digikuvaus alussa ja muilla katsellessani kuvia aina joutuu klikkaamaan auki ja sulkemaan joka ikisen kuvan. Rasittavaa! Saako kuvat rullaamaan kivasti esim powerpointilla kuten yhdessä aiemmassa viestissä? Mitä tulee tehdä kuville ennenkuin homma pelaa?Onko kameran mukana tai xp homessa joku ohjelma jolla saa kuvat valmiiksi powerpointia varten? Kiitos etukäteen..
kuvien muokkaus
4
809
Vastaukset
- Lopo
Saa esim. 'xnview' ilmaisohjelmalla. Kun siinä avaa ensimmäisen kuvan, voi koko hakemiston antaa mennä läpi toiminnolla ´Kuvaesitys'. Kuvien vaihtumisajan voi itse asettaa.
Tämän ohjelman kopioin sivulta:
http://groups.msn.com/FileShareFinland/kuvanksittely.msnw - Skullfrog
Paremmuudesta voitaneen kiistellä, mutta käytetyin ilmainen kuvienkatselu ohjelma lienee Irfan View.
Irfan View on kätevä käyttää ja esim. pakattujen jpg kuvien kääntäminen Irfan Viewissä ei heikennä kuvien laatua, kuten niin monissa muissa kuvankatselu- ja käsittelyohjelmissa.
ohjelma löytyy osoitteesta:
http://www.tucows.com/preview/194967.html - Surffianne
XP:ssä on toiminto nimeltä Kuvatehtävät, ja siel Näytä diaesityksenä.
- amateur
Kivaa saada asiatietoa näissä liian usein lööperiportaaleissa. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760