99 focus 300 tkm = loppu?

fooccuuss

Ihan siistikuntoinen päällepäin näytti olevan paikallisessa liikkeessä. Tietysti voipi olla hyvin meikattu, tontun ne siitä pyytää ja farkku kyseessä. Vieläkö tuolla ajaa 7 kilsan työmatka ajoa talvikauden, vai pitääkö kuntoilla pakkastalvi. En tarvi autoa muutakuin 3-4 kk per vuosi, muulloin tarkenee pyöräillä. Olen aina ostanut jouluksi ja myynyt pikkuvoitolla keväällä jonkun parin tonnin kulkineen. Tojotien ja yhden skodan kohdalla on ainakin päästy ilman vikoja viimeiset kuusi vuotta. Mikä on todennäköisyys fordilla? Ihan ok ajettavahan tuo on, siks kiinnostava.

10

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallan suositella!

      Kyllä sillä vielä yhden 100tkm ajelee, jos vähän jaksaa huolta pitää!!
      Onko 1.6bensakone vai 1.8TDI, ne ainakin on kunnon ikiliikkujia??
      Katot vaan että kori on kunnossa, eli oven alareunat lähhinnä..

      Itelllä on 312tkm ajettu 1999 1.6Bensa STW ja leima tuli syksyllä heittämällä!! Iskarit pitänee vaihtaa, kun ne oli heikossa hapessa testin mukaan...


      Katot vaan että on kunnollinen akku, jos vähän ajat talvella!!

    • osta vuan!!

      Kyllähän nuita 300tkm Focuksia on nettiautossakin paljon myynnissä!
      Kova se 1.6bensiinikin on kestämään. meitin 1.4i on kansa jo ajettu 285tuhatta ja hyvin käy ja kukkuu!!

    • Paljon kokemusta

      Fokus on paljon vankempi auto kun nuo mainitsemasi merkit.Voit aivan huoletta ostaa joa hyvältä tuntuu.

      • nippon denso

        Voortti on niin kauan hyvä kun se ei ole oma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • paljon kokemusta
        nippon denso kirjoitti:

        Voortti on niin kauan hyvä kun se ei ole oma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No mulla on oma,ollut jo usempikin,eikä muuta tulisi mieleenikään enää ostaa.


    • N S

      No meillä olisi myynnissä 180000 kilsaa ajettu 97 vuoden Volvo V40 suoraan toiselta käyttäjältä

      Jakohihna vaihdettu juuri syksyllä, ja muutenkin pidetty kunnossa, ulkona on pientä käytön jälkeä, mutta pelti silti kaikinpuolin ehjää, eikä ole ruostetta tms.

      Ja katsastuksestakin mennyt aina ekalla läpi

      Ainut varsinainen "vika" autossa on se, että antennin kytkennässä jotain vikaa, välillä kuuluu melko huonosti.

      No pyyntinö on ollut tonni, mutta eipä ole kauppoja tullut, koska auto on monelle "väärän värinen"

      Perheessämme on myös 2001 vuoden farmari focus automaattivaihteistolla, ja pakko myöntää, kyllä focus on paaljon edustavampi kuin Volvo, mutta uskon että Volvolla olisi edessä paljon enemmän huollettomia kilometreja

    • Alan Mies

      Kyllä se 300000 alkaa olla aika tarpeeksi tuollaisille.

      Mutta sehän noissa on,että se meno loppuu sitten ihan just kun se loppuu ei paljoo varottele.

      omassa vastaavassa 185 000 ja fiilikset on,että kyllä tästä vissin eroon pitäisi hankkiutua...

      • Allan???

        Taidatpa olla väärällä alalla!!
        Kyllähän noilla helposti 400-500tkm ajelee!!
        Nettiautossakin on 53kpl yli 300tkm ajettua


      • Alan Mies
        Allan??? kirjoitti:

        Taidatpa olla väärällä alalla!!
        Kyllähän noilla helposti 400-500tkm ajelee!!
        Nettiautossakin on 53kpl yli 300tkm ajettua

        Älä poitsu tule esittämään mulle mitään.

        Sen verran pitkän linjan ropaaja olen,että ei ole sulla paljon nokitettavaa.


      • voi voi..
        Alan Mies kirjoitti:

        Älä poitsu tule esittämään mulle mitään.

        Sen verran pitkän linjan ropaaja olen,että ei ole sulla paljon nokitettavaa.

        Mä oon peruuttanutkin enemmän kuin sinä ajanu eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe