mc Seven Souls?

mcdaddy

Vaikuttaako paikkakunnalla kyseinen klubi?Minkälaista porukkaa?

53

15834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mol3

      ihan urpoja

    • gelee

      suzuki pv poikia kummallisempia..normaalia lepposta keski-ikäistä kaljasakkia

    • SYL81

      Kuule R , mee soittaa kerhon kelloo ja käy kysäsee ihan livenä.

    • pörri

      lienee rikollisliiga poliisille kannataisi ilmoittaa

      • kauhuissaan.....

        njööööööö....jööööö.... :D oot kyl ihme hihhuli.


      • 1+18

        eivätkö he pyri johonkin liivijengiin ?


    • PereTam

      HA:n kans veljeilee, aivan kuten kyttäruutukin kertoi jokunen kuukaus sitten, nääs.

    • batman1

      tosi kovia jätkiä ,,pakoonvaan ja äkkiä ettei tuu vhteen ottoja ja kerho takkien tuulettamista,,voivittu mitä porukkaa

    • cannonball1

      Niil on aina mutkat mukana, kannattaa varoo.

      Vetää pirii ja sauhuu kaiket päivät

      Riehuvat forssassakin

    • murskaaja 88

      Ei se oo ees mikään jengi vaan kerho . Omat paidat on joo , mut netistä saa kyseisiä paitoja tilata . et silleen.

    • someroolaaine

      iha kannattaa pysyy eros ku hyvät kytkökset helvetin enkelihi.. 7soulsin johtaja asuu naapuris ni tiiän kyl mitä porukkaa

      • ComeOoooonHei

        lol. Ihan housuja ovat. Aikuiset äijät kuvittelee olevansa jotain jengiläisiä ja kaikkien tiedossa kuitenkin, että jengiläiset on ihmisten alinta kastia.


      • Anonyymi

        ai rapantin mikkihiiri?


    • oremoS1

      Hyvät kytkökset...hehhheehhh.....kunnon idiootteja kun viinaa kaadetaan kurkkuun...pressa liikkuu ja loppukerho ei oo kiinnostunu mistään mikä liittyis prätkäilyyn....huoh, huah...

    • nm7

      Hm.

    • moih

      ...

    • onkin

      Klubi

    • 2015v

      Somero

      • Pubbe

        mää tunnen ainakin yhden , tosta porukasta, hakkas mut eilen sairaalaan teholle


      • Anonyymi00058
        Pubbe kirjoitti:

        mää tunnen ainakin yhden , tosta porukasta, hakkas mut eilen sairaalaan teholle

        No äkkiä sitten toivuit....


    • bomberi

      ne on heränneet talviuniltaan näemmä, kovaa liikennettä oli ainakin sunnuntaina turuntiellä. ainaskin 9 pyörää jonossa meni.

    • moih

      Jaa.

    • neontosipösilöitä

      Ei kai ne sen hullumpia oo kuin KAIKKI somerolaiset (vai pitäiskö sanoa isolla etukirjaimella: Somerolaiset).
      Kuinka osaattekin olla NOIN tyhmiä?

      • somerossa

        se on helppoa, Mä oon Somerolainen.


    • upppphhh

      Mc7souls

    • joohhh

      Niin.

    • onkin

      Poistettu

    • Support7sielua

      Arvaamatonta sakkia aina mutkat mukana joka ukolla, ei epäröi jos pitäneen joku vilposeksi laittaa. Järjettömän kokoiset patukat roikkuu jokaisella jäsenellä jalkojen välissä saa yllättävää tuhoa aikaan kyseisillä kaluilla someron kaduilla.

    • 2016vm

      Somero

      • staska

        Tarkoititko vaakuna tatuoitia, vai sakemannien piikkilankaa?


      • demarikadu

        Oliks ne niitä eilen kyläällä ne kymmenkunta jotka ajoivat keskustassa.


      • logotere
        staska kirjoitti:

        Tarkoititko vaakuna tatuoitia, vai sakemannien piikkilankaa?

        Tuolla muissa kaupungeissa ne vahvistaa rintalihaksia pitämällä rinnat koossa käsivarsilla, toisilla on käsimerkit. Mitä ne mutkat on mukana, mistä tietää onko mutka mukana, vai jotain kirugisempa.


    • lehtikö

      Ajokausi jatkuu vaikka lehdet putoo puista.

    • kesähihki

      Täytyy tankiin laitaa pirtua kun toi bensa voi jäätyä tankissa oli sen verran hikinen kesä.

    • kytiksellä

      Jokos mopot on tallis ja siirytty auto kantaa?

    • heihöpönassut

      runkkareita koko sakkii imevät toisten mulkkuja

      • Nasutsöpönä

        Ne imee tissii vielä kun on vieroitettu liian aikaisin ja kun ei oo tissii niin ne imevät toistensa mulkkuja


    • MäkPäk

      Somerolle vois tulla mielummin McDonald's.

    • pelletarkkailua

      mikä seköpääryhmä vastarannalla ny leikkii bikerii ??

    • kaput

      Kaput

    • Ropottiruttunen

      Loppujen lopuksi aika pelottavia isäntiä, nussii poikia papanalooraan

      • Satudaram.mc

        Ei ne mitä oo kun äitin tissistä vierottettu liian vanhana ja niitten äidi hoitaa kun piku pojat on taas vienyt naapurin mommon alkarit mitään muuta ne ei ymmärrä kun oman mahan ympäri
        Tunnistaa iso kalja mahassi laiskoja kun etanat ja ne vaan kimitää


    • Anonyymi

      Kerhoon liittynyt myös aasialainen villisilmä sekä nekru.

    • Anonyymi

      Vissiin kytköksiä enkeleihin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä Somerolla saa nyt uutta perunaa itse poimintana?

    • Anonyymi

      Kunnioittakaa timbea

    • Anonyymi

      Muuten timbe rankaisee

    • Anonyymi

      Jos jotain kiinnostaa imppaaminen niin tavataan kirjaston takana.

    • Anonyymi

      muumipappamaisia seesteisiä herroja!

    • Anonyymi

      Onko porukassa ostos mukana? Entä pikkujarmo?

    • Anonyymi

      Pikkujukka Letkulta pyyhkii noilla lattiaa..

    • Anonyymi00057

      Minulla on ihottumaa kainalossa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe