onko kukaan käyttänyt intin aikana yötäpäivää pidettäviä piilareita? miten intti suhtautuu niiden käyttöön?
Piilarit intissä
3
499
Vastaukset
- hankaluuksia
Silmälaseilla oli ongelmia vain kaasuhälytyksessä kun piti ensin laittaa lasit jonnekkin laatikkoon ja sitte vasta naamari päähä. Joskus kerkesin saamaan vähä kyynelkaasua ennen naamarin laittoa.
- Jim
Silmälaseja...intti korvaa sulle uudet lasit jos hajoo intissä...ja sitäpaitsi voi olla aikas ikävää pitää piilareita kaks viikkoa putkeen...jos siis osuu kohdalle oikein pitkä leiri..kun ei siellä yleensä suihkuun pääse...me ei ainakaan päästy...
- kalle
Minä käytin ihan silmälaseja. Pariin otteeseen hajosivat. Kerran lähti linssi irti ja toisella kerralla katkesi sanka. Aina ne laittaa korjaukset halvimman mahd mukaan. Ekalla kerralla sain uuden linssin käyttämiini pokiin ja tuolla vika kerralla sankaa ei saatu kolvattua kiinni eikä niihin myöskään löytynyt korvaavaa sankaakaan -> sainpa uudet rillit. Vaihtoehtoja ei ollut paljon sillä uusiin pokiin piti käydä rikkimenneiden rillieni linssit. Uusia linssijä siis ei saanut, koska ne olivat ehjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661