Kävin tänään verotoimistossa verokortti-asiassa.
Katselin touhua: asiakkaat istuvat täysin flegmaattisina, vuoronumero ei vaihdu, Tunnin aikana ei mennyt kai ketään sisään/ulos mistään ovesta. Huonosti kiinni laitetun sermin välistä näkyi yhteen koppiin: 3 virkailijaa piti keskenään kokousta siellä, selaten joitan kuponkeja, hitaasti, ilman kiirettä, asikaspalvelu oli laitettu kai epävirallisesti kiinni kokonaan vaikka sakki odotti vuoroaan.'
Lähdin poiis , tulin tunnin päästä takaisin, mitään sanottavaa ei ollut tapahtunut vuoronumeroissa eikä asiakkaissa; samat ihmiset istuivät nyykähtäneinä paikoillaan.
Tunnelma oli Kafkamainen.
Valvooko ko.toimiston toimia kukaan?
Verotoimisto
18
4753
Vastaukset
- Kyllä täti
totta!!!!
- vero.fi
Netin kautta saa asiat yhtä hyvin hoidettua,en mee enää ylläpitämään isopeppuisten kahvikestejä!
- onneton veroilija
Se onlohduton paikka ..oikein virastojen virasto
- kuka maksaa
Ne siellä pitää kahvitilaisuutta sinun rahoillasi jos et satu tietämään.
- sosiopaatti1
suojatyö/kyykytys toimisto kuten kela ja työkkäri. ei ole kiire mihinkään. mikäs sen kivempaa kun voi rauhassa tuhrata omiaan ja asiakas odottaa ja odottaa nöyränä ovenpielessä.
- arvidson77
täys suojatyöpaikka. ihmiset mitkä ei muualle pääse/kelpaa.
- perseentynyt 67
PErkele!!!!!!!!!!!!
Olenkokenut saman! Eiks niill oo esimiestaä, tai jotain joku vähän kattos miten ne tekee tai on tekemäättää töitään!!!!!!
Sinne kun meet, oot täysin säkki päässä. Ei tkeita ett siellä edes onmitään asiakaspalvelua silloin kun sinne menee..ei mitään liikettä!!!!!!!!!!!!!! - Parikkala V.
Se kohtelu varmaan riippuu pärstäkertoimesta... ihan kuten kohdellaan työvoimatoimistossakin.
Sulla ei sitten ole tuttuja tovereita valtion hommissa?
Lähinnä "demarimafiahan" se on joka pyörittää näitä valtion konttoreita, iso osa ihan ääridemareita... ja ellet satu olemaan samaa puoluettta, niin ainahan on olemassa niin sanottu harkinnanvarainen eli mielivaltainen kohtelu:
Ei tipu työmarkkinatukea, mätkyt iskee... palvelu ei pelaa jne, jne.
Itse olen asunut monessa paikassa Suomessa mutta en ole ikinä törmännyt näin julkeaan ja mielivaltaiseen toimintaan: voisikin sanoa ettei kyseessä ole mikään julkinen sektori... vaan julkea sektori. - Uskomatonta Vuonna..
Täysin Totta Tuo Viimeinen...
- Artikles
Suomalainen yrittäjyys lienee puhtaimman valkoista koko maailmassa.
Olkoonkin että Suomalainen punainen talous sitä harmaaksi lokaa.
Mutta minkälaisia kuvioita siellä harmaan hämärässä toimivissa verovirastoissa oikein pyöriikään?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013010416504485_uu.shtml - tappi.
en allekirjoita
omat asiani hoituivat mielestäni tyylikkäästi
joku oma paperini oli unohtunut kotiin ja kävin sen hakemassa asia eteni hienosti vaikka virkailija vaihtui
kyllä minä annan virkailijoille ihan täyden tunnustuksen työn tekemisestä
enkä ymmärrä urputuksen aihetta
onko niin että virasto joka ei kommentoi täällä esitettyjä solvauksia (perättömiä tai tosia) on liian helppo kohde haukkumiselle???????????
ja tosiaan netin kautta hoituu nykyisin aika moni asia tyylikkäästi - paperit hukassa
Ainakin itse saanut hyvää palvelua:)
- Näin on
Suomalainen mitään aikaansaamaton työvoimatoimisto yhdessä kelan ja sossun yhteistyöllä ovat nuorelta vieneet itseluottamuksen niin totaalisesti, ettei hän enää uskalla hakea työpaikkaa, kun pelkää, ettei osaa työtä tehdä. Työkkärin kahviakittaaville leveäperseisille asiakkaistaan vähät välittäville akoille heti potkut, ja menkööt itse etsimään töitä vapailta markkinoilta. Kun kaikessa pitää säästää, työvoimatoimisto on turhin ylläpidettävä laitos tässä maassa.
