Olen etsiskellyt ulko-oven tiivistettä em ulko-oveen.
Fenestran myyjät ei tiedä mitään, kehottivat kyselemään Etolasta. No eihän siellä semmoisia ole.
Löysin Fenestran sivuilta varaosasivut, mutta ei linkkiä mistä voisi tuotteita ostaa.
Kun tarpeeksi monta kertaa soitin Fenestralle, kertoivat sähköpostiosoitteen josta voisi kysellä.
No sieltä tuli viimein vastaus, tiiviste maksaa 1,5e/m, eli kympin suunnilleen maksaisi.
Mutta toimituskulut on vaivaiset 30e. Tommonen mahtuu vaikka kirjekuoreen...
Uusia ovia myy joka v..un puulaaki, mutta ei varaosia niihin. Että semmosta palvelua.
Jos joku tietää mistä voisi ostaa muualta kuin fenestran tehtaalta niin kertokaa.
Viitapuu/Fenestran oven tiiviste
8
6173
Vastaukset
- ??????????
Kuinka sinulla voi olla huolto- tai tiivistyspulmia?
Fenestra myy huoltovapaita ikkunoita ja ovia. - ergwertgtrwgtr
soitat tehtaalle mistä oven ost5it ja käsket toimistohiiren käydä oven tiivistyspaikalla napsasemassa tiivisterullasta sopivan määrän tiivistettä ja laittaa kuoreen ja lähettää sen. Ei kait se voi olla noin vaikeaa.
- etsivä löytää..
hhh9. Vaikea sinua on neuvoa kun paikkakuntaasi ei tiedä?
Älä takerru kyseiseen tiivistelaatuun tai malliin. Hae vastaava tai parempi.
Silikoni tiivisteitä (paras laatu) valmistaa mm Hexamer Oy Turku tai V.A.V Ii.
Kysy heiltä vähittäismyyntipisteitä?
Ikkunan ja oven tiivistysohjeet löytyy netistä. - Konsulikans
Rautakaupasta saa, k-rauta, rautia, tms.
ja pizzaleikkuri avuksi.. - sopiva paksuus
Ennenkuin ostat ovitiivisteen niin mittaa ensin kuinka PAKSUN tiivisteen tarvitset.
Teipattavat epdm tiivisteet ovat liian ohkaisia ovien ja uusien ikkunoiden tiivisteväljyyksiin nähden. Tiivistepaksuuden mittausohjeen löydät netistä: Ikkunan ja oven tiivistysohjeet. - sory vaan
ei sinun ovesi muutu yhtään paremmaksi vaikka laittaisitkin siihen uuden tiivisteen.
- TVL Tampere
Moro
Ainakan Tampereelta EI saa yksityishenkilö mistään ostaa esim. ulko-oven tiivistenauhaa joka vedetään uraan alkuperäisen tilalle.
Korja-Kumi kyllä tossa vieressä valmistaa ovien tekijöille valmista rullatavaraa.
Esim. silikoni muotonauhaa, monen mallista.
Vain tehtaiden tilauskäyttöön!
Meidän ulko-ovissa on EPDM kumitiiviste joka on kivikovaa ja kynnyksestä rikki.
Ovimerkki on edesmennut Sweadoor.
Soitin tuotemerkin ja ovitehtaan ostaneelle; ei tietoa mahd. oven pintakäsittelystä eikä varaosista, kuten tiivistenauhasta.
Ja rautakaupoista EI saa oikeita oven tiivisteitä saa vain joitain lisätiivistysnauhoja jotka ei ovissa kyllä montaa viikkoa kestä.
Mutta tätä se on näin EU aikana että "kahveenkeittimiä" saa joka kioskista mutta ei varaosia eikä huoltopalvelua mistään.
Kuluttajansuoja ei toimi tai ei välitä muusta kuin kuin suuurriiista asioista, kuten näin unioniliittoon kuuluvana kait kuuluukin.
Ihmiset on jätetty "oman onnensa" nojaan pärjäämään niin kuin parhaaksi näkevät. - Valmistaja tietää
Ulko-oven tiiviste kannattaa vaihtaa 5-7 vuoden välein. Lämpötilojen ja säävaihtelujen takia ovet vääntyvät alkuperäisestä asennostaan.
Ovi ja ikkunatiivisteiden hankintapaikkoja kannattaa kysyä kotimaisilta tiivisteiden valmistajilta.
Parhaat silikonitiivisteet valmistaa : Hexamer Oy tai V.A.V Oy
Tiivisteiden asennusohjeet löytyy: Korjaustieto.fi tai Ikkuna-asiantuntija.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832