mitä mieltä olet?(lukemista tylsille sadepäiville tai muuten vaan..)

epätoivoinen

olin kaverin mökillä viikonloppuna ja hänen serkkunsa tuli sinne myös.minä tyttö,serkku poika ja hän minusta vuoden vanhempi.hänen ulokonäkönsä ei ollut ihan kympin veroinen mutta sisältä paljastui ihanaakin ihanempi poika.hän ei ollut mikään kakara vaan kypsä ikäisekseen.lähennyimme monta kertaa makaamalla vierekkäin peiton alla,nojauduimme toisiimme ja saunassa hänen päänsä minun jalkojen päällä ja toisinpäin.hän oli koko ajan ystävällinen minulle.minusta tuntui kuin olisimme olleet luodut toidillemme.kaverini katsoi vierestä vähän tuimasti ainakin se tuntui vähän siltä.huomasin että meillä oli paljon yhteistä.mutta sitten viimesenä päivänä eka oli ajatuksena että serkku tulisi sukalaistensa luoksi vielä viikoksi,olin sillon onnessani ja ajattelin että kävisin kaverini luona melkein jokapäivä.mutta toisin kävi,ei hän päässytkään.silloin tuli kyllä tippa "linssiin".koko ajan autossa matkalla kotiin ikävöin häntä.en voinnut olla ajattelematta muuta että kuin vain näkisin hänet ja pian.kotiin päästyäni menin heti nukkumaan ja itkin itseni uneen.en ole ennen kokennut niin kovaa ikävää,en kyllä itsekkään tajunnut.seuraavana päivänä itkin melkein joka päivä ja kuleskelin edestakas levottomana.otin find:sta hänen numeronsa epätoivoisena enkä tiedä pitäisikö lähettää vaikka textari tai jotain.en vain yksin kertasesti kehtaa.jos hän ei tunne samoin.huomasin että hänelle riittäisi kuitenkin tyttöjä vaikka joka sormelle.en uskalla kertoa kaverilleni tunteista serkkuaan kohtaan kun hän kuitenkin pitää minua ihan hulluna.sanokaapas oma mielipiteenne,se saattaisi helpottaa oloani olen nimittäin todella epätoivoinen asian suhteen.

kiitos niille jotka jaksoivat lukea urputustani ja ottaa kantaa!

4

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesto

Tiedänpä melkein tasantarkkaan tunteen jota tarkoitat. =)
      Minun neuvoni on että tietysti otat yhteyttä häneen! Siten saat tietää mitä hän sinusta ajattelee. Kyllä hän sinusta pitää. Ja mitä sillä on väliä, vaikka hänelle "riittäisi naisia joka sormelle", jos sinä olet se kenet hän haluaa.
      Hän saattoi myös tuntea samoin kuin sinä, joten anna mennä vaan!

• ...

Saat ainakin mielenrauhan kun tiedät että olet tehnyt voitavasi, muuten sinua voi jäädä harmittamaan asia myöhemmin. Tuskin pojan mielestä vastenmielinenkään olet kertomuksesi perusteella

• epätoivoinen
        ... kirjoitti:

Saat ainakin mielenrauhan kun tiedät että olet tehnyt voitavasi, muuten sinua voi jäädä harmittamaan asia myöhemmin. Tuskin pojan mielestä vastenmielinenkään olet kertomuksesi perusteella

niin sitä vaan mietin että mitenköhän kaverini suhtautuu siihen että jos olen ottanut hänen serkkunsa numeron ja sitten otan häneen yhteyttä.vai onko parempi että kerron kaverilleni ensin miten paljon hänen serkustaan välitän vai odotanko että serkku ottaa minuuun yhteyttä,silloin tietäisin että hän ajattelee minua mutta jos ei ottaisikaan mnettäisin toivoni.APUA mitä mä teen!!!!

kiitos muuten kannustuksesta niille jotka on vastannut,se on piristänyt minua junkunverran...
        mutta en vieläkään kuitenkaan osaa päättää..

• kehään : ))
        epätoivoinen kirjoitti:

niin sitä vaan mietin että mitenköhän kaverini suhtautuu siihen että jos olen ottanut hänen serkkunsa numeron ja sitten otan häneen yhteyttä.vai onko parempi että kerron kaverilleni ensin miten paljon hänen serkustaan välitän vai odotanko että serkku ottaa minuuun yhteyttä,silloin tietäisin että hän ajattelee minua mutta jos ei ottaisikaan mnettäisin toivoni.APUA mitä mä teen!!!!

kiitos muuten kannustuksesta niille jotka on vastannut,se on piristänyt minua junkunverran...
        mutta en vieläkään kuitenkaan osaa päättää..

Mitäs ihmettä sen sun kaverille kuuluu, otatko serkkuun yhteyttä, itse olet selville numeron ottanu. Nyt rohkeasti vaan soittamaan, tai viestiä näpyttelemään, eihän sitä tiedä vaikka hemmolla olis sua ikävä, ihan niin ku sulla sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3621
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2383
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2028
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      891
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      821
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      775
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      4
      754
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      697
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      676
    Aihe