Kyselisinpä vain, että tietääkö joku, miksi kyseinen kirja ei ole vielä ilmestynyt? Minun tietääkseni sen piti ilmestyä jo 17.7 (?)
Kaikki tiedonmuruset otetaan kiitollisena vastaan.
Eddings:Vanhemmat jumalat?
8
879
Vastaukset
- Angie
Olen nyt kyllä asiasta aivan ulkona. Mikä kirja? Olen Eddings fani mutta en ole tuosta kirjasta kuullutkaan... Lisätietoa kiitos.
- Hätääntynyt
.. on eddingsien uusin teos, jonka siis olisi pitänyt ilmestyä jo 17.7 suomeksi, ja joka aloittaa unennäkijät-sarjan (ensimmäinen osa, siis). Lisää tietoa kirjasta saat seuraavasta osoitteesta:
http://www.risingshadow.net/phpBB2/book.php?book_id=1511
Toivottavasti auttoi ^^ - Liisukka
Hätääntynyt kirjoitti:
.. on eddingsien uusin teos, jonka siis olisi pitänyt ilmestyä jo 17.7 suomeksi, ja joka aloittaa unennäkijät-sarjan (ensimmäinen osa, siis). Lisää tietoa kirjasta saat seuraavasta osoitteesta:
http://www.risingshadow.net/phpBB2/book.php?book_id=1511
Toivottavasti auttoi ^^Kysy suoraan kirjan painajalta, niin mäkin oon tehny.
- friikki
...joskus jossain nyt kesällä.
Parempi varmaan käydä suoraan kirjakaupasta kysymässä. Ties vaikka odottaisivat takahuoneessa laatikossa...- Hätääntynyt..
..käynyt kysymässä Suomalaisesta, siellä kun mainostettiin että kyseistä kirjaa saa ostaa sieltä 24.90 ekulla. Sieltä vaan sanottiin ettei ole vielä ilmestynyt, vaikka piti tulla myyntiin jo 17.7. Ovat jo kuulemma kysyneet kustantajaltakin, että miksi tilatutu kirjat ei oo viel tullu, mutta jotain häikkää siellä kyllä nyt on.. Olen odottanut jo kuukausia, että pääsisin lukemaan sitä kirjaa, ja alkaa jo pikku hiljaa harmittamaan.. :/
- sabri
Hätääntynyt.. kirjoitti:
..käynyt kysymässä Suomalaisesta, siellä kun mainostettiin että kyseistä kirjaa saa ostaa sieltä 24.90 ekulla. Sieltä vaan sanottiin ettei ole vielä ilmestynyt, vaikka piti tulla myyntiin jo 17.7. Ovat jo kuulemma kysyneet kustantajaltakin, että miksi tilatutu kirjat ei oo viel tullu, mutta jotain häikkää siellä kyllä nyt on.. Olen odottanut jo kuukausia, että pääsisin lukemaan sitä kirjaa, ja alkaa jo pikku hiljaa harmittamaan.. :/
Suomalaisen sivulla näkyy kyllä vielä lukevan että "ei vielä ilmestynyt", mutta kyllä se vain näky nyt ilmestyneen paikallisen pikku-kirjakaupan hyllyyn, tosin hintaan 37 ja risat, eli jätin sen vielä sinne odottamaan. Tällaisella pikkupaikkakunnalla se kyllä varmaan siä hyllyssä pysyykin...jos suomalaiseen ei ala pian ilmestyyn, hintaan 24 ja risat, niin kai se täytyy sieltä sitte hakee ;-)
- mie
Oma varaukseni on haettavissa paikallisesta kirjastosta - vihdoinkin :).
- Ice
kirjakerhon lehdestä sain kyseisen kirja tilattua hinta alle 27 euroa.. kirjakerho oli Uudet kirjat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679