Koska Suomessa on sen verran kalliit lentokenttämaksut, Ryanair lisää lentoja Puolassa, jossa matkustajia ei veroteta niin paljoa.
--Ryanair, the largest low-cost airline in Europe, announced today (12 December), the increase in traffic in Warsaw Modlin and launches the summer season 2013 years 5 new connections to Bari, Marseille, Pisa, Palma and Trapani (from April 2013)
Ryanair Increase in Warsaw Modlin presented in the following way:
25 connections
5 new routes to / from Bari, Marseille, Pisa, Palma and Trapani
increasing the frequency of the two other routes
218 flights per week (increase of 59%)
1.6m pax per year (an increase of 200%)
1,600 * lok.m.pracy
--------------------
Ryanair, the largest low-cost airline in Europe, announced today (12 December), adding a second aircraft to the base and the launch of the summer season 2013 years a new connection to Zadar, investing more than $ 70 million in base in Wroclaw.
The increase in Wroclaw Ryanair looks as follows:
Second plane in a
23 connection
1 new routes to Zadar
increasing the frequency of the two other routes (East Midlands, Glasgow, London Stansted)
130 flights per week (an increase of 8%)
850 000 passengers per year (an increase of 10%)
850 * jobs
----------------
Ryanair, the largest low-cost airline in Europe, announced today (12 December) that it will open a second Polish and 53 European base in Krakow in April 2013, with two aircraft and the start of the summer season 2013 years four new routes to / from Dortmund, Gothenburg, Manchester and Kos, investing more than $ 140 million in the Krakow airport.
The increase in Krakow Ryanair looks as follows:
2 new aircraft in a
31 connections
4 new routes to / from Dortmund, Gothenburg, Manchester and Kos
increasing the frequency of the 3 other routes
244 flights per week (up 16%)
1.6mln passengers per year (up 24%)
* 1 600 local jobs
To celebrate its new base, Ryanair offers promotional ticket prices starting at the January 3 zł flights, which must be booked before midnight on Thursday (13 December). Three new routes from Krakow run from summer 2013 can be booked on www.ryanair.com tomorrow.
http://www.ryanair.com/pl/informacje/
http://translate.google.fi/
Ryanair siirtää Suomen kapasiteettiaan halvempiin maihin
11
247
Vastaukset
- low-cost shit
Miten se Skavsta-juttu? Et sitten löytänyt faktoja joilla pystyisit todistamaan vääräksi väitteen että Ryanairin tulo kentälle on vähän niin kuin kuolemansuudelma.
- kuoleman suudelma...
Hyvin keksitty tuo kuoleman suudelma...
TV:ssa tulee juuri juttua mm. espanjalaisesta lentokentästä jolle Raikkukin lenteli kun sai markkinointitukea paikalliselta kaupunginjohtajalta. Ei lennä enää, eikä lennä kukaan muukaan. Mutta paikallisille kenttä tuli kalliiksi. No, mm. me suomalaisethan sen lopulta maksamme...
- 7+9
Et sitten lukenut tuota toista keskustelua. Upporikkaat ruotsalaiset siirsivät yksityissuihkarinsa Örebron kentälle ja Skavstan kentän tavaraliikenne romahti. Siitähän nuo Skavstan ongelmat johtuvat.
- fdhgshgjkldfs
Ei vaan siitä että Skavstan omistaja päätti jättäytyä rahtiliikenteestä ja suosia halppiksia, jolla sivuvaikutuksena sai myös charter-lennot vähenemään merkittävästi. Eli kentän pääasialliset maksajat ovat vähentyneet ja tilalle on tullut käyttäjiä, jotka eivät suostu kentän käytöstä riittävästi maksamaan. Tällaisessa tilanteessa ei muu jäljellä oleva liikenne pysty kuluja kattamaan, kun osa yhtiöistä ei maksa kentän kaikkia kuluja.
