Otto Santeri, Olli Petteri, Antti Oskari. He ovat viiden vuoden ikäisiä.
Otto, Olli ja Antti saivat nyt siskopuolen ja nimeksi tulee melko varmasti Janna Jemina. Toinen vaihtoehto olisi Janna Marjut.
Janna on joka tapauksessa etunimi sillä siitä me molemmat pidämme, ja niin pitävät myös sukulaiset.
Kertoisitteko mielipiteenne.
Vaimoni kolmoispojat
11
853
Vastaukset
- tiitu
Janna Jemina kuulostaa mukavalta
- joku vaan
...
- elisa
Janna on mielestäni aika typerä nimi, eikä mielestäni sovi kolmoispoikien nimien jatkoksi. paitsi eihän sen nyt niin pakko ole sopiakaan. mutta laittakaa Janna nimeksi jos itse pidätte siitä :)
- Aurora
Janna Marjut on ehdottomasti parempi kuin Janna Jemina! Janna Jemina on liian mössöinen j-nimi, Marjutissa on enemmän luonnetta! R-kirjain piristää nimeä kummasti.
Poikien nimet ovat kaikki kivoja, vaikken Petteri-nimestä välitäkään hirveästi. - tarja
Marjutin kannalla....
- -n-
... parempi on Janna Marjut. Kuten Aurora jo edellä totesinkin, Marjut antaa nimeen mukavasti "särmää" ja muutenkin se on mielestäni kauniimman kuuloinen kuin Jemina. Janna Marjut mainio nimi kokonaisuudessaan!
- r.t.
-n- kirjoitti:
... parempi on Janna Marjut. Kuten Aurora jo edellä totesinkin, Marjut antaa nimeen mukavasti "särmää" ja muutenkin se on mielestäni kauniimman kuuloinen kuin Jemina. Janna Marjut mainio nimi kokonaisuudessaan!
Marjut.Janna on kyllä aika kauhea nimi,mut pääasia että itse pidätte.
- eaN
Janna ja Jemina! Jopa on keksitty "nimiä"!
Enpä muuta sano!- tarja
Janna ja Jemina on "keksitty" jo ajat sitten,ei enää edes mitään erikoisia,ainoa "haitta" on minun mielestä että pojilla on perinteiset nimet ja Janna on kuitenkin nykynimiä...
- mamma
Jemina on kaunis nimi ja on myös suomalaisessa allakassa, että se siitä keksimisestä...
- tinsku
Janna Jenina, olisi tosi kaunis, vai mitä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701