Onko laitos saatu pelaamaan ?
Kouvolan Oikeusaputoimisto
9
199
Vastaukset
- Tyytyväinen
Asioin pari kertaa ko. toimistossa hyvin pelasi, palvelua tuli. Tosin ei ollut kysymys rikosasioista, siitä en tiedä miten toimii.
- varma turva
On siellä jotain henkilöstöä vaihdettu. Mutta eiköhän isännät ole vahtineet että ketju toimiin.
Eli sama retkutus päällä kuin ennenkin. Liittyen OP tapauksiin. - HeikkiKarila
Ei todellakaan.
Naurettavaa sisäpiiripelleilyä, kyseisestä lafkasta on turha hakea mitään oikeusapua. Naamavärkin ja puoluekannan mukaan menee kuka saa oikeusapua.
Surkein oikeusaputoimisto mitä olen koskaan nähnyt. Kaikkialla muualla asiat toimineet aina. - valtakunnan-kansleri
Nyt pitää tietää että kyseessä on poliisilaitoksen haarakonttori. Sieltä ei muuta kuin johdetaan asiakasta harhaan mikäli rikosjuttuun liittyy poliisien hölmöilyä tms. ammattitaidottomuutta. Ja pitää myös muistaa että sitä nimenomaan Kouvolan poliisilaitokselta löytyy.
- vetää.välistä.fi
Olen iäkäs ukkeli. Suht pihalla kaikesta dementiani taki8a. Kouvolan maitsratin palveluksessa oleva henkilö on kusettanut meikä ukkoo vuosikausia.
Kun eläketuloa on yli 1500 € kk, en taida päästä oikeusaputoimiston asiakkaaksi. - aivanturhaa
Mikäpä täällä toimisi. Samat kalkkikset hoitaa mitä hoitaa.
- Valtakunnan-kansleri
Juttuhan on oikeasti näin: Oikeustieteellisestä valmistuu vuosittain tietty määrä nipin-napin 'säälipisteillä' päästötodistuksen saaneita 'juristeja'. Näiden raakkien ainoa mahdollisuus on valtion tai kuntien työpaikat. Ja mikäli jompa kumpa näistä olisi käräjillä joutumassa maksumieheksi niin näiden 'oikeusapu'-toimiston rottien tehtävänä on pettää siinä tapauksessa asiakkaansa. Aikanaan ja kuuliaisesti luopion hommia tehneenä näistä paskaläjistä sitten tulee syyttäjiä jossa sama toimenkuva jatkuu kunniattomaan eläkeikään asti.
- räystäskourukonsultti
Tota....V-kanslerilla on kyllä särmää. Noin miekii olen asian kokenut.
- jooop
syyttäjät on nykyisin rikollisten puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2632232Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.221312- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
- 821221
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621215Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861141