Halppiskentän ongelma on se että jos halpamaksulinjalle lähetään, haluavat kaikki kentän käyttäjät maksaa siitä saman verran kuin vähiten maksava. Ei kukaan firma halua merkittävästi suuremmilla hinnoilla operoida kentältä, josta joku toinen operoi puoli-ilmaiseksi. Tästä taas päädytään siihen että kentältä loppuu rahat kentän ylläpitoon pitkällä tähtäimellä ilman ulkopuolisia tukijoita. - hmm..?
fdhgshgjkldfs kirjoitti:
Ei vaan siitä että Skavstan omistaja päätti jättäytyä rahtiliikenteestä ja suosia halppiksia, jolla sivuvaikutuksena sai myös charter-lennot vähenemään merkittävästi. Eli kentän pääasialliset maksajat ovat vähentyneet ja tilalle on tullut käyttäjiä, jotka eivät suostu kentän käytöstä riittävästi maksamaan. Tällaisessa tilanteessa ei muu jäljellä oleva liikenne pysty kuluja kattamaan, kun osa yhtiöistä ei maksa kentän kaikkia kuluja.
Halppiskentän ongelma on se että jos halpamaksulinjalle lähetään, haluavat kaikki kentän käyttäjät maksaa siitä saman verran kuin vähiten maksava. Ei kukaan firma halua merkittävästi suuremmilla hinnoilla operoida kentältä, josta joku toinen operoi puoli-ilmaiseksi. Tästä taas päädytään siihen että kentältä loppuu rahat kentän ylläpitoon pitkällä tähtäimellä ilman ulkopuolisia tukijoita.Voisiko tätä verrata siihen, että kauppakeskukseen tulee Lidl, joka vaatii itselleen halvempaa vuokraa, ja kun ei sitä saa niin uhkaa myydä pelkkää vuoden vanhaa makkaraa? Ja sitten kaikki muut kauppiaat lähtee menemään kun liiteri vaatii erityisehtoja..
- a___p
ehdottomasti. vertaus kuvaa varsin hyvin tämän keskustelun tasoa & argumentoinnin uskottavuutta.
- sfuihgiusghiusugfsdu
Sinun taso taas noudattelee Ryanairin virallista liturgiaa ja siinä tasosta, saati argumentoinnin uskottavuudesta ei kannata puhua yhtään mitään :) Et ole pystynyt todistamaan vääriksi asioita, joihin vänkäät vastaan toistelemalla papukaijan tavoin Ryanarin tiedonantoja.
- a___p
sfuihgiusghiusugfsdu kirjoitti:
Sinun taso taas noudattelee Ryanairin virallista liturgiaa ja siinä tasosta, saati argumentoinnin uskottavuudesta ei kannata puhua yhtään mitään :) Et ole pystynyt todistamaan vääriksi asioita, joihin vänkäät vastaan toistelemalla papukaijan tavoin Ryanarin tiedonantoja.
jesh. muistaakseni kerran. kun puhuttiin kommunikoinnista. myös silloin esitettiin aika omalaatuista väitteitä - sillä kertaa kommunikaation liittyen. totuus nyt oli helppo näyttää toteen näyttämällä se mitä ihan oikeasti kommunikoitiin. mikä oli ihan muuta kuin väitettiin.
- a___p
keskustelu oli muuten täällä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10967217
ja keskustelun kulku - lainaukset nimimerkiltä "egfuasgfsaf"" / "dsafgskjgsajdfs"
------
tsekkasin tuota vähän tarkemmin:
"Ryanair sanoo asian johtuvan tietysti jostakin muusta, koska eihän he voi suureen ääneen markkinointitukia itkeä"
tuo ei pidä paikkaansa. kreikan tapauksessa ryanair omassa lehdistötiedotteessaan selvästi sanoi vuorojen lopettamisen syyksi sen että kreikka ei pitänyt kiinni jo tehdyistä markkinointisopimuksista
http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-cuts-all-rhodes-and-kos-flights-from-october-2012-as-ministry-of-tourism-reneges-on-promotion-agreement
otsikolla
RYANAIR CUTS ALL RHODES & KOS FLIGHTS FROM OCTOBER 2012 AS MINISTRY OF TOURISM RENEGES ON PROMOTION AGREEMENT
"Turun tapauksessa ne olivat liian pienet, kuin myös Lappeenrannassa. Kreikan saarikohteet kun lopettivat tukien maksamisen, loppuivat lennot myös heti. Siellä vieläpä aivan sama tarina, kuin Turun tapauksessa"
ei ollut. turun tapauksessa
http://www.ryanair.com/fi/news/ryanair-lopettaa-liikennoinnin-turusta-valtion-korotettujen-valvontamaksujen-vuoksi
otsikko oli
RYANAIR LOPETTAA LIIKENNÖINNIN TURUSTA VALTION KOROTETTUJEN VALVONTAMAKSUJEN VUOKSI
eli kohtuullisen eri viesti syystä. sisällöt vastaavat otsikoita. ainoa yhteinen tekijä oli laskelma tulovaikutuksesta. syistä ei yhteistä viestiä löytynyt.
