Monesti olen miettinyt että menestyneet pop laulajat ovat suurimmalta osin, jopa ehkä kaikki, laihoja tai eivät "pistä silmään". Katsoin tvtä ja näin joidenkin teinien heiluvan ruotsi-popin tahdissa. Joku "pullukka" heilu mikki kädessä ja jotenkin ajattelin että teinit siinä pitää tyttöporukassa kotibileitä. Odottelin että koska se laulaja tulee kuvaan. Aikansa katsoessa sitten huomasin että idols (en katsonut ohjelmaa) Diandrahan se siinä laulaa ja joka oli huvittavan näköistä. Olemme tottuneet laihoihin artisteihin ja nyt suomen kansa on uskaltanut antaa myös "pullukalle" mahdollisuuden olla poptähti levy-yhtiön siihen pakotettuna. Onkohan SUOMI ensimmäisenä rikkomassa ulkoista Pop tähti kaavaa, että myös pikkasen "pulskan" näköisetkin tytöt voivat olla teinien ihanteita, eikä aina ne langanlaihat salaattiartistit. Toki se oli huvittavan näköistä koska kaikki muut tytöt olivat laihoja teinejä, ja ihmettelen ettei kuvauksiin ole otettu Diandra ulkoisen olemuksen omaisia tyttöjä, ja se kertoo vain sen tosiasian että todellisuudessa SUOMI ei erillaisuuteen ole niin valmis ainakaan levy-yhtiön päättäjien toimesta. Nyt Videolla Diandra pisti "pullukkamaisuudellaan" liikaa katsojan tottumusten ihanaan kuplamaailmaan.
Diandra Flores 17
kaikkilaulamaan...
1
182
Vastaukset
- iskelmäprinsessa
kyllähän se aika pitkälle näin taitaapi ikävä kyllä olla.luulen ,että jos Diandrasta jotain laulutähtöstä tulee,niin varmaankin enempi suomi-iskelmä puolelle,kuin poppiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818