänen nautintonsa on minun nautinto vaikkakaan en olisi sitä " näkemässä" tai antamassa.. Ja tietenkin hänelle soisin mahdollisuuden siihen...ja loppupelissä aina kaikki on kotiinpäin...heh... Onneksemme uskallamme olla avoimia toisillemme näissäkin asioissa ja luottamus pelaa joten tälläinen on mahdollista, tiedän että myös hän soisi minulle sen kokemuksen...

      Mutta kun vain löytyisi se mitä etsitään...

      • Kokematon mutt halukas

        Olet mahtava ihminen. Juuri tuota minäkin haluaisin kokea mutta vaimo ei uskalla koska haluaisin hänet mukaan. Mutta kyllä miehen kanssa kahdestaankin kävis. Itse olen myös kokemton mutta utelias. Ja kakken lisäksi käyn välillä jyväskylässä työn merkeissä, joten voisi onnistuakin. Voisin kyllä hieroa miestäsi käsillä ja suulla. Ja jos ei ole liian iso voisin istahtaa hänen päälle. :)


      • -vaimon yllätys-
        Kokematon mutt halukas kirjoitti:

        Olet mahtava ihminen. Juuri tuota minäkin haluaisin kokea mutta vaimo ei uskalla koska haluaisin hänet mukaan. Mutta kyllä miehen kanssa kahdestaankin kävis. Itse olen myös kokemton mutta utelias. Ja kakken lisäksi käyn välillä jyväskylässä työn merkeissä, joten voisi onnistuakin. Voisin kyllä hieroa miestäsi käsillä ja suulla. Ja jos ei ole liian iso voisin istahtaa hänen päälle. :)

        Muuten idea on hyvä mutta oikeastaan se "yllätys" oli että oikean hieronnan lisäksi hieronta voisi mennä pidemmälle... Mieheni tietää ideasta ja juju olisikin siinä että koko hieronnan ajan hän voisi vain ajatella milloin tapahtuu mitäkin ja antaa kiiman nousta huippuunsa...kunnes lopulta kosketus osuu oikeaan paikkaan... se oli se ajatus... ja sit on toinen mutta....hän on ainoastaan btm ei top..


      • Hi-Bi
        -vaimon yllätys- kirjoitti:

        Muuten idea on hyvä mutta oikeastaan se "yllätys" oli että oikean hieronnan lisäksi hieronta voisi mennä pidemmälle... Mieheni tietää ideasta ja juju olisikin siinä että koko hieronnan ajan hän voisi vain ajatella milloin tapahtuu mitäkin ja antaa kiiman nousta huippuunsa...kunnes lopulta kosketus osuu oikeaan paikkaan... se oli se ajatus... ja sit on toinen mutta....hän on ainoastaan btm ei top..

        Aivan kuin minäkin. Nainen on rakkauteni kohde, mutta kuitenkin ;)


      • Hi-Bi
        -vaimon yllätys- kirjoitti:

        Muuten idea on hyvä mutta oikeastaan se "yllätys" oli että oikean hieronnan lisäksi hieronta voisi mennä pidemmälle... Mieheni tietää ideasta ja juju olisikin siinä että koko hieronnan ajan hän voisi vain ajatella milloin tapahtuu mitäkin ja antaa kiiman nousta huippuunsa...kunnes lopulta kosketus osuu oikeaan paikkaan... se oli se ajatus... ja sit on toinen mutta....hän on ainoastaan btm ei top..

        Todella mielenkiintoinen "yllätys" Voin vain haaveilla kohdallani, ainakin toistai seksi ;)


      • Kokematon mutt haluk
        -vaimon yllätys- kirjoitti:

        Muuten idea on hyvä mutta oikeastaan se "yllätys" oli että oikean hieronnan lisäksi hieronta voisi mennä pidemmälle... Mieheni tietää ideasta ja juju olisikin siinä että koko hieronnan ajan hän voisi vain ajatella milloin tapahtuu mitäkin ja antaa kiiman nousta huippuunsa...kunnes lopulta kosketus osuu oikeaan paikkaan... se oli se ajatus... ja sit on toinen mutta....hän on ainoastaan btm ei top..

        No eihän se haittaa vaikka meniskin noin päin. Miehen kanssa en ole koskaan kokeillut kumpaakaan mutta kovasti haluan kokeilla. Vaimon kanssa ollaan asista keskusteltu moneen otteeseen ja nyt viikonloppuna "antoi luvan " kokeilla miltä mies tuntuu kunhan ei tule tavaksi.


      • Hi-Bi
        Kokematon mutt haluk kirjoitti:

        No eihän se haittaa vaikka meniskin noin päin. Miehen kanssa en ole koskaan kokeillut kumpaakaan mutta kovasti haluan kokeilla. Vaimon kanssa ollaan asista keskusteltu moneen otteeseen ja nyt viikonloppuna "antoi luvan " kokeilla miltä mies tuntuu kunhan ei tule tavaksi.

        Siinpä se ... Olen kokeillut ja hyväksi havainnut, eli mieliteko jäi :)


      • Näyttäisitkö minullekin?
        Hi-Bi kirjoitti:

        Siinpä se ... Olen kokeillut ja hyväksi havainnut, eli mieliteko jäi :)

        Hi-Bi. Missä sinä majailet? Tuli vaan mieleen jos haluaisit uudestaan? Mitä kaikkea sait kokea?


      • Hi-Bi
        Näyttäisitkö minullekin? kirjoitti:

        Hi-Bi. Missä sinä majailet? Tuli vaan mieleen jos haluaisit uudestaan? Mitä kaikkea sait kokea?

        Etelä-Savossa vaikutan. Olisi hauskaa keskustella aiheesta intiimisti, mutta sähköpostiosoitteen vaatii kirjautuminen :/
        Niin. mitäkokemuksiini tulee ... Olen rakastellut myös miehen kanssa, fellaatiota kuin myös anaalia. Siitä on aikaa ja haluaisin kovin kokea uudelleen :)


      • Tekisitkö minulle
        Hi-Bi kirjoitti:

        Etelä-Savossa vaikutan. Olisi hauskaa keskustella aiheesta intiimisti, mutta sähköpostiosoitteen vaatii kirjautuminen :/
        Niin. mitäkokemuksiini tulee ... Olen rakastellut myös miehen kanssa, fellaatiota kuin myös anaalia. Siitä on aikaa ja haluaisin kovin kokea uudelleen :)

        No voi räkä! Olen pohjaaalla. Juuri tuota haluan kokea. Seksi naisen kanssa on mahtavaa mutta haluan tuntea kun kalu kasvaa ja kovenee suussa. Haluan tuntea kum se täyttää minut ja panee minua loppuun asti ja tehdä samoin miehelle. Miksi se pitää olla niin vaikeeta saada kokea tämä? :(


      • Hi-Bi
        Tekisitkö minulle kirjoitti:

        No voi räkä! Olen pohjaaalla. Juuri tuota haluan kokea. Seksi naisen kanssa on mahtavaa mutta haluan tuntea kun kalu kasvaa ja kovenee suussa. Haluan tuntea kum se täyttää minut ja panee minua loppuun asti ja tehdä samoin miehelle. Miksi se pitää olla niin vaikeeta saada kokea tämä? :(

        Älä jo muuta, on vaan ironisesti todettava "Siitä puhe mistä puute" Tyydyttävä dildoon ja käytettävä mielikuvitustaan, Pelkkä ajatus ja siitä kirjoittaminenkin kiihottaa, pakko toimia siis :)


      • nähtä minulle
        Hi-Bi kirjoitti:

        Älä jo muuta, on vaan ironisesti todettava "Siitä puhe mistä puute" Tyydyttävä dildoon ja käytettävä mielikuvitustaan, Pelkkä ajatus ja siitä kirjoittaminenkin kiihottaa, pakko toimia siis :)

        Niinpä. Mutta mistä? Laita ajatuksia vaikka [email protected]


    • vinkkiä.

      Googlaa "joyone tarjoaa luotettavaa"

      sillä pitäisi löytyä tuo palvelu.

      en kylläkään ole itse testannut.

    • Anonyymi

      Mies onko paikkasi jumissa,voisin pehmitellä paikkojasi
      olen Joensuusta,laita yhteys tietosi niin otan yhteyttä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe