Miksi yhtiö vaihtaa jatkuvasti nimeään?
Peter Nyberg Invest Oy / North Voice Oy / TeleForce Oy
7
462
Vastaukset
- näinkö taas?
jahas. sitä ollaan taas kömmitty kolosta haukkumaan muita kysymysmerkein?
- teleforce
niillä on varastettua omaisuutta halussaan jota ne ilmeisesti yrittää piilotella näillä nimikikkailuilla
- Eri säännötkö on
Pelaako ja toimiiko Sentica Partners Oy:n Johan Wentzel eri säännöillä kuin muut?
- miten olisi?
Käy koittamassa Gimbleä ja katso onko eri nopat :D
Tai miten olisi jos hankkisit elämän etkä koittaisi väkisin keksiä pahaa muista? - ilmarinennn2
kyllä minuakin kiinnostaa tämä olen kuullut usealta taholta että meidän eläkerahat menevät muiden taskuun!
- menee ne
No niin ne kuule menee. Eläkerahat menee aina jonkun toisen taskuun. Sitten yhtiöissä on vielä kaikenlaisia varainhoitajia jotka tarviivat palkkaa.
Olet oikeassa. Näin se vain menee. Fenniassa Eterassa Tapiolassa joka paikassa - useat tahot
"useat tahot" = Kolme päivää töissä olleet "myyjät"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745