En enään löydä mitään luettavaa!

explicit

Hei!

Luettuani Wheel of time:n kolme kertaa, Sandersonit ja Rothfuksen kirjat pariin otteeseen - ajattelin että on vielä pakko löytyä jotain kiinnostavaa mitä en ole vielä lukenut. Toivottavasti joku siellä ruudun toisella puolella voisi ehdoitta jotain!
Tykkään kokea kirjan hahmojen kautta. Yleensä en ole pitänyt yhtä paljon Steven Eriksonin kaltaisista kirjoista jossa tarina seurataan enemmän kolmannesta kuvakulmasta.
Aikaisemmat suosikki kirjailiat:
Brandon Sanderson
Patric Rothfuss
Robin Hobb
Brent Weeks
Peter v. Brett
Robert Jordan
Jim Butcher
Scott Lynch
J.K Rowling
Alexander Lloyd

Toiset kirjailiat jotka olen jo lukenut mutta en niin kovasti tykännyt on: Martin, Tolkien, Abercrombie, Erikson, Cook, Abraham, Donaldson, Gaiman, Williams, Feist, Eddings, Pratchet, Gavriel kay, Beagle, King, Clarke, Goodkind, Brooks, Paolini, Salvatore, Green, Le guin.

Kiitos!

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Mä en itse ole lukenut juurikaan noita sun suosikkejasi, joten en sillai osaa sanoa, mutta Margaret Weisistä tykkään itse :) Esim. Kuolemanportti ja Dragonlance.

• Otus_

Risingshadow'lla on tähän oma kirjahylly ominaisuus, josta näet suoraan henkilökohtaisia kirjasuosituksia sinulle perustuen tykkäämisiisi kirjoihin. Sitä kautta pystyt helposti löytää uutta luettavaa.

Käyttäjien kirjahyllyt löytyvät:
      http://www.risingshadow.fi/library?action=bookshelf_list

• Toukkatäälläterve

Kokeile Kultaista kompassia. Vaikka kirja saattaakin tuntua aluksi vain lastenkirjalta, löysin siitä itse pidemmälle lukiessani uusia ulottuvuuksia. Ja entäpä Patricia McKillip? Hänen tavassaan kertoa tarinaa on sellaista rönsyilyä, että vertaista saa hakea!

Ps. Älä unohda Diana Wynne Jonesia, Tuli ja myrkkykatko on yksi ehdottomia suosikkejani

Pps. Ethän koskaan lue takakansitekstejä? Ne tappavat tarinan kuin tarinan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3245
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81