Piilomainonta kyrsii!!!

kuolleiden aamunkoitto

Kyllästyttääkö teitä tällä palstalla koskaan, kun ihmiset pyrkivät jonkun toisen nimissä mainostamaan omaa juttuaan, ikään kuin "rivikansalaisina" ja tietämättöminä kyselijöinä?

Anonymiteetti on tietenkin tarpeellinen juttu, mutta sitäkin voi käyttää väärin. Miksei ihmiset esitä asiaansa silleen, että "hei, satanisminettiä ollaan pistetty pystyyn, kandee pipahtaa sivuilla", tai "hei, julkaisin muuten lukemisen arvoisen VKP-kirjan"? Minusta ootte naurettavia, jotka yritätte piilomainostaa, kömpelöt yrityksenne näkyvät kauas ja antavat vain naurettavan kuvan edustamistanne asioista, jotka sinänsä, ilman säälittäviä naamiaisianne, saattaisivat olla ihan tutustumisen arvoisia.

Teresa R, joka VKP:stä paasaat, oletko Kotkavuori vai kirjan kustantaja, kerropa rehellisesti meille jos on pokkaa? Henkilöllisyyden salaaminen on ok, koska se ei ole välttämättä oleellista, mutta huijaaminen ja harhaanjohtaminen EI. Joku netiketti pliis voimaan, muuten tälläisten keskustelujen pyörittäminen on täysin hyödytöntä kuurupiiloa:-(

12

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aza

      muttei mainostelu pelkästään, vaan se, että pidetään aihetta puoliväkisin esillä että voidaan sitten omilla sivuilla hehkuttaa, miten vilkasta "kädenvääntöä" aiheesta käydään. Myynninedistämisyritystä toki sekin.

      • Felix

        ignoroida ko. viestit ja kommentoida ja kirjoittaa jotain ihan muuta.


    • Teresa Regan

      Olen otettu epäilyksestäsi, mutta valitettavasti joudun toteamaan, etten ole Kotkavuori, en edes setiläinen :-)

    • Ifrit

      Harkitsin jopa VKP-kirjan ostamista ihan vaan mielenkiinnosta, mutta toistuva "piilomainonta" tällä palstalla on saanut minut arvioimaan uudestaan. Toinen mikä ärsyttää on se "tuomme ensimmäistä kertaa CoSin Suomeen"-mainostelu, joka putkahtaa myös vähän väliä ruudulle uusissa viesteissä.

      • CoS-jäsen

        CoS-jäsenet eivät täällä mainosta.Webmaster on yhden maininnan laittanut jo kauan sitten kun sivuston avasi, mutta sen jälkeen on aina joku sivuilla vierailija katsonut asiakseen kommentoida tai mainostaa tällä palstalla. Jos katsot muutamissa viesteissä jatkeena olevia CoS-jäsenten kommentteja, ne eivät tuollaista mainontaa ylistä eivätkä halua; Suomeen ei olla "tuomassa" yhtään mitään. Kyseessä on vain yksi www-sivu, ei sen ihmeellisempää. Toivonkin, että palstalle tulisi uusi seriffi, joka hoitaisi pois kaikki mainosviestit tai sen tapaiset; monikaan CoS-jäsen ei täällä ehdi jatkuvasti vierailla ja asiattomista viesteistä ilmoitella. Ja jos asiaa on, kannattaa kirjoittaa suoraan sähköpostiosoitteisiin, eikä kysellä täällä tyyliin "CoS-jäsenille kysymyksiä", sillä www-sivuihmisten ym. jäsenten vierailut keskustelupalstoilla ovat aika satunnaisia.

        Ylipäänsä kirjoittajien kannattaisi tutustua Suomi24.fi:n uudistuneisiin sääntöihin koskien kirjoittelua; mielestäni niissä ei liikoja kirjoittajilta vaadita.


      • CoSsu jäsen myös
        CoS-jäsen kirjoitti:

        CoS-jäsenet eivät täällä mainosta.Webmaster on yhden maininnan laittanut jo kauan sitten kun sivuston avasi, mutta sen jälkeen on aina joku sivuilla vierailija katsonut asiakseen kommentoida tai mainostaa tällä palstalla. Jos katsot muutamissa viesteissä jatkeena olevia CoS-jäsenten kommentteja, ne eivät tuollaista mainontaa ylistä eivätkä halua; Suomeen ei olla "tuomassa" yhtään mitään. Kyseessä on vain yksi www-sivu, ei sen ihmeellisempää. Toivonkin, että palstalle tulisi uusi seriffi, joka hoitaisi pois kaikki mainosviestit tai sen tapaiset; monikaan CoS-jäsen ei täällä ehdi jatkuvasti vierailla ja asiattomista viesteistä ilmoitella. Ja jos asiaa on, kannattaa kirjoittaa suoraan sähköpostiosoitteisiin, eikä kysellä täällä tyyliin "CoS-jäsenille kysymyksiä", sillä www-sivuihmisten ym. jäsenten vierailut keskustelupalstoilla ovat aika satunnaisia.

        Ylipäänsä kirjoittajien kannattaisi tutustua Suomi24.fi:n uudistuneisiin sääntöihin koskien kirjoittelua; mielestäni niissä ei liikoja kirjoittajilta vaadita.

        Sen verran undergroungjuttu, että omatkaan mainokset ei haittaa jossain nettipalstoilla. Turha niitä on hävetä ja selitellä .
        Hyvä vaan! (Sallittua ilmoitella netissä>ovelta ovelle olisi kiusallisempaa)


    • Lindisfarne

      jos ei edes mainita saa että Suomessa on julkaistu niin mahtava kirja kuin VKP! Perisuomalainen kateusko sinua riivaa vai mikä? Minulle ei kyllä kukaan tule määräilemään mitä saan sanoa ja mitä en.

    • CoSsu jäsen

      Ei ole liikeyritys. Saatte puolestani uskontoa mainostaa sille kuuluvalla palstalla niin paljon kuin lähtee. Ei ilmeisesti ole bisnes?

      • kuolleiden aamunkoitto

        Sisälukutaito on ilmeisesti tältä porukalta hukassa: pointtini oli, että on NAURETTAVAA mainostaa kirjaa innokkaana kyselijänä tai haltioituneena fanina tai sivustoa siellä vierailleena, jos kuitenkin on kirjan kirjoittaja tai kustantaja tai sivuston perustaja. Antaa höntin kuvan koko edustetusta jutusta kun paistaa kuitenkin ihan selkeästi läpi. Minulle on tietty ihan sama, jos joku haluaa netissä levitellä juttujaan ja bisneksiään noin muuten (ja onhan joku kirjan kustantaminen bisnestä vaikka pienimuotoista olisikin, eikö totta?).

        Itse asiassa sain viimeinkin tämän Kotkavuoren kierjan käsiini, ja se ylitti kaikki odotukset, todellakin!! Kotkavuori vaikuttaa varsin pätevältä ja asiansatuntevalta vasemmankädenpolkulaiselta, kysymys herääkin tästä kustannuspuolesta, ainakin voimasanan sivut on kauheat sisällöstä layouttiin plus tämä "mainostustyyli" täällä ja muualla, käykäähän vain etelä-suomen sanomien keskusteluja vilkaisemassa (voimasanan sivuilta sinne "eteläsuomen sanomien kirja-arvoisteluihin"(what?!)on oikein linkkikin) jeesus...


      • hisus
        kuolleiden aamunkoitto kirjoitti:

        Sisälukutaito on ilmeisesti tältä porukalta hukassa: pointtini oli, että on NAURETTAVAA mainostaa kirjaa innokkaana kyselijänä tai haltioituneena fanina tai sivustoa siellä vierailleena, jos kuitenkin on kirjan kirjoittaja tai kustantaja tai sivuston perustaja. Antaa höntin kuvan koko edustetusta jutusta kun paistaa kuitenkin ihan selkeästi läpi. Minulle on tietty ihan sama, jos joku haluaa netissä levitellä juttujaan ja bisneksiään noin muuten (ja onhan joku kirjan kustantaminen bisnestä vaikka pienimuotoista olisikin, eikö totta?).

        Itse asiassa sain viimeinkin tämän Kotkavuoren kierjan käsiini, ja se ylitti kaikki odotukset, todellakin!! Kotkavuori vaikuttaa varsin pätevältä ja asiansatuntevalta vasemmankädenpolkulaiselta, kysymys herääkin tästä kustannuspuolesta, ainakin voimasanan sivut on kauheat sisällöstä layouttiin plus tämä "mainostustyyli" täällä ja muualla, käykäähän vain etelä-suomen sanomien keskusteluja vilkaisemassa (voimasanan sivuilta sinne "eteläsuomen sanomien kirja-arvoisteluihin"(what?!)on oikein linkkikin) jeesus...

        voimasanan kustantaja nauraa varmaan koko matkan mennessään pankkiin! näin hyvää mainosta harva saa rahallakaan. pitääpä käydä vilkaisemassa sivustoa.


      • Hisus
        kuolleiden aamunkoitto kirjoitti:

        Sisälukutaito on ilmeisesti tältä porukalta hukassa: pointtini oli, että on NAURETTAVAA mainostaa kirjaa innokkaana kyselijänä tai haltioituneena fanina tai sivustoa siellä vierailleena, jos kuitenkin on kirjan kirjoittaja tai kustantaja tai sivuston perustaja. Antaa höntin kuvan koko edustetusta jutusta kun paistaa kuitenkin ihan selkeästi läpi. Minulle on tietty ihan sama, jos joku haluaa netissä levitellä juttujaan ja bisneksiään noin muuten (ja onhan joku kirjan kustantaminen bisnestä vaikka pienimuotoista olisikin, eikö totta?).

        Itse asiassa sain viimeinkin tämän Kotkavuoren kierjan käsiini, ja se ylitti kaikki odotukset, todellakin!! Kotkavuori vaikuttaa varsin pätevältä ja asiansatuntevalta vasemmankädenpolkulaiselta, kysymys herääkin tästä kustannuspuolesta, ainakin voimasanan sivut on kauheat sisällöstä layouttiin plus tämä "mainostustyyli" täällä ja muualla, käykäähän vain etelä-suomen sanomien keskusteluja vilkaisemassa (voimasanan sivuilta sinne "eteläsuomen sanomien kirja-arvoisteluihin"(what?!)on oikein linkkikin) jeesus...

        >>Itse asiassa sain viimeinkin tämän Kotkavuoren kierjan käsiini, ja se ylitti kaikki odotukset, todellakin!! Kotkavuori vaikuttaa varsin pätevältä ja asiansatuntevalta vasemmankädenpolkulaiselta, kysymys herääkin tästä kustannuspuolesta, ainakin voimasanan sivut on kauheat sisällöstä layouttiin plus tämä "mainostustyyli" täällä ja muualla, käykäähän vain etelä-suomen sanomien keskusteluja vilkaisemassa (voimasanan sivuilta sinne "eteläsuomen sanomien kirja-arvoisteluihin"(what?!)on oikein linkkikin) jeesus... >>

        Tosiaan piti käydä tsekkaa tää juttu. Voimasanan saitti ei päätä huimaa mutta on niitä surkeampiakin nähty. Seurailin niitä linkkejä, ESSän sivustolla tosiaan runtataan koko paska. Kustantaja tosiaan on siellä omalla nimellään! Ei mikään minnihiiri kerta sen tekee vaikka kaikenlaiset kusipäät nillittää kybällä hangot tanassa. Minusta se on nokkelasti keksiny käyttää nettiä hyväksi tässä mainoshommassa kun antaa linkit huonoihinkin arvosteluihin. Real bitch, kaikella kunnioituksella.


      • Teresa Regan
        Hisus kirjoitti:

        >>Itse asiassa sain viimeinkin tämän Kotkavuoren kierjan käsiini, ja se ylitti kaikki odotukset, todellakin!! Kotkavuori vaikuttaa varsin pätevältä ja asiansatuntevalta vasemmankädenpolkulaiselta, kysymys herääkin tästä kustannuspuolesta, ainakin voimasanan sivut on kauheat sisällöstä layouttiin plus tämä "mainostustyyli" täällä ja muualla, käykäähän vain etelä-suomen sanomien keskusteluja vilkaisemassa (voimasanan sivuilta sinne "eteläsuomen sanomien kirja-arvoisteluihin"(what?!)on oikein linkkikin) jeesus... >>

        Tosiaan piti käydä tsekkaa tää juttu. Voimasanan saitti ei päätä huimaa mutta on niitä surkeampiakin nähty. Seurailin niitä linkkejä, ESSän sivustolla tosiaan runtataan koko paska. Kustantaja tosiaan on siellä omalla nimellään! Ei mikään minnihiiri kerta sen tekee vaikka kaikenlaiset kusipäät nillittää kybällä hangot tanassa. Minusta se on nokkelasti keksiny käyttää nettiä hyväksi tässä mainoshommassa kun antaa linkit huonoihinkin arvosteluihin. Real bitch, kaikella kunnioituksella.

        Voimasanan kustantaja on tullut tutuksi, ja hän on, jos nyt mennään silleen, niin ihan kunnon Satanic Witch :-) Varmaan on käyttänyt tarkoituksella kaikkea nettimahdollisuutta, että saisi nimeä kirjalle. Tietänee, että myös kura on mainosta, varsinkin, kun se tuppaa tulemaan tietyllä tavalla. Oikeat ihmiset löytää kirjan samalla. Helvetin nerokasta, sanoisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe