Miksei toimi?
Moottorivene.info nurin?
17
768
Vastaukset
- Toimii kyllä
Taitaapi vika olla sulla masiinassa tai linjoissa, täältä pelittää ihan normaalisti.
- kalamies2
ei toimi ei 5.2.2014
- keljosselkä
Onko tietoo mikä mättää 2014 katkoksessa... tulee vaan joku lahjajuttu...
- Palvelimet nurin
Onkohan serverimaksut pystyssä... Luulen että se oli siinä se tarina siitä palstasta.
- OUT OF GAS
POLTTOAINE LOPPUNUT
- Teekooteee77
Kyllä jos pienestä maksusta on kysymys,niin luulen että vapaaehtoisia löytyy kunhan sivut saataisiin jälleen toimintaan!
- torm
admini sais polkassa sivut pystyyn.. olsi ilmottanut jos maksu vaikeuksia on...
- V7ö22
Joku muu on rekisteröinyt DNS nimen. Kiva ohari.
- motoman69
Näyttäis ainakin domainnimi olevan vielä sivuston pystyttäneellä.
http://whois.net/whois/moottorivene.info
Mutta on kyllä taas surkeata toimintaa. Kaveri vois kyllä luopua sivustosta jos ei nappaa hoitaa...
- Mercruiser 200
Katkesi kuin tähdenlento palvelinmaksuihin. Että tervetuloa tänne asiantuntevalle ja asialliselle palstalle.
- leigrmjgmtjoihjoro
Osaako ne moottorivene hemmot tehdä mitään oikein.
- Suvi 150hp
Ehkä ne asensi siihen serverinä toimivaan Pentium 1:seen ylitehoisen prossun ja kovalevy kärähti tai kone kaatui...
- Ruorimies.fi
vaikka nyt ei moottorivene.infoa paikatakaan, ruorimies.fi on auennut ja tulee vastaamaan afterdiver.fi blogin jalanjäjillä varusteasioihin.
Tuliossa myös uusia juttuja vuoden aikana, mm. käytettyjen varusteiden osto/myyntipalsta ja mahdollisesti moderoitu keskustelualue varusteista.
Tervetuloa,
T:ruorimies
- Jaana_7111
moottorivene.info on taas pystyssä ja toiminnassa.
- guluttaja
Hyvä, kun reagoitte, näin nopeasti, asiallista palvelua.
- Tarkkk
Jurpå kirjoitti:
Eikö Jaanaa yhtään tylsistytä kun pystyyn nouseminen kestää näin kauan?
Emme tietenkään tiedä kuka tämän nimimerkki Jaana... :n takana on, mutta eikö näinä aikoina kun , suuriakin nimiä on pudonnut ”ojaan” - olisi syytä jättää nuo kaksimielisyydet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505709Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444362Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1453870Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401799Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261656Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331441