- 3+12
Olen täysin samaa mieltä työvoimatoimiston toiminnasta. Siellä ihmistä kohdellaan niin huonosti, että sen jälkeen ei pysty enää menemään töihin. Ihmisiä halveksitaan, alistetaan, uhkaillaan ja mitätöidään niin että sen jälkeen ei ole enää työkykyinen. Työvoimatoimiston kohteluun pitäisi puuttua nopeasti. Luulen, että moni ihminen on saanut kärsiä huonosta kohtelusta niin paljon että se on johtanut elämästä syrjäytymiseen. Ei kaltoin kohdeltu enää jaksa alkaa taistella ja pitää puoliaan.
- nuija ja tosi nuija
tuo on aivan totta !!!! jotenki tuntuu välillä et niillä on aivot hapantunu, kun ei ensimmäistäkään järkevää lausetta kuule sielä käydessä.
- PERSEENTYNYT
tääl verovirkailijat kommentoi ja puolustelee, perkele noissa virastoissa kaikissa: yhtä kyykytystä.
Asiakas"PALVELU" LÄHES PANKIN KONTTORIEN LUOKKAA, ELI LUOKATONTA JA TÖRKEÄÄ- lepolaan
pankeissa pokkaillaan ja järjestellään etuja sijoittajille ja venäläisille rahatukkoineen. Jonossa seisotetaan avuttomimpia, vanhuksia ja muuuten niitä ketkä ei näistä automaateista pysty ottamaan selvää.
Nordeassakin on lattiaan kirjailtu sellaine polku missä pitää olla tai seurata että siitä ei tajua erkkikään. Saatanan pitkä jono aina .Luokatonta menoa.
Vittu mihin on maailma mennyt. Ulkomaalaisia idästä on joka paikka pullollaan rahoineen. Ei ole suomea enää.
- ramala
Olen Bravissimo ry yhdityksen puheenjohtaja. Yhditykselle tehtiin nettisivut. Työtön henkilö teki ne ja sai täten pakkotyllistymisensä toteutettua. Jouduin hakemaan katso tunnisteet, rekiteröin yhdistyksen veronmaksajaksi, vaikka yhdistys on yleishyödyllinen ja täten ei verovelvollinen. Yritin toimia netissä olevien ohjeiden mukaan. Tein kesäkuun lopulla 4 tuntia työtä voidaksen maksaa veron siltä kuukaudelta, ei onnistunut. Sain heinäkuulle ajan henkilöltä, joka oli tehnyt vastaavia veronmaksuja ennenkin. Teimme työtä tunnin ei onnistunut. Otimme yhteyttä verovirastoon pitkän odottelun jälkeen saimme samat neuvot jotka olivat netissä. Kirjoitin ettei maksu onnistu. Virkailija kertoi meille hetken kuluttua, ettei verohallinnossa oltu avattu yhdistyksellemme tiliä, joten tästä syystä maksu ei onnistunut. Hän avasi tilin ja maksoin kes- ja heinäkuun verot. Ennen joulua tuli veronkorotusmaksu 39 euroa, koska kesäkuun vero oli maksettu heinäkuussa. Lähdin Lappeenrannan verotoimistoon, jonotin tunnin ja kuulin verovirkailijalta ettei hän voi tehdä asialle mitään. Huomautus asiasta tulee tehdä kirjallisena, tuoda heille ja he huolehtivat huomautuksen eteenpäin käsiteltäväksi. Tein työtä käskettyä, vein huomautuksen liitteineen verotoimiston postilaatikkoon. Asiasta ei ole sen koommin kuulunut mitään. Tänää oli uslosottoilmoitus postilaatikossa tätä samaa lisäveroa koskien. Kai ne verohuomautukse laitetaan suoraa roskakoriin, kun asiassa on edetty näin. Mitkä ovat suomen kansalaisen oikeudet verohallinnossa. niitä ei ole. Ketään ei saa vastuuseen koska kukaan ei tiedä asiasta tai ei halua tietää. Olen laittanut henkilökohtaisesta verotuksestani lokakuussa 2018 verohuomautuksen, koska verotukseni oli lainvastainen ja veroprosentti nostettu 23,5sta 29,5teen vaikka tuloni ovat viimeisen kahden vuoden aikana vähentyneet, siis minulla on vain eläke ei muuta verotettavaa. Tähän asiaan en myöskään ole saanut minkäänlaista kannanottoa verohallinnolta. Olemmeko verohallinnon mielivaltaisen kohtelun kohteena??? Missä ovat suomen kansalaisen perustuslailliset oikeudet, kun vastapuolena on verottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803