Tuntuu, etten saa ymmärrystä itselleni oikein keltään.
Ei ole ketään kehen voisin luottaa ja olla omana itsenäni.
Tulenkohan tilanne muuttumaan.
Minkälaisia ihmisiä ympärilläni näkyy ja minkälaisin ajatuksin.
Paraneeko rahatilanne.
Kiitos mahdolliselle katsojalle.
Haluaisiko joku katsoa?
2
<50
Vastaukset
Hei
kuinka paljon sinä luotat itseesi ja omaan arviointikykyysi?
sinulta puuttuu unelmat, joihin tarttua ja joita rakentaa. kun keksit ne, sinun on helpompi päästä eteenpäin masennuksessasi. voit ihan hyvin aloittaa pienistä ihanista asioista, mieti mitä haluat tehdä ja yritä tehdä sitä!
sydämelläsi on mies, ketä rakastat. hänen kotinsa on mahdollisesti "jäänyt jalkoihin". hän ei ole enää oma vanha itsensä, vaan mieli on sairastunut ja väsynyt. sinä et voi auttaa häntä, vaikka haluaisitkin. hän on omassa sisäisessä vankilassaan.
jos sinulla on veljiä, niin saat heiltä neuvoja taloudellisiin kysymyksiin. edes jonkinlaisia, maanläheisiä neuvoja.
mahdollisesti kodin jako meni aikoinaan toisella tavalla, kuin olit toivonut. mutta et ehkä silloin ymmärtänyt kaikkia pykäliä, et uskaltanut kysyä neuvoja.
sinulle minä näen kauniin kodin, missä on lämmin ja hyvä olla. enkä näe yhtä ainutta aitoa naista lähelläsi, mutta miehiä enemmänkin. ajattelen, että ainakin 2 heistä olisivat sukulaisia.
onko sinulla jotakin vanhaa ja arvokasta? voisit käydä tavaroitasi läpi ja tarkistaa, sillä siellä joukossa voisi olla jotakin arvokasta.
ei sen edes tarvitse olla suuren kokoista.
mutta älä panttaa sitä, vaan myy suoraan.
koti ja matka, ne näkyvät sinun aurassasi. et voisi pitää kumpaakaan pystyssä, ellet olisi niin järkevä rahasi kanssa.
et voi luottaa naisiin, jopa lapsi ajattelee kovin eri tavalla kuin sinä. mutta voit aina luottaa omaan sisäiseen ääneesi! olethan tehnyt niin tähänkin asti.
matkan takana tai matkalla, siellä sinun on helpompi hengittää.
t. Keskiyö- iäkkäämpinainenmasen
Kiitos paljon Keskiyö!
Olen päivän aikana välillä miettinyt sanojasi ja olen "vahvistunut" niistä, kiitos siitäkin!
Minulla on kaksi miespuolista sukulaista jotka ovat minulle läheisimmät ja
joihin ainoastaan luotan.
Valitettavasti ei ole niitä luotettavia naisia, näin tunnen itsekin.
Se on myös totta, että saan "hengitettyä" pienelläkin matkalla paremmin
kuin omalla paikkakunnallani.
Raha-asiat ovat järjestyksessä omassa niukkuudessaan, jatkuvaa sumplimista edellyttää.
Tärkeä asia on tuo, että opin luottamaan omiin tunteisiini ja arviointikykyyni.
Enkä siihen, että minä väärässä muut oikeassa..
Kiitos paljon ja Hyvää Joulua Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833422BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532184- 682069
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3451358MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251137- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1671005