Saksassa on esitelty jo uudistettu Primera.
Ulkonäköön ei ensitiedoista poiketen olekaan juuri puututtu, sen sijaan:
- sisustusmateriaaleja on paranneltu
- varustustasoa lisätty (ainakin Saksan
myyntimalleissa)
- alustaa eli jousitusta ja ohjausta on hienosäädetty (ensikommentit kehuvia)
- moottorien äänieristystä parannettu
- autossa mm. 4 pyöreää mittaria nykymallin 3:n sijaan
- Saksan hinnat pudonneet varustelisäyksestä huolimatta rajusti; auto onkin ollut siellä kallis kilpailijoihin verrattuna
http://www.lifecar.de/berichte/nissan-02.htm
Primera Facelift jo Saksassa
13
2326
Vastaukset
- muttaneet
olisivat muuttaneet mittariston kerralla takaisin oikealle paikalleen eli kuljettajan eteen niin voisi harkita jopa auton ostoa. en tiedä hämääkö muita yhtä paljon mutta minä en voi ikinä ostaa autoa jossa mittarit on keskellä.
- tekna
hei, olet ilmeisesti kaavoihin jumiutuvaa tyyppiä jos et pysty moiseen muutokseen.
- SportDeck2.0
on muuten ensimmäinen autoni, jossa mittaristo (yläosa) ei jää ratin kehän taakse piiloon...
vaikka muissakin autoissa on ollut erilaisia ratin säätömahdollisuuksia!
lähinnä mikä tuossa sijoituksessa on "kompastuskivenä", niin vänkäri (vaimo) näkee turhan helposti kuinka lujaa ajetaan -tuolla koneella (2.0) lipsahtelee aika helposti "laittomille luvuille"- ja se pakkaa käymään kyljen päälle ;) - P11
tekna kirjoitti:
hei, olet ilmeisesti kaavoihin jumiutuvaa tyyppiä jos et pysty moiseen muutokseen.
Niin...rehellisesti ja aikuisten oikeasti pystytkö sanomaan ettei sinua vituta VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA oleva mittaristo joka kerta kun ajoon lähdet. Ja etteikö se vaivaisi ajojen välilläkin.
Mun pitäis uusia tuo P11 vm-02 vuoden alusta uuteen, mutta ne väärässä paikassa olevat mittarit estää primen oston...
Almera on liian pieni ja maxi liian iso... Ja primera pilattu mittariston sijoittelulla...
Pitää katsella jotain muuta... jaappanilaista paitsi tojoa... - SportDeck2.0
P11 kirjoitti:
Niin...rehellisesti ja aikuisten oikeasti pystytkö sanomaan ettei sinua vituta VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA oleva mittaristo joka kerta kun ajoon lähdet. Ja etteikö se vaivaisi ajojen välilläkin.
Mun pitäis uusia tuo P11 vm-02 vuoden alusta uuteen, mutta ne väärässä paikassa olevat mittarit estää primen oston...
Almera on liian pieni ja maxi liian iso... Ja primera pilattu mittariston sijoittelulla...
Pitää katsella jotain muuta... jaappanilaista paitsi tojoa...mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmaa siirtyessäni "vanhasta" P11:sta 1.6 vm -00 uuskoppaseen P12 2.0 vm -03 eli vuoden verran olen ajellut ilman sen kummempia "vitutuksia!
olellisen ero taitaa olla parantunut ajattavuus ja kulkevuuuus... -siis tämän uuden hyväksi!
ja mitä nyt olen seurannut alan lehtiä, niin näyttäisi muillakin automerkeillä tulevan malleja, joissa mittaristo on sijoitettu keskelle -ei se muuten ole hassumpi paikka sille, tokihan se vaatii hieman asennetta mikäli on juurtunut vanhoihin kaavoihin! - p12 trav
P11 kirjoitti:
Pitää katsella jotain muuta... jaappanilaista paitsi tojoa...sun on sitte parasta ostella tulevaisuudessa jotain vanhoja "massa tuotanto" autoja joissa on tuo mittaristo typerästi vasemmassa laidassa hankalasti ratin takana. nimittäin moni automerkki tulee tulevaisuudessa sijoittamaan mittarit keskelle. näin se vaan on että jonkun täytyy tehdä edellä että muut voisivat seurata perässä.
- maximus
mitä peijoonaa uutta maximaa pantataan? onko sitä vielä näkynyt euroopassa?
- Koo
Uusi Maxima pitäisi tulla vasta ensi vuoden puolella, tarkkaa aikaa ei tiedä kukaan.
- Nesse
Syksyllä on tulossa primeroihin muutoksia.Hintoja tarkistetaan ja uusi 2.5 litrainen kone.
- Prime
Syksyn Primeroihin ei tule lisää moottorivaihtoehtoja. Lue uudelleen threadin alku.
- Nesse
Prime kirjoitti:
Syksyn Primeroihin ei tule lisää moottorivaihtoehtoja. Lue uudelleen threadin alku.
Autokeskuksen myyjä väitti minulle tälläistä kuukausi sitten.
- Tekna1.8
Ulkonäkö täysin sama. Siinä sekin taas nähdään kun joku "asiantuntija" kivenkovaan täällä väitti keulan muuttuvan. Koskaan ei ole ollut mitään ensitietojakaan ulkonäkömuutoksista, joku vaan kaiveli Englannin sivuilta Primeran kuvan johon oli "tuunattu" palikat ilmanottoaukkojen ympärille. Kannattais pitää suunsa kiinni jos ei asioista mitään tiedä.
http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/?id=139
Hyvä on, mutta älkää nyt hyvät ihmiset kaikki ostako Primeraa, maanteillä ei kohta muita autoja näy enää ollenkaan... - Sami
Samat mittarithan tuossa on... polttoaine ja lämpö on vaan laitettu eri puolille, kun ne nyt on yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953600Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä592571Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla182493Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722341Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192226Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021282Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5861151Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009