Omistan whippetin, jonka tassut kylmää niin paljon että joutuu aamullakin käymään kaksi kertaa pihalla, jotta saa tarpeensa tehtyä. Lenkillä käymisestä ei tule kovemmilla pakkasilla yhtään mitään, 5-10min päästä alkaa vinkuminen ja tassujen nostelu.
Ostin sellaiset fleecetossut, mutta koira ei tottunut niihin mitenkään - ravisteli heti niin kovasti että lensivät pois jaloista. Olen miettinyt sellaisten pitempien tossujen ostamista, mutta ne maksavat yli 100€!
Miten te muut pärjäilette talvisin?
Tassut kylmää!
2
157
Vastaukset
- wiiuuuhhh!
Meillä on greyhoundeja.
Remmilenkit kyllä lyhenee pakkasilla. Kävelyvauhdissa kun kylmä iskee heti. Sensijaan metsälenkkejä tehdään yli -20:n kylmyydessäkin: haalari ja mantteli päälle ja menoksi. Ilman tossuja. Juoksu ja leikki vapaana pitää varpaat lämpiminä. Tossut jalassa häviää pito, eikä juokseminen onnistu.
Riittävän lämmin vaatetus on tarpeen: kun runko on lämpimänä, varpaatkin tarkenevat paremmin. Fleecehaalari, neule ja mantteli korkealla kauluksella. Emme käytä tossuja. - whippettyttö
Meillä kaks wipukkaa ja tassuja aletaan nosteleen siinä -13ja kylmemmillä pakkasilla. Ollaan kokeiltu kans parit eri tossut ja ite koitettu ponnarilla pistää sukkia jalkaan, mut vaikkeivat nuo niitä revi/ravistele, niin ne vaan tippuu jalasta. osa jo rappukäytävään, osa sitten viimestään ekan 50metrin kävelyn aikana. Wippetin jalat vissiin niin rimpulat, etteivät oikein pysy jalassa. Käydään siis pakkasilla pelkät pisulenkit ja ootellaan lämpösempiä säitä, että pääsee lenkille juoksemaankin. Tuo toinen koira pärjää vähän paremmin -15asti voi mennä vähän pidempiäkin lenkkejä, ja vapaaks oon päästänyt, kun osaa mennä yksin nätisti jolkotellen. kaksistaan en päästä juokseen noita yli -10pakkasilla, koska juoksisivat kilpaa ja keuhkot ei tykkää hyvää pakkasella juoksemisesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477