tämä tukikeskustelu näyttää aika samalta kuin nuo "viimeisillä kerosiinihöyryillä lentely"-tarinat. hiukan faktaa ja huikeasti legendaa.
kreikan tapauksessa lennot eivät muuten aivan heti loppuneet - tiedote tuli toukokuun puolivälissä, lennot lopetettiin lokakuussa. tuokin fakta olisi ollut kohtuullisen helppo tarkistaa.
-------
kukin jälleen tehköönn jälleen kerran omat johtopäätöksensä...- sfhdgjksdfhgksdf
Ihme saivartelija olet. Viilaat pilkkua, mutta pitkän sepustuksesi höysteenä ei ole yhtään mitään, mikä kumoaisi täysin tosiasiat, joita vastaan änkytät. Lisäksi myönnät itsekin asiat, joita vastaan änkytät, mutta hiukan eri sanamuodossa ja lähinnä siinä, mikä Ryanairin tiedotteessa lukee. Ilmeisesti ainoastaan Ryanairin tiedonannot ovat sinulle tosia ja muista lähteistä tulevat tiedot ovat väärää, tai vähintäänkin väärässä sanamuodossa, vaikka asia olisikin sama, kuin Ryanarin tiedotteessa?!?
Tosiasiat joista on keskusteltu ovat:
1. Ryanair ei lennä Suomen, eikä mihinkään muuallekkaan Euroopan korpeen reittejä ilman markkinointitukia = tarvitsee tukea jostakin muualta, kuin asiakaskunnalta, joka ei maksa matkustuksestaan sen vertaa että homma pyörisi pelkästään niillä tuloilla. Kannattavaa ilman tukia homma on vain lyhyillä reiteillä, monta kertaa päivässä, kone täynnä = kaksi miljoonakaupunkia lähellä toisiaan.
2. Ryanair ei lennä, jollei saa puoli-ilmaisia maksuja itselleen = kenttiä pitää tukea tavalla tai toisella, jollei niiltä liikennöi tarpeeksi muita toimijoita, jotka maksavat käyttämästään kentästä normaalitaksoja.
Nyt voit taas viilata pilkkua ja sanamuotoja, mutta noita asioita et pysty todistamaan vääräksi, koska todisteita noiden puolesta löytyy monesta suunnasta. Peräti huvittavaa on "korjata" Turun tilanne Ryanairin tiedotteella, jossa myönnetään tosiasia numero kaksi syyksi lopettamiseen.
No tee itsesi tyytyväiseksi ja etsi Ryanairin tiedotteista mieleisesti sanamuodot, joilla nuo asiat myönnetään tosiksi, vääriksihän niitä ei pysty millään todistamaan!
- a___p
no, turha keskustelu varmaan, mutta niinkuin sanoin tuo oli ainoa kerta kun olen tiedotteisiin viitannut. suurin osa virheistä on itse asiassa korjattu lentoviranomaisten tutkimustuloksista.
en ole ikinä väittänyt vastaan siitä että markkinointia tuetaan. ainoastaa noi summat joita täälläkin on kohkattu ovat olleet ainakin hesarin mukaan moninkertaisia todellisuudessa maksettuihin.
itse kannatan tuota markkinointitukea - paitsi että satsataan lähialueen matkailuun, veroeuroni menevät lähiseudun palveluiden tukemiseen - kerrankin sellaisten, joita itse käytän. ja kohteena muu kuin esimerkiksi finnairin syöttöliikenne tai valtion tukemat bussit.
ja ainakin tuo eu:n tutkimus osoitti että tampereen kakkosterminaali toimii MEIPin mukaan eli sopimuksen ehdot olisivat myös kaupallisesti toimivan yrittäjän hyväksyttävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948