Mistä varataan?

Prismaansitten

Mistä varataan paikka Kuusaantorin alakerran parkkihalliin kaupassa käynnin vuoksi? Suuri osa paikoista on varattuna papoille jotka siivoavat ja sulattelevat autojaan pitkin päivää siellä.

Ei sitä autoa joka ajon jälkeen tartte sinne tuoda sulamaan. Eilen siellä oli jo porukkaa jotka eivät mahtuneet parkkiin jättäneet autoja ajoväylälle ja siinä tekivät perushuoltoa.

22

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhss

      Eikö ulkoilma parkki kelpaa?

      • Prismaansitten

        Pakkohan se on kelvata jos Kuusaalle meinaa rahaa jättää. Mutta kuten tässäkin ketjussa on sanottu, kelpaa ne Kouvolassakin.


      • hahhss
        Prismaansitten kirjoitti:

        Pakkohan se on kelvata jos Kuusaalle meinaa rahaa jättää. Mutta kuten tässäkin ketjussa on sanottu, kelpaa ne Kouvolassakin.

        Sitten turha valitella mistä varata parkki


      • KymiPaper
        Prismaansitten kirjoitti:

        Pakkohan se on kelvata jos Kuusaalle meinaa rahaa jättää. Mutta kuten tässäkin ketjussa on sanottu, kelpaa ne Kouvolassakin.

        Miks et sulata autoasi omassa lämpimässä tallissa,niini minä teen.Ei oo ongelma.


    • Janne-

      Mene prismaan, niin vältät kaikki ongelmat :) niinkuin itse sanoit.

    • ei oo kiellettyä

      saahan siellä autoa sulatella.vai nätkö siellä kielto taulun?
      Miekin vien huomenna ja menen sitte sillä aikaa ylös syömään pitkän loinaan.
      hahhahhhahhahhhhahhahah

      • Prismaansitten

        Vaikutat olevan jo sen verran kännissä että jätä auto kotiin.


    • Hallivahti

      Kuhan 2 tunnin välein käy siirtääs ja käy yläkerrassa 'asioimassa' eläkeläisenä kun on aikaa.

    • sakarisossu

      Kyl me sossulaisetkin sulatellaan autoja siellä!

    • Prismaansitten

      Oli Prisma täynnä tänään. Hyvästi kuusaan kaupat. Paljon parempi valikoima. Täytyy tsekata myös Veturi.

      • hahaaa1

        Muutaman vuoden jäljessä ehkä tulet jos nyt vasta ymmärsit että prismassa on enemmän tavaraa kuin s-marketissa.


    • Oikein hyvä

      että menette sinne kouvolan puoleen kaupoille.
      saa rauhassa sulatella autonsa.
      kaikenlaisia narisijoita se maa päällään kantaa.
      eikös siinä ole iso piha täynnä tyhjiä ruutuja mitäs sinne alas pitää tunkea.
      vai alkoko kyrsii kun ei omas sopinut? olist itse viennyt rämäs sinne sulamaan.
      kun et omista köyhä lämmintä tallia.
      pysy pois

      • Veturiinkinvälillä

        Sulla sitten lämmin talli onkin kun siellä hallissa maleksit? :D


    • idioottiiiiii

      en kai mä lumista autoa vie omaan talliin sulamaan ensin jos sen voi muualla sulatella ja vedet ja loskat sinne jättää.
      Sääliksi käy kun ei osaa itse ajatella.
      Kaikkia torvia se maa päällään kantaa.
      Tyhmä saa olla mutta eihän sitä täysi torvi tarvitse olla!!

      • t:Kikkihiiri

        Eihän sul ole edes autoa :D
        Vai eikö ollu rahaa tehdä ilmanvaihtoa talliin ;)

        Sori, ei mee läpi.

        Nauratti kun sunkin autos oli inva paikalla. :) Aika invalta näytitkin :D

        Haista vittu :)


      • t:kikkihiiri

        Mites muuten, onko mopopoikii näkyny?

        Ootko kännis?


    • Olen kännis

      missäs sää köyhä ruipelo??
      Varmaan kolkuttelet kaupungin vuokra kerrostalon pihalla datsunin lokareista jäitä.
      Varo että ei tipu helmat kun näytti niin mädältä se kotteros.
      Peittele kippos hyvin lupas kovaa pakkasta yöks. että lähtee käyntiin aamulla että pääse sossuu hakee vähän joulurahaa, saat vaikka uuden hajukuusen peiliin roikkumaan ja tuomaan vähän jouluntunnelmaa.
      Sääliksi käy tommosia örvelöitä näin joulun alla

      • dasjk

        ei tarvi jäitä kolkutella kun auto on sula ;D


      • Joulurauhaa sullekin

        Onneksi netissä voit olla rikas.


      • fsfk
        Joulurauhaa sullekin kirjoitti:

        Onneksi netissä voit olla rikas.

        Ei sula auto tarkoita että on rikas? Vai missä kohtaa menee väärin


    • autoilija

      se tarkottaa vaan että lämmitys toimii

      • Tai sit ei!!

        Jos -15 - -20 pakkasessa autosi kori on sula lumesta (olettaen että sillä on myös ajettu talvella)
        Silloin on kyllä autosi lämmitys laitteessa vikaa tai koko autossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe