Haluaisiko joku katsoa?

Iäkkäämpinainenmasen

Tuntuu, etten saa ymmärrystä itselleni oikein keltään.
Ei ole ketään kehen voisin luottaa ja olla omana itsenäni.
Tulenkohan tilanne muuttumaan.
Minkälaisia ihmisiä ympärilläni näkyy ja minkälaisin ajatuksin.
Paraneeko rahatilanne.
Kiitos mahdolliselle katsojalle.

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      kuinka paljon sinä luotat itseesi ja omaan arviointikykyysi?
      sinulta puuttuu unelmat, joihin tarttua ja joita rakentaa. kun keksit ne, sinun on helpompi päästä eteenpäin masennuksessasi. voit ihan hyvin aloittaa pienistä ihanista asioista, mieti mitä haluat tehdä ja yritä tehdä sitä!

      sydämelläsi on mies, ketä rakastat. hänen kotinsa on mahdollisesti "jäänyt jalkoihin". hän ei ole enää oma vanha itsensä, vaan mieli on sairastunut ja väsynyt. sinä et voi auttaa häntä, vaikka haluaisitkin. hän on omassa sisäisessä vankilassaan.

      jos sinulla on veljiä, niin saat heiltä neuvoja taloudellisiin kysymyksiin. edes jonkinlaisia, maanläheisiä neuvoja.
      mahdollisesti kodin jako meni aikoinaan toisella tavalla, kuin olit toivonut. mutta et ehkä silloin ymmärtänyt kaikkia pykäliä, et uskaltanut kysyä neuvoja.

      sinulle minä näen kauniin kodin, missä on lämmin ja hyvä olla. enkä näe yhtä ainutta aitoa naista lähelläsi, mutta miehiä enemmänkin. ajattelen, että ainakin 2 heistä olisivat sukulaisia.

      onko sinulla jotakin vanhaa ja arvokasta? voisit käydä tavaroitasi läpi ja tarkistaa, sillä siellä joukossa voisi olla jotakin arvokasta.
      ei sen edes tarvitse olla suuren kokoista.
      mutta älä panttaa sitä, vaan myy suoraan.

      koti ja matka, ne näkyvät sinun aurassasi. et voisi pitää kumpaakaan pystyssä, ellet olisi niin järkevä rahasi kanssa.
      et voi luottaa naisiin, jopa lapsi ajattelee kovin eri tavalla kuin sinä. mutta voit aina luottaa omaan sisäiseen ääneesi! olethan tehnyt niin tähänkin asti.

      matkan takana tai matkalla, siellä sinun on helpompi hengittää.

      t. Keskiyö

    • iäkkäämpinainenmasen

      Kiitos paljon Keskiyö!
      Olen päivän aikana välillä miettinyt sanojasi ja olen "vahvistunut" niistä, kiitos siitäkin!
      Minulla on kaksi miespuolista sukulaista jotka ovat minulle läheisimmät ja
      joihin ainoastaan luotan.
      Valitettavasti ei ole niitä luotettavia naisia, näin tunnen itsekin.
      Se on myös totta, että saan "hengitettyä" pienelläkin matkalla paremmin
      kuin omalla paikkakunnallani.
      Raha-asiat ovat järjestyksessä omassa niukkuudessaan, jatkuvaa sumplimista edellyttää.
      Tärkeä asia on tuo, että opin luottamaan omiin tunteisiini ja arviointikykyyni.
      Enkä siihen, että minä väärässä muut oikeassa..
      Kiitos paljon ja Hyvää Joulua Sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe