Onko täällä ketään, joka ois aurinkolahden koulussa helsingissä? Mä tuun loman jälkeen tähän kouluun ja ois kiva tietää koulust jotakin. Tutustumis käynnille unohtu mennä, vaikka siellä olisin halunnu käydä. Minkälainen tää koulu on? Minkälaisii oppillaita/opettajii siellä on? Mopotetaanko siellä seiskoja kauheesti....?
Hitsi muo jännittää... En tunne sielt ketää, ku kaverit meni muihin kouluihin. Taidan vähän yli reakoida xD
Aurinkolahden koulu?
UjoLikka
3
1284
Vastaukset
- Mutsi
Hei UjoLikka! Eksyin tänne koulusivuille vahingossa.. mutta huomasin heti tutun koulun nimen. Tyttäreni aloitti nyt seiskaluokan Aurinkolahden koulussa, ja on ainakin toistaiseksi tykännyt.
Tuskin siellä mopotetaan, kun se on niin uusi koulu.
Asutko itse Vuosaaressa vai kuljetko kauempaa tänne asti yläasteelle?
Tsemppiä kouluun! Kyllä sä pärjäät!- UjoLikka
Kiitos! Koulu alko ihan hyvin, sain kavereita ja opet tuntuvat ihan mukavilta :) Joo, asun ihan vuosaaressa, mulla on kivan lyhyt matka kouluun.
- Anonyymi
Kato et saippua pysyy käsissä.
PETTERI HALLITSEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629