Hei, mulla on antabus kuuri meneillään. Tuli tuossa mieleen, että tykkään juoda energia juomia, juon yleensä n.2 tölkkiä päivässä.. Onko se vaarallista juoda antabuskuurin aikana? Tosin en ole ottanu ainakaan noin kahteen viikkoon yhtään antabusta... ja toinen kysymykseni, että ollaa lähössä reissuu perjantaina ja siellä tekisi mieli ottaa muutama ei kännejä, mutta mietin sitäkii et onko se vaarallista silloinkin vaikka en oo ottanu niit pitkii aikoihin. ?
Antabus kuuri ja energia juoma?
uskallanko?
7774
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
On, hyvin vaarallista. Jos lukutaitosi on kadonnut ryypiskelyn avulla, kysy kavereilta, montako % alkoholia energiajuomissasi on. Luetuta kaverillasi myös antabus-käyttöohjelappu. Ehkä sitten jotenkuten selviät suuresta vaaratilanteesta.
Kertaa vielä ala-asteen aapisesta kirjaimet ja niiden yydistämisestä syntyvien sanojen merkitys! Eli lue!
Minulle ei ole ainakaan energia juomien lähes päivittäinen juominen antabus kuurin aikana ei ollut hengenvaarallista.Mutta jos juo kolme - viisi energia juomaa päivittäin antabus kuurin aikana.Voi se olla hengenmenoa vasta.
Ja jos yhdenkin enerigia juoman juominen antabus kuuri aikana on menoa.Ei kannata käyttä sitten ollenkaan antabusta.
Ja jos yhdenkin enerigia juoman juominen antabus kuuri aikana on menoa.Ei kannata käyttää sitten ollenkaan antabusta.
Antabus on sitten todella vaarallinen lääke.Kun sen antabus kuurin aikana ei saa juoda yhtään energia juomaa ja viinaa,viinejä ja snapseja.
Miten niin vaarallista?
Tulee vain huono olo. Ei se ole vaarallista. Se on vain vìttumaista.
Minulle ei tule ainakaan yhdestä energia juomasta vielä huono olo.Mutta en uskalla juoda enenpää energia juomia kerralla.Koska sitten voi käydä huonosti tai sitten ei.
Juo kahvia ja jätä se ES vähemmälle. Energiajuomat ovat perseestä, jos multa kysytään.
Batterykossun tilasin kerran siskoni kolmikymppisillä. Niitä kun juo tarpeeksi, tulee inhottava olo ilman antabustakin.