Mönkijä lumitöihin

kertokaas

Mikähän olisi sopivin vaihtoehto mökin lumihommiin. Noita Rallyja saisi halvalla mutta entä joku 400 kymco?? Itse en tiedä noista oikeastaan mitään eli ei mitään hajua mitä pitäisi ottaa huomioon edes. Käyttötarkoitus on täysin lumityöt ja kesällä vähän puunajoa rantasaunalla yms

10

9288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mönkkö

kannataa panostaa laatumerkkeihin kuten polaris honda suzuki ja BRP ja kannattaa huomioida hyvä neliveto ja vinssi sekä korkea kuvioiset renkaat ja myöös vetokoukkuna kannattaa olla vetokuula eli sama mikä autoissa itse suosittelen polarista jos on rahaa.

• näin on

merkistä on aivan turha maksaa 100% enemmän....ammattikäyttö on eri juttu mutta jos omaan käyttöön niin kiinalainen kelpaa tai Taiwanilainen...itsellä kiina ihme ja ei mitään vikaa ....12000km mittarissa jo...

• peikko013

Jep itsellä on ollut mönkijä jo vuodesta 2000 ja nyt uusi juuri etsinnässä.
      Ajossa on ollut polaris jolla homma on hoitunut vallan hyvin naapurit vain ihmettelevät että mitenkä se noin äkkiä ja helpolla käy :) ...
      Ketjut on hyvä olla talvella jos jäätä tulee ja neliveto on oltava. Järki on oltava mukana kokonaisuus painaa 300-400kg ei siis ole 7 tonnin traktori. No ei ole sen hintainenkaan.
      Pakkasen takia jotain lämmitystä start hetkeen tarvitaan pikkanen akku ei riitä useinkaan ja bensa on oltava puhdasta itse suosi 98E:tä talvella.

T3 varmaan vaihtoehto itselleni ehkä Polaris tai Honda tai Yamaha huolto ja varaosa tarjonta tärkein ... kiinan vehkeissä tämä asia vielä lapsen kengissä... jos toki tosi TI-henkilö niin kai noillakin aikansa saa kulumaan.

Mikä on ollut teillä kulutus noissa uusissa T3:ssa.
      Desit ei kiinnosta vaan 5L vai 15L vai 25L / tunti puuhastelu ajossa ...kova vauhtinen polku tai tie ajo sit on erikseen antaa vain palaa ...

Minkä on vakuutus hinnat olleet?

Miten variaattorit ovat kestäneet ja ruiskut?

• maskindoctor1

Meikäläisellä ollut Polaris HO500 traktorimönkijä käytössä pari vuotta.
      Rajoittimesta huolimatta teho riittänyt lumitöissä ja kotitarve polttopuiden ajossa, maantiellä kulkee n. 55 km/h.
      Suosittelen asentamaan rajakytkimen puskulevyn yläasentoon, muuten
      siinä helposti käy niin, että tulee kiskottua vinssillä vaijeri liian tiukalle
      ja vaurioita voi tulla.
      Alkuperäinen akku tyhjenee itsekseen, jos ollut pitempään käyttämättömänä, akkulaturi on tarpeen.

• Jaspi mieluummin

Älkää mitään brp tai polaris leluja ostako. Niitä joutuu jatkuvasti korjaileen. Susu, jamppi tai honukka niin jää toi remontointi pois.

• piku3
    • kinuskijammu

Minä olen 5 vuotta tehnyt töitä Yamaha BigBearin kiinalaisvehkeellä. Se on Yamaha-Jianshen tekele ja palvellut ihan kiitettävästi. Etukauha, takalana, peräkärry ja repijäpiikit pääasialliset työvälineet.

Miettikääpä esim Jammumiehet, lieneeköhän teidänkin koneissanne Jianshen tekemiä osia? Kuinka japsi Yamaha sitten on?

• outlander 1000

suosittelen brp n can am outlander 1000.on hyvä ajaa ja voimaa piisaa:)

• Polle on paras :3

Polaris sportsman xp sen olla pitää. Vittu mitää jammua tai hondaa perkele ja made in china tavarasta ei puhutakaa. Itellä ei oo polari sportsman xp 550 pettäny oikeestaan koskaa paitsi ihan mahdottomissa paikoissa

• mönkkäri123

polaris ranger

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      68
      5708
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4717
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2956
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      177
      2357
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2016
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      160
      1987
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      101
      1460
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1174
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1146
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1038
    Aihe