olen 25 vuotias sopivasti pyöreä nainen lahdesta. Etsin ystävää n. 20-38v. naisesta, joka viihtyisi kainalossani pidempään. En aluksi etsi kovin vakavaa suhdetta, mutta mistä sitä koskaan tietää..
Asun avoliitossa miehen kanssa, joka hyväksyy bi-seksuaalisuuteni täysin, eikä osallistu.
bi tytöstä seuraa varatulle naiselle lahdesta
12
2481
Vastaukset
- totuuden töräys
systeemille on olemassa myös kansanomainen alatyyli-ilmaisuu.
- mikä?
Minä en jaksa ymmärtää miksi aikuisten ihmisten keskenään yhteisymmärryksessä tekemät sopimukset jaksaa muita ärsyttää ja tyrmistyttää. Kukin tekee omat valintansa ja ratkaisunsa eivätkä ne kuulu ulkopuolisille!
- *pus*
Sama tilanne mulla ja sama haku päällä.
- etsii
Hei, mistäpäin sinä sitten olet. Minulla sama juttu. Olen Hkistä.
- *pus*
etsii kirjoitti:
Hei, mistäpäin sinä sitten olet. Minulla sama juttu. Olen Hkistä.
Savosta
- flame
*pus* kirjoitti:
Savosta
Kiva, että joku vaivautui vastaamaan..
Kurja, että jotakuta häiritsee, mutta kyllä tämä on bi-palsta.. - tiuku
flame kirjoitti:
Kiva, että joku vaivautui vastaamaan..
Kurja, että jotakuta häiritsee, mutta kyllä tämä on bi-palsta..Hei, biseksuaalisuus on eri asia kuin polyseksuaalisuus :)
Bi rakastuu sukupuolesta riippumatta, poly taas hakee rinnakkaisia suhteita, yhden tai useampia, ihmisisistä riippuen, bi-poly esim. yhden kumpaakin sukupuolta ja hetero-poly n 1 vastakkaisesta sukupuolesta.
Minä olen bi ja poly, kumppanini hetero ja mono, voitte arvata, että tästä on "hieman" ongelmia :P Onnea matkaan naisen etsinnässä *kade* - mollioili
*pus* kirjoitti:
Savosta
enemmän itsestäsi jos vaikka tärppäisi.
- HIH
Täällä ois 20 vuotias bi-tyttönen imatralta, kokemusta ei vielää kyllä ole mutta kiinnostusta kyllä... varattu myöskin... jos löytyy bi-naisia niin ottakaa yhteyttä, haluaisin tutustua...
- flame
Tai kyl mä tiiän jo vastauksen.. tääl kun ei ole mitään yhteistä kohtaamispaikkaa..
Seta järjesti ennen bileitä kerran kuukaudessa, mutta nyt on ollut tosi hiljaista jo ainakin kolmen vuoden ajan. Arvatkaa miksi ??
Bileiden organisaattori löysi elämänkumppanin, ja siihen loppui into.. - pakolainen
flame kirjoitti:
Tai kyl mä tiiän jo vastauksen.. tääl kun ei ole mitään yhteistä kohtaamispaikkaa..
Seta järjesti ennen bileitä kerran kuukaudessa, mutta nyt on ollut tosi hiljaista jo ainakin kolmen vuoden ajan. Arvatkaa miksi ??
Bileiden organisaattori löysi elämänkumppanin, ja siihen loppui into..Mä asuin aikanani Lahessa ja oli kyllä ihan mahdoton löytää kaltaista seuraa. Lähdinkin sitten "pakolaiseksi" Tampereelle ja paljon on löytynyt seuraa!
- Pakolainen
Olen tulossa vkonlopuksi Lahteen. Voitaisiin lähteä vaikka kaljoille tai jotain ja tutustua. Olen 27 v tyttö Tampereelta ja varattu L-nainen, mutta aina voi tutustua uusiin ihmisiin...: )
Laita sähköpostia jos kiinnostaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70896- 115885
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736