Mulla ei oo ollu ainuttakaan poikaystävää, ja oon 15w. Oon tosi ujo, enkä liiku ns. yleisillä paikoilla paljoakaan. En juo, en polta. Mulla ei oo ku yx hyvä ystävä ja hänkin on mua kaks vuotta nuorempi. Asia ei tosin mua vaivaa, en oo koskaan ollu hirveen seurallinen. En meikkaa. Oonko ainut tällanen ihminen koko Suomes? Tuntuu et suurin osa nykyajan ihmisistä on sellasia "Kattokaa ku oon siisti ku poltan ja oon rapakännissä päivät yöt" - tyyppejä. Jos täällä olis ees samankaltasia tyyppejä, mailata saa osotteeseen:
[email protected]
En sit kaipaa mitään vittuiluja, vaan oikeita mielipiteitä. Kiitos vastanneille ja hyvää loppukesää!! :)
Mielipiteitä..
4
393
Vastaukset
- yökyöpeli
Tiettyyn pisteeseen asti jokainen tekee elämästään mitä haluaa.
Jos itse haluat olla vähemmän seurallinen ihminen, niin mikäs siinä. Se on oma valintasi. Mutta toisaalta sinun täytyy tietää sen seuraukset? Jos ei missään liiku, ei voi ketään tavatakaan. Joten ei yllättävää, ettei sinulla ole ollut poikaystävää.
Samaan tapaan: Itse rakastan naispuoleisia ihmisiä :D Eikä yksinolo juuri maistu. Siksipä panostan ulkonäkööni niin paljon kuin voin, liikun bileissä aina kun on mahdollista ja ujouden poistamiseen käytän tuttua alkoholi-lääkettä. Tupakan polttamiseen en taas näe mitään syytä, joten en sitä harrasta.
No niin. Tämä oli tämmöinen vuodatus. Olkaamme kaikki mitä haluamme, kukaan ei ole toista huonompi. - EräsJokaHeräs
Mä oon jo 18-vuotias ja tänä vuonna aloin vasta ekaa kertaa seurustella. Mäkin oon aika ujo (kai) ja tykkään viettää aikaa tosi paljon kotona. En myöskään minä polta tai juo, enkä meikkaa. Ei huolta, et oo ainut. Sun tapasia on monia muitakin.
Usein juttelin kaverini kanssa siitä, miten mä jään ikuisiks ajoiks yksin, kun kukaan mies/poika ei huomaa mua, eikä haluu mua. Oon aina aina yksin ilman poikaystävää. Mä meen luostariin, sinne kuulun! Näin sanoin ja olin siitä aivan varma. Mutta sitten eräänä iltana käytiin kaverin kanssa tanssimassa ja kuinkas ollakaan, tapasin siellä maailman ihanimman kullan. Alettiin seurustella ja nyt vaan huvittuneena naureskelen hölmöille jutuilleni luostariin menosta =)
Jokaisen aika tulee kyllä! Sinunkin, vaikka siltä ei ehkä tunnu nyt. Hyvää loppukesää sullekin =) - Kiia
mä oon 14w tyttö ja mulla on ollu 1 poikaystävä.siinä ei oo mitään hävettävää jos 15 vuotiaalla ei oo ollu yhtään. mut jos tykkäät jostakin ja haluisit alkaa seurusteleen sen kaa nii rohkeesti vaan tee alote!niin mäkin teen.
- arse
niin sitä vain että miks kaikki absolutistit luulee että kun juo alkoholia niin sitten on aina iha rapakännissä ja oksennus lentää joka toinen minuutti. en minäkään ennen uskonut että alkoholi niin ihmeellinen asia on, mutta sitten opettelin juomaan sitä ja juon sitä edelleenkin todella hillitysti. koskaan ei ole ollut krapulaa ja koskaan ei ole kaduttanut mikään vaikka olenkin ryypännyt aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689