Viru -hotellista ja Tallinnasta

kysymyksiä

Millainen paikka Viru-hotelli? Siellä kuulemma iso yökerho, onko siellä muitakin kuin keski-ikäisiä suomalaisia juhlimassa? Nuorempaa menoa siis kaipailen.
Entäs hoidot, mitä suosittelette ja minkä hintaisia ovat?
Missä kannattaa Tallinnassa käydä? Mistä löytää kohtuuhintaisia tyylikkäitä vaatteita?
Entäs onko uimarantaa lähettyvilläkään?
Kaikenlaiset neuvot tervetulleita! =)

12

3196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viron matkaaja

Tässä jotain illanvietto paikkoja:

Nuorille:
      Ööklubi Club Hollywood (Vanhassa kaupungissa) www.clubhollywood.ee
      Ööklubi Venus (Virun aukiolla) www.venusclub.ee
      Ööklubi Terrarium (Sataman Lähellä) www.terrarium.ee
      Ööklubi Riff (Viru keskuksessa, aika uusi) www.riff.ee

Viikonloppuisin elävää musiikkia:
      Ööklubi Cafe Amigo (Viru hotellissa) www.amigo.ee
      Ööklubi Panoraam (Metropol hotellissa) www.panoraam.com
      Ööklubi Bonnie&Clyde (Olümpia hotellissa)
      www.revalhotels.com/est/bonnie/

Pubeja/baareja, joissa elävää musiikkia:
      Kolumbus Krisostomus (Viru-kadun alussa, McDonald'sin vieressä) www.kolumbus.ee
      Scotland Yard (Mere puiestee) www.scotlandyard.ee
      Guitar Safari (Müürivahe-kadulla)

Osa paikoista ei ole alkuviikosta ollenkaan auki... kotisivuilta löytyy varmaan kaikki aukioloajatkin :)

• Hannes Kolehmainen

ei ole uimarantaa. on vain huoria koko läävä täynnä ja saat pilua, jos kiinostaa. surkeita kohtaloita; yksinhuoltajia ja muita pilluja, jotka yrittävät. Koko viro on y7ks suuri vittuyritys.

• Uimamaisteri

viru on auttamattomasti out. Se oli suosittu Neuvosto-Virossa, mutta nyt ei kiitos enää.

Uimaan pääset kätevimmin, kun pyydät jotain kyytiä tarjoavaa nahkatakkista setää viemään rannalle. Hän voi auttaa jopa vaatteet yltä.

• Ai Hea Lua

Piritaan bussilla eek 10 per suunta.

Aivan Waikiki tasoinen.

• Pelle Polo

Miksi ei monet suomalaiset eivät tunne Piritaa omakseen ?

Ihme ettei useamapi käy käy siellä ? Samat mammat käyvät siellä, kuin illalla Marco Polo baarissa.

• purjevene
        Pelle Polo kirjoitti:

Miksi ei monet suomalaiset eivät tunne Piritaa omakseen ?

Ihme ettei useamapi käy käy siellä ? Samat mammat käyvät siellä, kuin illalla Marco Polo baarissa.

Missä On Marco Polo baari ?

• Vares

Vai muka Waikikin tasoinen ?

En ole Rio de Janeirossa ollut, mutta kuvissa on hieman eri tasoinen.

• Pirita muka Waikikin tasoin...
        Vares kirjoitti:

Vai muka Waikikin tasoinen ?

En ole Rio de Janeirossa ollut, mutta kuvissa on hieman eri tasoinen.

>Vai muka Waikikin tasoinen ?
        >
        >En ole Rio de Janeirossa ollut, mutta kuvissa
        >on hieman eri tasoinen.

Minä taas olen Riossa räpiköinyt, mutta Waikikiin en törmännyt. Sen sijaa joltakin Hawaiin saarelta sellainenkin ranta löytyy. Siellä minä taas en ole käynyt.

• Yyterijoki

No ei ole Waikikikään sitten häävi, jos on samaa tasoa ?

Itse olen Piritalla käynyt veneellä monta kertaa, ja sitten vain jaluttanut siltojen yli itse beachille.

Puhutko nyt silmäniloista, vai itse rannasta ?

• viron matkaaja

Unohdinkin jotain edellisestä viestistäni:
      * UIMARANTA, löytyy esim. Piritalta. Keskustasta ehkä noin 5 km. päässä, pääset vaikkapa bussilla
      * VAATTEITA, esim. Viru Keskuksessa on monia vaateliikkeitä, ja Vanha kaupunki on täynnä erilaisia liikkeitä...
      * HOIDOILLA tarkoittanet kylpylähoitoja? En ole varma, saako niitä Viru Hotellista ollenkaan...?
      * NÄHTÄVYYKSIÄ: Vanha kaupunki kokonaisuudessaan, Toompean mäki, eläintarha, tivoli, lukuisat museot, Estonia teatteri...

• Tallinnassa asuva

Siis Tallinna on ihan siisti kaupunki. Ihmettelen noita typeriä suomalaisia, jotka pillun perässä juoksevat ja herjaavat koko kaupungin. Kyllä sitä Helsingissäkin saa ja suomalaista. Uskomattomia typeryyksiä!! Tämä on paljon fiksumpi kaupunki kuin monet Suomen kaupungit. Joten tervetuloa vaan tänne. Sehän riippuu itsestäsi kuinka käyttäydyt. Mutta virolaiset ovat ihan ystävällisiä ja avuliaita. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa...

• viron matkaaja
        Tallinnassa asuva kirjoitti:

Siis Tallinna on ihan siisti kaupunki. Ihmettelen noita typeriä suomalaisia, jotka pillun perässä juoksevat ja herjaavat koko kaupungin. Kyllä sitä Helsingissäkin saa ja suomalaista. Uskomattomia typeryyksiä!! Tämä on paljon fiksumpi kaupunki kuin monet Suomen kaupungit. Joten tervetuloa vaan tänne. Sehän riippuu itsestäsi kuinka käyttäydyt. Mutta virolaiset ovat ihan ystävällisiä ja avuliaita. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa...

olen kanssasi aivan samaa mieltä!
        Tallinna todellakin on paljon fiksumpi kuin monet suomalaiset kaupungit, ja virolaiset ovat ystävällisempiä ja avuliaampia kuin useimmat suomalaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      54
      746
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      721
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60